Nyt aion lähteä täältä .

Anonyymi-ap

Olen lähtenyt täältä usein pois, mutta tullut aina muutamien viikkojen tai kuukausien jälkeen takaisin. Toivottavasti tällä kertaa pääsen lopullisesti pois, jotta parantuminen voisi kunnolla alkaa. En vastaa tähän ketjuun, sillä suljen tämän heti kun se on lähetetty. Toivon sydämestäni, että muutkin jotka ovat samassa tilateessa, pääsevät tästä eroon. Tämä paikka todella syö sielua.

Heippa.

10

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei tämä palsta elämääni vaikuta juuri mitenkään. Minua syö tilanne oikeassa elämässä. Tämän paikan vaikutus on kuin pieru Saharassa.

• Anonyymi00002

🙏 samaa mieltä 🙏

• Anonyymi00003

Oma kokemus: Kun tähän paikkaan jää koukkuun, alkaa nähdä jokaisessa kielteisessä kommentissa itseensä kohdistuvia syytöksiä kaivatulta. Se tosiaan syö sielua ja pahentaa oloa entisestään. Onhan olo jo muutenkin jotenkin surullinen, jos tuntee ikävää ja käy täällä. Koska mulla on kokemusta keskustelupalstoihin koukuttumisesta vuosien takaa, yritän ottaa oppia siitä ja päästää nytkin taas pikkuhiljaa irti. Ainoa ongelma on se, että silloin koukuttumiseen syynä oli tylsistyminen, nyt taas ikävä (palsta oli eri). Uskon kuitenkin onnistuvani, kuten silloinkin. Tiedän, että palsta vain pahentaa sitä tunnetta, jota sen piti ajatuksissani vähentää.
      M-nainen

• Anonyymi00006

En minä ainakaan kuvittele koskaan, että kielteiset kommentit olisivat kaivatulta. Olen rakastunut hyvään mieheen joka ei tosiaankaan kirjoittelisi minusta pahaa täällä. Päinvastoin, aina kun näkee jonkin negatiivisen kommentin tai esim. haukkumisen, se kertoo heti, että ei liity mitenkään minuun ja voi jättää lukematta.

• Anonyymi00008

Samoja huomioita. Ehkä auttaa, kun pohtii miksi alkoi lukemaan tätä palstaa? Ehkä sille oli joku hyvä sijaistarve: purkaa ikävää, kuulla ja kirjoittaa jotain kaunista mitä ei voinut kenellekään sanoa. Ja sitten huomaa kaikki rumat kommentit ja se on kauhea tie.

Tosiaan, osataan me rakastaa itseä ja muita oikeassa elämässä. Ei tartte olla edes täydellinen. Kaikilla on myös negatiivisia tuntemuksia, mutta täällä ne imaisevat herkät ihmiset liiaksi ja tulee liioiteltua syyllisyyttä jne. (Kai just mitä trollit tahtovat)

Minäkin aion lopettaa palstailun. En tule enää huomenna, enkä sen jälkeenkään. Osaan miettiä asiat ihan itse, ja ystävieni kanssa. 🙏

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En minä ainakaan kuvittele koskaan, että kielteiset kommentit olisivat kaivatulta. Olen rakastunut hyvään mieheen joka ei tosiaankaan kirjoittelisi minusta pahaa täällä. Päinvastoin, aina kun näkee jonkin negatiivisen kommentin tai esim. haukkumisen, se kertoo heti, että ei liity mitenkään minuun ja voi jättää lukematta.

En oikeastaan tarkoittanut haukkumista, vaan muun tyyppistä kommentointia, joka saa olon sekavaksi. Esim.jos selostetaan jotain vähän tutun kuuloista tilannetta, jossa toinen osapuoli olisikin lukenut ja käsittänyt mun käytöksen täysin väärin ja ajatus jää piinaamaan takaraivoon. Eikä siitä selittämällä täällä pääse mitenkään eroon, koska kirjoittaja on todennäköisesti ihan väärä henkilö. Sellaiset "lähes samanlaiset" tilanteet ja tunteet on täällä kaikkein pahimpia ja harhaanjohtavimpia. Tekeevät olon entistä epätietoisemmaksi ja epävarmemmaksi. Todennäköisesti ilman tätä palstaa mun ja kaivattuni välit olisivat paljon luontevammat ja vähemmän molempia satuttavat.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

En oikeastaan tarkoittanut haukkumista, vaan muun tyyppistä kommentointia, joka saa olon sekavaksi. Esim.jos selostetaan jotain vähän tutun kuuloista tilannetta, jossa toinen osapuoli olisikin lukenut ja käsittänyt mun käytöksen täysin väärin ja ajatus jää piinaamaan takaraivoon. Eikä siitä selittämällä täällä pääse mitenkään eroon, koska kirjoittaja on todennäköisesti ihan väärä henkilö. Sellaiset "lähes samanlaiset" tilanteet ja tunteet on täällä kaikkein pahimpia ja harhaanjohtavimpia. Tekeevät olon entistä epätietoisemmaksi ja epävarmemmaksi. Todennäköisesti ilman tätä palstaa mun ja kaivattuni välit olisivat paljon luontevammat ja vähemmän molempia satuttavat.

Sori typot. Puhelin vähän reistailee.

• Anonyymi00004

Lähdetään täältä pois molemmat sitten
      Minä toivoin sydämessäsi että sinä toivot vielä kaikesta .ja kaikkea hyvää sinulle jatkoon
      Minä en toivu . Mutta aijon yrittää
      Sinun muistosi vuoksi ❤️

• Anonyymi00005

voisin kirjoittaa tähän ihastukselleni, että ilmaisit sen kivasti että tehdään niitä juttuja mistä puhuttiin. Mitään muuta en ole tänne viikonlopun aikana kirjoittanutkaan kuin tämän. Paljon❤️ hänelle.

• Anonyymi00007

Vaikkakaan hänellä tuskin on intohimoja palstan suuntaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      118
      6346
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6167
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      6030
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3972
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2375
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2355
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      120
      1411
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1251
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      187
      1098
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      897
    Aihe