kysymys pienehkö

Anonyymi-ap

Milloin te antaisitte periksi kokonaan kaivattunne suhteen? Mitä pitäisi tapahtua että haluaisitte mennä eteenpäin ja unohtaa? Mitä ette enää sulattaisi?

48

561

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei auttanut edes tieto että on jo joku vierellä.
      On kuitenkin väärin puhua periksi antamisesta, koska en minä ainakaan pysty tunteita lopettamaan.

• Anonyymi00027

Sitten kun kaivattu on kaivettu hautaan.

• Anonyymi00042

Miten sait tiedon?Minun pitää saada suora tieto vaikka Metan profiilissa ennenkö uskon.En irl stalkkaa jolloin en voi tietää.

• Anonyymi00002

On tapahtunut jo!

• Anonyymi00003

En sulata käytöstä täällä palstalla. Hän on tehnyt mitä on, ja ei saa ikinä enää minua vaikka mitä lirkuttelisi. Rakastunut ihminen ei hauku ja kyttää.

• Anonyymi00007

Ja tunnistit mistä?

• Anonyymi00014

Ei hauku joo mutta jos ihminen on aidosti rakastunut on irti päästäminen todella vaikeaa ja huoli korostuu kun ei toista näe tai kun ei tästä kuule edes

• Anonyymi00004

Suutelu naaman edessä ja öiden viettäminen toisen naisen kanssa ym. Mitä tässä nyt kaikkea oli.

• Anonyymi00043

Ei tuo ole mitään.Lihaa se vaan on.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Ei tuo ole mitään.Lihaa se vaan on.

Kerrotko vielä kerran, netin öykkäri että mikä sai sinut eläytymään tähän palstaäijän fantasiaan ideaalitodellisuudestaan- haluaisit, että sinun arki ois samanlaista, mutta niinikään ei ehkä ole vai onko tähän kekeilyyn muu syy mikä?

• Anonyymi00005

Pitäisikö nyt kuvitella, että olisi joku irl- kontakti vai kaipuun antaminen periksi etäältä?

• Anonyymi00006

Mitään sellaista ei tule tapahtumaan. Ei ikinä 🙂‍↔️

• Anonyymi00008

Ei ole kyse "sulattamisesta", mutta antaisin olla, jos näkisin hänet jonkun muun kanssa. Se kertoisi minulle, että hän on valintansa tehnyt, eikä se osunut minuun.

Niin, ja tietysti sitten, jos hän pyytäisi minua antamaan periksi ja menemään eteenpäin.

• Anonyymi00009

Mä oon jo luovuttanut. Kun puuttuu kyky olla rehellinen ja avoin. En pysty kuvittelemaan enää yhdessäoloa ihmisen kanssa, jonka pakkomielle on seksichat. Se omi viimeinen niitti.

• Anonyymi00017

Mistä sä tiedät että se oli hänen pakkomielteensä mä olisin katkassu tohon ettei pysty olemaan rehellinen olis tarvinnu yhtään sen enempiä syitä ja pienempi paha sexichatti on kuin vieraissa käynti mutta saattaa toki aiheuttaa ennen pitkää vieraissa käynnin joku syyhän siihenkin on että mies kuluttaa aikaansa mielummin sexichatissa kuin naisen kanssa jonka kanssa on kummassako vika on naisessa vai miehessä vai molemmissa

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mistä sä tiedät että se oli hänen pakkomielteensä mä olisin katkassu tohon ettei pysty olemaan rehellinen olis tarvinnu yhtään sen enempiä syitä ja pienempi paha sexichatti on kuin vieraissa käynti mutta saattaa toki aiheuttaa ennen pitkää vieraissa käynnin joku syyhän siihenkin on että mies kuluttaa aikaansa mielummin sexichatissa kuin naisen kanssa jonka kanssa on kummassako vika on naisessa vai miehessä vai molemmissa

No se ei ollut se ydinasia, vaan viimeinen niitti. En tiedä missä vika piili, eikä sillä enää edes ole väliä.

• Anonyymi00010

Jos hän selvästi kiinnostuu jostakin toisesta tai loukkaa mua.

• Anonyymi00011

Oletko itse loukannut?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Oletko itse loukannut?

