Jotkut ilmeisesti "elävät" vain, jos heistä ollaan mustasukkaisia.
Päivän mietelause 😉
Tarpeeksi, kun härkkii, niin kyllä ne tunteet loppuu 🙂
Jotkut ne jalsaa
18
264
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jäitä hattuun palstapirkko. Sinulla alkaa hämärtymään todellisuudentaju. Kaikki viestit ei ole kaivatultasi.
- Anonyymi00002
👍👍👍
- Anonyymi00003
Saattaa tulla sulle nyt ihan puun takaa, mutta kyse ihan irl tapahtumista.
Oon aina miryyinyt teitä, jotka automaattisesti luulette kyseessä olevan palstan viestit, niin poistutteko ikinä kotoa? - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oon aina miryyinyt teitä, jotka automaattisesti luulette kyseessä olevan palstan viestit, niin poistutteko ikinä kotoa?Miettinyt
- Anonyymi00007
Ei minulla edes ole kaivattua!
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oon aina miryyinyt teitä, jotka automaattisesti luulette kyseessä olevan palstan viestit, niin poistutteko ikinä kotoa?Kyllä minä sen ymmärsin, että oli kyse joidenkin tapahtumista irl!
- Anonyymi00014
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oon aina miryyinyt teitä, jotka automaattisesti luulette kyseessä olevan palstan viestit, niin poistutteko ikinä kotoa?Miten irl tapahtumat selviää täällä.
Ihmettelen vain. Ei muuta. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miten irl tapahtumat selviää täällä.
Ihmettelen vain. Ei muuta.Ei oo mitään selvittävä tai selvitettävää.
Koita nyt vaan kestää, että jouduit lukemaan tämän 😉
- Anonyymi00005
Sinä kyllä vaikutat vähän sellaiselta henkilöltä. 🤔
- Anonyymi00006
Pidä toi!
- Anonyymi00009
No sä voit lopettaa ton turhan miettimisen. Olet niin tyhmä ettet osaa edes kirjoittaa.
- Anonyymi00010
😂 Tähän ei tarvitse edes mitään nohevaa 😆
- Anonyymi00011
Modernit miehet ja kylmä kausi
- Anonyymi00013
Ihan sama mikä kausi, niin vtuix meni 🙃
- Anonyymi00016
Mä en voi sille mitään että musta on joku jotkut mustasukkaisia en ymmärrä mitä mussa muka on sellaista mistä olis syytä olla mustasukkainen enkä mä härki siksi vaan siksi että helpointa selvittää millainen toinen todella on kun tämän saa suuttumaan
- Anonyymi00018
Kuulostaa tunteettomalta toiminnalta. Joskus menee niin yli, että se on sitten siinä.
- Anonyymi00017
Vittuilun jalo taito.
- Anonyymi00019
Niin, mikä on vttuilua ja mikä vaan faktaa muruseni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie806992Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816313Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532502Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant592183Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431509- 141502
- 1981240