Mitä haluat minusta? Asiat ovat nyt pikkaisen ristiriitaisia. Pitääkö tuossa kohtaa alkaa vielä arpomaan?
Mitä haluat
15
272
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Aviopuolison.
- Anonyymi00002UUSI
Että voi viedä sun rahat nainen
- Anonyymi00003UUSI
Kuka kenestä
- Anonyymi00004UUSI
Mä en halua mitään. Saahan sitä tunteitaan tuulettaa ilman mitään tarkoitusperiä.
- Anonyymi00006UUSI
HALUAN ETTÄ SÄ OLET POIS TÄSTÄ MAAILMASTA
- Anonyymi00007UUSI
En tiedä. Ehkä säilyttää yhteyden, ei muuta.
- Anonyymi00008UUSI
haluan hakata sut alas ja saada kärsimään. kuten muutkin jotka tekivät ja olivat mukana. ja niin teen 😂
- Anonyymi00009UUSI
Lainaa jäljellä paljonko on?
- Anonyymi00010UUSI
Maksukykyä?
- Anonyymi00011UUSI
haluan tehdä teille kaiken samoin kuten teitte minulle, enkä lepää tai lopeta ennen kuin olen valmis ja saan mitä tahdon. ja sen lisäksi ne rahat ja muut varmaan palautuu ja maksatte.
- Anonyymi00012UUSI
minä haluan ja vaadin tehdä kaikki sanat jutut teille mitä teitte minulle. ja otan rahani lapseni ja muutan ulkomaille. ja te kärsitte, vuosia ja tuhoan teitä yhtä kauan, yhtä kovaa ja yhtä laajasti.
- Anonyymi00013UUSI
haluan tappaa teidät laillisesti, kuten teitte minulle. tai yrittää useamman kerran.
- Anonyymi00014UUSI
Jään mielenkiinnolla odottamaan mikä on se traumaattisin kokemus sulla palstaäijä mikä on laukaissut ensinnäkin skitsofrenian sekä tämän pakottavan tarpeen tuoda tätä hätähuutoa esille päivästä toiseen naisina/äiteinä esiintyen.
Veikkaan vahvasti hyväksikäyttöä ja jollain tavalla siihen liittyy naissukupuoli. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jään mielenkiinnolla odottamaan mikä on se traumaattisin kokemus sulla palstaäijä mikä on laukaissut ensinnäkin skitsofrenian sekä tämän pakottavan tarpeen tuoda tätä hätähuutoa esille päivästä toiseen naisina/äiteinä esiintyen.
Veikkaan vahvasti hyväksikäyttöä ja jollain tavalla siihen liittyy naissukupuoli.Minä veikkaan ja vollottaa jotain turpiin vetoa, mitä kostelee tällä tavalla eetteritasolla
- Anonyymi00016UUSI
Mä en ainakaan rupeaisi jos ei toinen tiedä mitä haluaa niin mitä sitä turhaan elämäänsä tuhlaamaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1616120Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa773653"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1093538Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma752845Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.442410Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni492181- 1191782
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3741283- 511219
- 541004