En. Tietääkseni. En tarkoituksella ikinä. Varmaan vahingossa, vaikkaxyritän välttää sitä. Luultavasti, kun en pysty ottamaan tätä puheeksi.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

En. Tietääkseni. En tarkoituksella ikinä. Varmaan vahingossa, vaikkaxyritän välttää sitä. Luultavasti, kun en pysty ottamaan tätä puheeksi.

Jos loukkaamattomuus on noin tärkeää, niin kai se omakin käytös pitää olla loukkaamatonta, olla tarkka ja miettiä miltä toisesta vänpyttäö ja tuntuu.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jos loukkaamattomuus on noin tärkeää, niin kai se omakin käytös pitää olla loukkaamatonta, olla tarkka ja miettiä miltä toisesta vänpyttäö ja tuntuu.

Näyttää ja tuntuu siis

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Näyttää ja tuntuu siis

Yritän tietysti.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Yritän tietysti.

Kauanko olet yrittänyt?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kauanko olet yrittänyt?

Vuoden.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Vuoden.

Oletko mies?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Oletko mies?

Niin tuli vaan mieleen, että entä jos nuo samat asiat on hänelle ehdoton ja oletkin itse toiminut juuri noin eli loukannut (useasti/jatkuvasti) sekä osoittanut kiinnostusta ym. Toista naista kohtaan?
        Herättääkö ajatuksia?

• Anonyymi00038
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Niin tuli vaan mieleen, että entä jos nuo samat asiat on hänelle ehdoton ja oletkin itse toiminut juuri noin eli loukannut (useasti/jatkuvasti) sekä osoittanut kiinnostusta ym. Toista naista kohtaan?
        Herättääkö ajatuksia?

???

• Anonyymi00012

Jos hän menee oman joutsenparinsa kanssa naimisiin ja saa tämän kanssa lapsen

• Anonyymi00013

Mä en mä ole koskaan antanu periksi jos olen jotain päättäny (mitä periksi antaminen hyödyttää) siinä kohtaa jos asiaan on liittyny toinen ihminen silloin pitää ymmärtää että kieltävä/kielteinen vastaus on kieltävä/kielteinen vastaus muutoin joutuu vaan keksimään toisenlaisen lähestymistavan mun kanssa ei toimi mikään muu kuin totuus koska tiedän sen jo ennalta muutenkin ja yhdessä ollessa se taas on varmin tapa mun kanssa varmistaa että suhde oli siinä kun mulle valehtelee en hyväksy edes valkoista valhetta se on asia jossa en jousta yhtään koska se on mitä multa on joka ainoa nainen vaatinu pystymättä siihen itse

• Anonyymi00015

Kysymys ei ole lainkaan siitä, että "haluan mennä eteenpäin ja unohtaa". Minä olen jo ajat sitten luovuttanut hänen suhteensa.

• Anonyymi00024

Olen antanut jo periksi. Kun en näe IRL kasvokkain enää juurikaan, hän pikkuhiljaa unohtuu. Vielä voin kirjoitella tänne söpöstelyjä, mutta kyllähän ne vähenee ajan myötä. Vaikka hän tekisi mitä, niin haluaisin silti muistaa hänestä ne kauniit pienet hetket, joita meillä oli. Siltikin, vaikken enää muistaisikaan häntä joka päivä, viikko, kuukausi tai edes vuosi.

• Anonyymi00026

Tuo (toi) toisen naisen meidän väliin.

• Anonyymi00028

Varmaan kuolinvuoteella ajatelen et meni nyt näin. En mä oikeastaan odota enää mitään. Joskus vois olla kiva vaan nähdä edes.

• Anonyymi00031

Ethän sä kuole vielä vuosikymmeniin. Ehdit rakastua vielä vaikka kuinka moneen.🥰
        Sivusta

• Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ethän sä kuole vielä vuosikymmeniin. Ehdit rakastua vielä vaikka kuinka moneen.🥰
        Sivusta

Eihän sitä tiedä milloin kuolee. Enkä halua enää rakastua kehenkään. Mä olen jo elämäni rakkaudet kokenut. Ei kiitos.

