https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b4c8d63e-8ddc-4a8b-9c29-b08c2d17723b
Huomatkaa että jopa Iltalehdessä tämä Sanna sannukan "jyrähdys" On luokiteltu viihdeuutiseksi. 🤣🤣🤣🤣🤣
Eihän kukaan täysjärkinen pidä tämän Sannan juttuja järkevästi otettavana.
SANNA JYRÄHTI
8
132
Vastaukset
- Anonyymi00001
Huutonaurua
- Anonyymi00002
Seuraavaksi Sanna ottaa urheilugaalassa "loistaneen" Olavin mukaan ja matkustaa Grönlantiin pelastamaan Grönlannin USA:lta ja 2030 hiilineutraaliustavoitteen mukaisesti sulamiselta. Ja SDP idioottikannattajat hurraavat.
- Anonyymi00003
Tyhjää täynnä on tämä Sanna ja SDP.
- Anonyymi00004
Ai että oikein jyrähti. Kyllä naurattaa tämän märisijän jyrähdykset.
- Anonyymi00005
Minulla lähtee toisinaan samanlainen jyrähdys peräsuolesta. Siinä on aivan yhtä paljon asiaa kuin Sannalla ja samanlainen jälkihaju.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minulla lähtee toisinaan samanlainen jyrähdys peräsuolesta. Siinä on aivan yhtä paljon asiaa kuin Sannalla ja samanlainen jälkihaju.
Ja Iltapaskat kirjoittavat, että nyt puhuu se ja se. Se olikin peräsuoli, mutta kerrankin iltapaskalla oli asiaa kansalle,
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Nyt on sopiva analyysi tälle "jyrähdykselle".
- Anonyymi00008
Reilun vuoden päästä mennään koko kansan voimin vaali uurnille ja äänestää pätkäytetään Perussuomalaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323355Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032545Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv692508- 1012114
- 111708
- 411408
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3781026Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos35832TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28808Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6770