Mitä haluat

Anonyymi-ap

Mitä haluat minusta? Asiat ovat nyt pikkaisen ristiriitaisia. Pitääkö tuossa kohtaa alkaa vielä arpomaan?

15

272

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Aviopuolison.

• Anonyymi00002
        UUSI

Että voi viedä sun rahat nainen

• Anonyymi00003
      UUSI

Kuka kenestä

• Anonyymi00004
      UUSI

Mä en halua mitään. Saahan sitä tunteitaan tuulettaa ilman mitään tarkoitusperiä.

• Anonyymi00006
      UUSI

HALUAN ETTÄ SÄ OLET POIS TÄSTÄ MAAILMASTA

• Anonyymi00007
      UUSI

En tiedä. Ehkä säilyttää yhteyden, ei muuta.

• Anonyymi00008
      UUSI

haluan hakata sut alas ja saada kärsimään. kuten muutkin jotka tekivät ja olivat mukana. ja niin teen 😂

• Anonyymi00009
      UUSI

Lainaa jäljellä paljonko on?

• Anonyymi00010
      UUSI

Maksukykyä?

• Anonyymi00011
      UUSI

haluan tehdä teille kaiken samoin kuten teitte minulle, enkä lepää tai lopeta ennen kuin olen valmis ja saan mitä tahdon. ja sen lisäksi ne rahat ja muut varmaan palautuu ja maksatte.

• Anonyymi00012
      UUSI

minä haluan ja vaadin tehdä kaikki sanat jutut teille mitä teitte minulle. ja otan rahani lapseni ja muutan ulkomaille. ja te kärsitte, vuosia ja tuhoan teitä yhtä kauan, yhtä kovaa ja yhtä laajasti.

• Anonyymi00013
      UUSI

haluan tappaa teidät laillisesti, kuten teitte minulle. tai yrittää useamman kerran.

• Anonyymi00014
        UUSI

Jään mielenkiinnolla odottamaan mikä on se traumaattisin kokemus sulla palstaäijä mikä on laukaissut ensinnäkin skitsofrenian sekä tämän pakottavan tarpeen tuoda tätä hätähuutoa esille päivästä toiseen naisina/äiteinä esiintyen.

Veikkaan vahvasti hyväksikäyttöä ja jollain tavalla siihen liittyy naissukupuoli.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jään mielenkiinnolla odottamaan mikä on se traumaattisin kokemus sulla palstaäijä mikä on laukaissut ensinnäkin skitsofrenian sekä tämän pakottavan tarpeen tuoda tätä hätähuutoa esille päivästä toiseen naisina/äiteinä esiintyen.

Veikkaan vahvasti hyväksikäyttöä ja jollain tavalla siihen liittyy naissukupuoli.

Minä veikkaan ja vollottaa jotain turpiin vetoa, mitä kostelee tällä tavalla eetteritasolla

• Anonyymi00016
      UUSI

Mä en ainakaan rupeaisi jos ei toinen tiedä mitä haluaa niin mitä sitä turhaan elämäänsä tuhlaamaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      161
      6120
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      77
      3653
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      109
      3538
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      75
      2845
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      44
      2410
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      49
      2181
    7. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      119
      1782
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      374
      1283
    9. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      51
      1219
    10. 54
      1004
    Aihe