Itse jos tekee ennen ostoa kuntotarkastusta ja havaitsee kylpyhuoneessa että on ns. kopo-laattoja niin se ei aina tarkoita että syynä on kosteus.
Syynä voi olla myös laastin puute laatan alla. Laatoittajia ollut huolimaton.
Näin olen itse todennut asian kun olen useamman laatoituksen purkanut.
Kuntokartoitus
4
75
Vastaukset
- Anonyymi00001
No jos laatan alla ei ole laastia niin miksi remonttimies olisi tehnyt mitään muutakaan huolellisesti kun noinkin helposti näkyvä asia on jäänyt tekemättä?
Yleensä kopot johtuu yliajalle menneestä asennusajasta.- Anonyymi00002
Niinpä..usein käy niin että kun purkaa seinälaattoja niin putoilevat itsekseen.
Laasti jos ehtii nahkoittua niin laatat loppujen lopuksi kiinni vain saumalaastilla. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niinpä..usein käy niin että kun purkaa seinälaattoja niin putoilevat itsekseen.
Laasti jos ehtii nahkoittua niin laatat loppujen lopuksi kiinni vain saumalaastilla.Näin on. Aikanaan purettiin 1975 mallisen talon pesuhuonetta. Kun otettiin ensimmäinen karmilista irti niin koko seinän laatoitus kaatui lattialle. Helppo purku. Laastia kyllä oli mutta kun seinä oli laatoitettu suoraan vesivanerin päälle.Ihme kyllä varsinaisia vesivaurioita ei juurikaan löytynyt, lievästi vaurioitunut suihkun kohdalta. 70-luvulla ei vesieristeitä tainnut olla olemassakaan.
- Anonyymi00004UUSI
Poraa reikiä talon sisäseiniin ja lattiaan ja haistele. Jos haisee home tai mummonmökki, älä osta. Sano myyjälle et sä tarkistat siten onko hometta jne. Halpa ja helppo keino.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1076211Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3665874Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie615126Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3283834Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42305Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1422258Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1101332- 111105
- 178977
- 56803