• Anonyymi00032

Sen vain tietää. Ja sen jälkeen alkaa omituisuudet

• Anonyymi00033

Siitä tiedät että olen päässyt sinusta kokonaan yli ja mahdollisesti ihastunut toiseen (tuskin vielä moneen vuoteen), kun pystyn tavatessamme juttelemaan täysin rennosti, halaamaan ja flirttailemaan kanssasi kuten joskus ennen vanhaan.
      Naiselta

• Anonyymi00034

Silloin jos ainoa yhteys on ollut pelkästään etänä muutaman kuukauden ajan, tietää ettei siitä tule syntymään mitään.

• Anonyymi00039

Niinpä . Ne jotka on tarkoitettu matkalle mukaan
        Tulevat todollella jotenkin ja jossain oikeassa maailmassa ruutujen ulkopuolella vastaan.
        Heidät kohtaa helposti ja vaivatta. Asuvat lähellä yms että asiat järjestyvät
        Tai lähtevät etenemään.
        Siinä missä netti on aina netti ja usein pelkää sekoilua vain .
        Sivusta

• Anonyymi00035

Sitä nyt aika vähästäkin voi luovuttaa huomattuaan välinpitämättömyyttä. Sillä vain jatkuvan huomion, kiinnostuksen ja myötätunnon kautta tuntee olevansa edelleen ajatuksissa se ylin.

• Anonyymi00037

Kun tämä alkaa menettää kiinnostuksensa ei siinä voi tehdä paljoakaan pysäyttääkseen prosessin. Vetäytymistä yhtä pidättyväisesti kuin lähestyminen tapahtui. Se on kaiken kommunikaation lopettamista. Romanttisen terrorismin tie ei johda mihinkään.

• Anonyymi00040

Sanotaanko näin, että jos vuosia sitten jo on huomannut että se kenen kanssa sananvaihtoa käy tässä aivan mielettömässä netin maailmassa, ei välttämättä olekaan se ihminen miksi voisi luulla, niin saattaa tulla sellainen pieni kysymysmerkki kupolin päälle että mitäs viddua tässä haetaan.

Tai sehän on jo selvä mitä sillä haettiin, vaan taisi työ mennä väärään laariin.

• Anonyymi00041

En ikinä.Mikään ei vaikuta.

• Anonyymi00044

No kaikki naiset lakkaa haluamasta jos heitä ei haluta. Jos mies tuntee vastenmielisyyttä.

Miehillä tämä ei ilmeisesti toimi näin. Koska muuten segsuaalirikoksia ( grape) ei olisi.

• Anonyymi00046

Hyvä kysymys. 👍🏻Parisuhteessa minut saa helposti lähtemään, jos seksiviestittää muiden naisten kanssa öisin, haukkuu minua ja pelaa yhteiset rahat. On 3 x P sääntö, millä saa naisesta eron eli P*llu, Pullo ja Pelit.

Miehen pitäisi sanoa, että "painu v**tuun" tai muuta yhtä alkeellista. Hän ei käytä näitä alatyylin termejä. 🤔

• Anonyymi00048

Taas tätä tekoräyhäkkää läpinäkyvää emansipaatiopakinaa palstasedältä näillä aiheilla nimenomaan mässäillen

• Anonyymi00047

minen, anna periksi, never. =) Ennenkuin jotain peruuttamatonta tapthuu, en tosin tiedä mitä se olisi, - ehkä että hän pariutuisi =) jnkun toisen kanssa, onnellisesti.

• Anonyymi00049

Hän nussi toista naista joka tuli kai heti vahinkoraskaaksi ja itse rupesin portoksi sen takia, mutta silti rakastan ja haluaisin olla miehen vaimo. Et jotkut rakkaudet kestää kaiken. Mies ei uskalla rakastaa minua kun olen transnainen, joilla ei kai ole oikeutta rakkauteen, mutta panoleluiksi me sovitaan miehille (kunhan ollaan piilossa) ja tästä syystä tavalliset naiset myös meitä vihaavat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      93
      6101
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      333
      5765
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      57
      4949
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      324
      3766
    5. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2285
    6. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      136
      2202
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      106
      1303
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      10
      1033
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      159
      902
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      56
      773
    Aihe