Tosi komea ja hyvännäköinen. Olen ihmeissäni että sinä olisit minusta ollut vakavissaan koskaan kiinnostunut
Olethan sinä
32
564
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älä viitsi.
- Anonyymi00003
Ap. vei sanat suustani. Ei se oikein onnistu jos mies on paremman näköinen kuin nainen. Ei ap.
- Anonyymi00004
Se ei ole menneessä muodossa
terv rumilus - Anonyymi00006
En tiedä olebko komea, mutta autistinen olen. En ymmärrä toisten ihmisten tunteita hyvin ja olen huono tulkitsemaan heitä. Ärsyttää olla tämmöinen.
- Anonyymi00010
Ei se haittaa. Ihmiset ymmärtää kyllä erilaisuutta.
Voit ehkä jutella jonkun kanssa, joka ei ole kirjolla ja saada niin perspektiiviä ihmisten tunteisiin ja tulkintaan. - Anonyymi00013
Älä puhu mun suulla maalaaja ja olen ollut aina nainen vaikka väännät mieheksi, komea.
- Anonyymi00016
Niin, jos ei tiedä että joku on kirjolla, siihen on mahdotonta suhtautua ns. "oikein".
- Anonyymi00019
Syntynyt luuseriksi, jankkaaja
- Anonyymi00020
Eikö pennulla ole pokkaa kirjoittaa omana itsenä vaan esiintyä toisena henkilönä, että löytyy rohkeutta tulla esiin / saada huomiota itselle / maalaamalla muita / kasvattaa munia
- Anonyymi00021
Spämmääkö V naikkonen täällä
- Anonyymi00007
Kirjoitatko sä näitä mies itsestäsi 🫣
- Anonyymi00008
Eivät kaikki alennu tuohon.
- Anonyymi00024
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eivät kaikki alennu tuohon.
Eivät varmaan. Toki jollain voi olla noin huono itsetunto joks kovin surullista jos niin on. Enemmän kuitenkin kiusaamis viesteiltä näyttäytyy.
- Anonyymi00028
No todellakin kirjoittaa ja aina näissä ”olen mies niin riittämätön sinulle”- sapluunoissa
- Anonyymi00009
En voi naisena sanoa itseäni komeaksi, mutte vaikuttaa siltä että kaunistuisin aina vain enemmän. Joka tapauksessa ole erittäin tyytyväinen ulkonäkööni.
- Anonyymi00011
Ei tullut mieleen et hyvänäköinenkin voi haluta aitoa rakkautta ja sitä, että sinun luonteesta ja persoonasta pidetään itsesi vuoksi, eikä minkään ulkoisen vuoksi, kuten ulkonäkö tai raha. Olen joskus kokeillut deittisivustolla profiililla, jossa oli kuva ja ilman kuvaa. Ilman kuvaa sain inhimillisiä vastauksia, jossa koin että minusta itsestäni oltiin kiinnostuneita. Kuvan kanssa tilanne muuttui täysin, usein varatut naiset tarjosivat seksitreffejä jopa rahaa vastaa. Tuollaisesta tulee vaan hyväksikäyttö mieleen, sama onko itse rahan saaja tai antaja.
- Anonyymi00014
Ne on vain niitä elämän realiteettejä jotka on oppinut kantapään kautta. ei ap.
- Anonyymi00022
Näin se menee myös naisilla. Hyvännäköinen nainen ei ulkonäkökehuista välttämättä ilahdu. Ainakaan jos on ihastunut ja toinen näkee vain pinnan.
Sivusta
- Anonyymi00012
En ole tosi komea omasta mielestäni
- Anonyymi00015
Älä mene syntisille sivustoille niin Jeesus auttaa sua!
- Anonyymi00018
Kuvaile vähän, että oikea uskoisi, että tarkoitat juuri häntä.
Tumma vai vaalea, silmien väri, millainen pukeutumistyyli, partaa vai ei, pitkä, keskipituinen vai alle, silmälasit vai ei, jne. Jotain edes 🙏- Anonyymi00026
En ap. Pitäisi tietää, että pidän komeana. En halua kuvailla, kun joku ottaa palstalla ne piirteet sitten silmätikuikseen ja tekee "tunnisteilla" aloituksia.
Itse olen plain jane.
- Anonyymi00023
Sinä olet ollut kaunein nainen sisäisesti ja ulkoisesti keneen olen koskaan tuntenut vetovoimaa 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
- Anonyymi00034
Voiku kiva tunne varmaan waimolla
- Anonyymi00025
Miksi näet vain pinnan, vaikka mun sydämeni huutaa sua? 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷
- Anonyymi00027
S, edes yksi suukko,:-(.
- Anonyymi00029
Kuulitko Sergei?aplle yksi suukko!
- Anonyymi00030
😙
- Anonyymi00035
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kuulitko Sergei?aplle yksi suukko!
Tyhmää tyhmempi siellä huutelee, kai se sullekkin tästä jotain vois repäistä ihanaa ja kivvaaaa
- Anonyymi00031
tämähän se onkin suomalaisten naisen suurin ongelma nimittäin itseluottamuksen puute
- Anonyymi00036
Ollaan realisteja, pottunokka- ja persjalka-perintötekijöillä siunatut maatuskat.
- Anonyymi00033
hyi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie806992Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816313Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532502Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant592183Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431509- 141502
- 1981240