Että et voi siksi kun ei ole tunteita
Miksi sanoit
13
251
Vastaukset
- Anonyymi00001
Just nii
- Anonyymi00002
Puhuittes te musta ?
- Anonyymi00003
Siis mitä ?
- Anonyymi00004
Tarkoitin että ei ole tunteita muita kohtaan.
- Anonyymi00005
Mitä en voi? Seksiä sinun kanssasi? En voikaan, koska minulla ei ole tunteita sinua kohtaan. Pystyn seksiin vain, jos minulla on tunteita. Olet käyttäytynyt niin huonosti irl ja täällä, että en halua sinun kanssasi mitään muutakaan, kuten ystävyyttä. Olet nimitellyt minua ainakin akaksi ja paskaksi. En voi käsittää, miten voit edes kuvitella, että minulla voisi olla joitain rakkauden tunteita sinua kohtaan. Voin tavata kerran ja jutella asiat selviksi, jos sitä tarvitset eteenpäin menemiseen, mutta siinä kaikki. Enempää en halua olla tekemisissä enää koskaan. Etsi joku oman tasoisesi.
- Anonyymi00006
Sulla ruma naama ja huonot käytöstavat. Ei tee mieli seksiä.
- Anonyymi00007
Tämä ei liity aloitukseen mitenkään, mutta mietin tänään että miksei ihmisillä ole nykyään tunteita?
Vaikka katsottaisiin miten liikuttava video, niin minä olen ainut joka liikuttuu muiden alkaessa pelleillä jotain. Surullista :(.
Nuo jotka ei koe tunteita eivät voi myöskään kokea empaattisuutta tai asettua muiden asemaan, joka on todella surullista. - Anonyymi00008
Tapoit tunteeni.
- Anonyymi00009
Narsisti tappoi tunteeni. Annoin kaikkeni. Mutta nyt onni tulee kääntymään. Minä pääsen tekemään saman.
- Anonyymi00010
Höpö höpö mies
Tämä ei ole enää sinun käsissäsi
Sinulla on irl ja Suomi 24
Kummassakaan
Minä en ole .
En ole ollut pitkään aikaan
Sinä huomaat sen joskus
Ensin kyllä varmaa
Huudat kuukausia tuleen
Koska luulet että olen
Kaikkialla .
Suljen sut mielestäni ja elämästäni
Sillä sinulla on jo ihan muu, elämä .
Keskity siihen
Äläkä enään itke ja vingu perääni .
.Naiselta - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Höpö höpö mies
Tämä ei ole enää sinun käsissäsi
Sinulla on irl ja Suomi 24
Kummassakaan
Minä en ole .
En ole ollut pitkään aikaan
Sinä huomaat sen joskus
Ensin kyllä varmaa
Huudat kuukausia tuleen
Koska luulet että olen
Kaikkialla .
Suljen sut mielestäni ja elämästäni
Sillä sinulla on jo ihan muu, elämä .
Keskity siihen
Äläkä enään itke ja vingu perääni .
.NaiseltaVASTASIT NAISELLE. Hanki ittelles jo pää voi h ... tti sentäs
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
VASTASIT NAISELLE. Hanki ittelles jo pää voi h ... tti sentäs
Kyllä, palstasetä me kaikki uskomme monologeihisi, kaikki järjestyy viä
- Anonyymi00014
Siksi sanoi, että hänellä ei ole lämpimiä tunteita sinua kohtaan, eikä halua tehdä mitään ilman niitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.936101Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3335765Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie574949Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3243766Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42285Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1362202Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1061303- 101033
- 159902
- 56773