Se vinkki oli sulle

Anonyymi-ap

Tajusitkohan sä mun vinkin? Se oli sulle tarkoitettu. En halua, että se tulee sulle yllätyksenä. Susta on tullut mulle tärkeä, oltiin me sit mitä tahansa. ❤️

naiselta miehelle

22

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tarkoitatko vihjettä s*ksin harrastamisesta?

• Anonyymi00002

En. En tajunnut, että tämän voi niinkin ymmärtää. Liittyy ihan muuhun.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Seksi on sulle pelottava aihe näköjään. Miksi pelkäät? me vain kuvataan sua vähän kun olet hyvässä pätikässä. Ei se seksikään sitten enää niin pahalta tunnu. Rauhotu pupu❤️

• Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Enpä ole vinkkiä huomannut, sen voin todeta kuitenkin, ettei se välttämättä yllättäisi? Ajattelisin sitä kaikkea yhdessä koettua hyvällä, vaikka ei olla mielipiteistä puheltu. Rauhallinen paikka, jossa ei muita silmäpareja niin voisin olla aika vastaanottavainenkin asioille? 😘

• Anonyymi00012
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Seksi on sulle pelottava aihe näköjään. Miksi pelkäät? me vain kuvataan sua vähän kun olet hyvässä pätikässä. Ei se seksikään sitten enää niin pahalta tunnu. Rauhotu pupu❤️

Kiellettyä ilman toisen suostumusta ja jos sattuu olleen alaikäinen jopa rikollista voi jopa saada vankeutta yllättävän lievillä tuomiolla selviävät johtunee kai siitä että useimmin ovat paremman perheen lapsia jokka kuvaavat eihän heidän enkelinsä nyt moista tee

• Anonyymi00004

Paljon vanhemmalle miehelle ? 😘

• Anonyymi00010

Toi hetki sitten laittamani 22:14 kommentti oli enempi sinulle tarkoitettu 😉 tykkäys on minulta 🤗

• Anonyymi00005

En tajunnut. Toistatko? Vähän kyllä rupesi jännittämään...

• Anonyymi00013

Kyse on irl tapahtuneesta

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kyse on irl tapahtuneesta

Koitin miettiä, mutta en keksi. Arkisista asioista vain juteltiin viikonloppuna.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Koitin miettiä, mutta en keksi. Arkisista asioista vain juteltiin viikonloppuna.

Tapahtui viime viikolla.

• Anonyymi00006

Kyllähän aavistelin olimme tavanneet jo kauan sitten.

• Anonyymi00007

Vinkin ymmärtää kun Justiinalla on kaulin kädessä mutta noi sun höpinät hörölöö noista kukaan mitään tajua :)

• Anonyymi00008

Ymmärsin. Haluat olla sen miehen kanssa.

• Anonyymi00016

En kenenkään muun. Mut ei oo mitään tällaista. Täytynee sanoa asiasta hänelle suoraan. Vihjailu ja täällä kirjoittaminen on hiukan epävarma tapa saada itsensä ymmärretyksi.

• Anonyymi00011

Yllätyksekseni olen kai yllättävänkin monelle tärkeä sitä en tiedä itse miksi ei ole ollut tarkoitukseni miksi ei olen lähes koko ikäni elänyt jo elämää mitä en olisi halunnut elää edes siksi mulle on ollu enemmiltä osin yhden tekevää mitä olen tehny jos nyt ajankulukseen aina silloin tällöin jotain sattunut auttamaan jonkin ongelman tai asian kanssa seitsemäntoista ikävuoden jälkeen mä olen joutunut vasta keksiä syyn haluta elää olla edes olemassa siihen asti isäni kielsi minua tappamasta itseäni hetkittäin onnistuin lapsena nuorena aina unohtaa haluni kuolla ei se ole silti estänyt mua keksimästä toisille syitä elää mua ei sillai saa innostumaan mistään syystä miksi en tiedä ei kiinnosta kunhan olen aikaani jotenkin kuluttanut väistämätöntä odotellessa yksi syy kai miksi en pidä itseäni parisuhteeseen soveltuvana ja väittämän mukaan olen liian tylsä/tylsää seuraa seksi on ainoa asia mistä aidosti nautin mutta siinäkin on monta asiaa huomioitavana jos välittää toisen nautinnosta eikä tykkää liukkarin kanssa puljata lähes tulkoon mahdotonta saada edes naista kostumaan silloinkaan jos tämän ei just sillä hetkellä tee mieli kun itten tekis täysi mahdottomuus pitäs olla jos nainen on miehen kanssa jota ei edes halua katsoa saatikka halua ja mä lopputuloksena (millaiseksi voi tulla vaikka vaan kuluttaisi aikaa) tarvii vaan halun oppia vaikka ei olisi edes ihmistä joka osaisi opettaa ja se millainen mä olen jonkun muun tehtävä todistaa se mä en todisteet itseäni tai omaa osaamistani ei kiinnosta sitä useimmin tekee ne joilla ei ole osaamista edes siitä pykälän huonompia on vielä nuo jotka kerskuu omalla osaamisellaan osaavat toki vahinkoa aiheuttaa enemmän kuin tarpeeksi jopa työnantajilleen vapaa-ajallaankin

• Anonyymi00014

Todistele ei todisteet

• Anonyymi00017

Vinkki oli hyvä, kiitos siitä.

• Anonyymi00018

Kiva. Mä varmistan vielä, et hän tietää.

• Anonyymi00021

Millaista tyyliä suosit nykyään?

• Anonyymi00022

Casual.

• Anonyymi00023

Olisitpa Sinä K... (tuplaa tänään)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6135
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5930
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      185
      1077
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe