Olethan sinä

Anonyymi-ap

Tosi komea ja hyvännäköinen. Olen ihmeissäni että sinä olisit minusta ollut vakavissaan koskaan kiinnostunut

32

564

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Älä viitsi.

• Anonyymi00003

Ap. vei sanat suustani. Ei se oikein onnistu jos mies on paremman näköinen kuin nainen. Ei ap.

• Anonyymi00004

Se ei ole menneessä muodossa

terv rumilus

• Anonyymi00006

En tiedä olebko komea, mutta autistinen olen. En ymmärrä toisten ihmisten tunteita hyvin ja olen huono tulkitsemaan heitä. Ärsyttää olla tämmöinen.

• Anonyymi00010

Ei se haittaa. Ihmiset ymmärtää kyllä erilaisuutta.
        Voit ehkä jutella jonkun kanssa, joka ei ole kirjolla ja saada niin perspektiiviä ihmisten tunteisiin ja tulkintaan.

• Anonyymi00013

Älä puhu mun suulla maalaaja ja olen ollut aina nainen vaikka väännät mieheksi, komea.

• Anonyymi00016

Niin, jos ei tiedä että joku on kirjolla, siihen on mahdotonta suhtautua ns. "oikein".

• Anonyymi00019

Syntynyt luuseriksi, jankkaaja

• Anonyymi00020

Eikö pennulla ole pokkaa kirjoittaa omana itsenä vaan esiintyä toisena henkilönä, että löytyy rohkeutta tulla esiin / saada huomiota itselle / maalaamalla muita / kasvattaa munia

• Anonyymi00021

Spämmääkö V naikkonen täällä

• Anonyymi00007

Kirjoitatko sä näitä mies itsestäsi 🫣

• Anonyymi00008

Eivät kaikki alennu tuohon.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Eivät kaikki alennu tuohon.

Eivät varmaan. Toki jollain voi olla noin huono itsetunto joks kovin surullista jos niin on. Enemmän kuitenkin kiusaamis viesteiltä näyttäytyy.

• Anonyymi00028

No todellakin kirjoittaa ja aina näissä ”olen mies niin riittämätön sinulle”- sapluunoissa

• Anonyymi00009

En voi naisena sanoa itseäni komeaksi, mutte vaikuttaa siltä että kaunistuisin aina vain enemmän. Joka tapauksessa ole erittäin tyytyväinen ulkonäkööni.

• Anonyymi00011

Ei tullut mieleen et hyvänäköinenkin voi haluta aitoa rakkautta ja sitä, että sinun luonteesta ja persoonasta pidetään itsesi vuoksi, eikä minkään ulkoisen vuoksi, kuten ulkonäkö tai raha. Olen joskus kokeillut deittisivustolla profiililla, jossa oli kuva ja ilman kuvaa. Ilman kuvaa sain inhimillisiä vastauksia, jossa koin että minusta itsestäni oltiin kiinnostuneita. Kuvan kanssa tilanne muuttui täysin, usein varatut naiset tarjosivat seksitreffejä jopa rahaa vastaa. Tuollaisesta tulee vaan hyväksikäyttö mieleen, sama onko itse rahan saaja tai antaja.

• Anonyymi00014

Ne on vain niitä elämän realiteettejä jotka on oppinut kantapään kautta. ei ap.

• Anonyymi00022

Näin se menee myös naisilla. Hyvännäköinen nainen ei ulkonäkökehuista välttämättä ilahdu. Ainakaan jos on ihastunut ja toinen näkee vain pinnan.
        Sivusta

• Anonyymi00012

En ole tosi komea omasta mielestäni

• Anonyymi00015

Älä mene syntisille sivustoille niin Jeesus auttaa sua!

• Anonyymi00018

Kuvaile vähän, että oikea uskoisi, että tarkoitat juuri häntä.
      Tumma vai vaalea, silmien väri, millainen pukeutumistyyli, partaa vai ei, pitkä, keskipituinen vai alle, silmälasit vai ei, jne. Jotain edes 🙏

• Anonyymi00026

En ap. Pitäisi tietää, että pidän komeana. En halua kuvailla, kun joku ottaa palstalla ne piirteet sitten silmätikuikseen ja tekee "tunnisteilla" aloituksia.
        Itse olen plain jane.

• Anonyymi00023

Sinä olet ollut kaunein nainen sisäisesti ja ulkoisesti keneen olen koskaan tuntenut vetovoimaa 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

• Anonyymi00034

Voiku kiva tunne varmaan waimolla

• Anonyymi00025

Miksi näet vain pinnan, vaikka mun sydämeni huutaa sua? 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷

• Anonyymi00027

S, edes yksi suukko,:-(.

• Anonyymi00029

Kuulitko Sergei?aplle yksi suukko!

• Anonyymi00030

😙

• Anonyymi00035
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Kuulitko Sergei?aplle yksi suukko!

Tyhmää tyhmempi siellä huutelee, kai se sullekkin tästä jotain vois repäistä ihanaa ja kivvaaaa

• Anonyymi00031

tämähän se onkin suomalaisten naisen suurin ongelma nimittäin itseluottamuksen puute

• Anonyymi00036

Ollaan realisteja, pottunokka- ja persjalka-perintötekijöillä siunatut maatuskat.

• Anonyymi00033

hyi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      80
      6992
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6523
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6313
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4122
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2502
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2419
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      59
      2183
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      143
      1509
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1502
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1240
    Aihe