Niin vaikka siihen olisi oikea ratkaisu niin teet siitä ongelmasta helposti dilemman.
Sillä sen oikean ratkaisun sinulle antaisi mies.
:/
Nainen, tiesitkö että jos sinulla on ongelma
80
704
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olisikin mies joka antaisi ratkaisun ongelmiini.
- Anonyymi00003
No, käy ostamassa kananmunia, maitoa, hilloa ja litran paketti vanilija jäätelöä.
Tee lettuja, keitä kahvia ja nauti, mieluiten vielä hyvässä seurassa.
:/ - Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
No, käy ostamassa kananmunia, maitoa, hilloa ja litran paketti vanilija jäätelöä.
:/Ei tuo ole nyt hyvä ratkaisu. Olen paastolla.
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
:/Mutta entä jos se sorsa täytyy pestä? 🥸
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mutta entä jos se sorsa täytyy pestä? 🥸
no, sorsakin pesisi sinut
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
no, sorsakin pesisi sinut
Pissa pullo sellainen sorsan mallinen, kyllä sä olet nähnyt. Miehen pelastus
- Anonyymi00021
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei tuo ole nyt hyvä ratkaisu. Olen paastolla.
Miksi paastoat?
:/ - Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miksi paastoat?
:/Se laihduttaa. On varmaan ylipainoa
- Anonyymi00031
Anonyymi00024 kirjoitti:
Se laihduttaa. On varmaan ylipainoa
Mut tulokset ei ole pysyviä.
Pysyvät muutokset tarvii muutoksia ruokavalioon ja liikkumiseen eikä tarvitse niinkään tinkiä tai luopua mistään hyvästä.
:/ - Anonyymi00035
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mutta entä jos se sorsa täytyy pestä? 🥸
Kalevi Sorsa osaa kyllä itse pestä itsensä.
- Anonyymi00047
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kalevi Sorsa osaa kyllä itse pestä itsensä.
SDP ei ole mun juttu
- Anonyymi00057
Anonyymi00003 kirjoitti:
:/Kiitos. Nyt alkoi tekemään mieli lettuja jäätelöllä 😫
- Anonyymi00063
Anonyymi00018 kirjoitti:
Pissa pullo sellainen sorsan mallinen, kyllä sä olet nähnyt. Miehen pelastus
Olen nähnyt, koska olen hoitanut ihmisiä, joilla sellainen on ollut käytössä.
- Anonyymi00065
Anonyymi00063 kirjoitti:
Olen nähnyt, koska olen hoitanut ihmisiä, joilla sellainen on ollut käytössä.
Onko tämä mainitsemasi aihe jotenkin ajankohtainen, aloittajaäijä? Oletko myös fyysisesti niin heikossa hapessa, että makaat sohvalla, spämmäät ”nettiä” täyteen vai etkö vain malta mennä pisulle kun on niin tavattoman paljon asiaa?
- Anonyymi00002
Olen joskus ajatellut, että nainen luotiin ongelmaksi ja mysteeriksi, koska muuten kaikki olisi liian hyvin ja elämässä ei olisi mitään haasteita.
Siksi ehkä jonkin asteen drama queeneja on hyvä olla olemassa.
Mikä sen ihanampaa kuin saada kinastella kaapin paikasta ja onko se pyökki tai kirsikka.
Kuitenkin teen kompromissi päätöksen ja ostetaan musta kaappi ja maalataan seinät ja päällystetään lattia siihen sopivaksi.
Ja se kaappi tulee käytännöllisesti integroituna seinään siten, että se ei vie tilaa huoneesta vaan se kaappiosuus menee varastohuoneen puolelle.
Niin se on parempi että minä naytän kaapin ja hyllyn paikan ja sinä asettelen sen päälle sitten niitä kynttilöitä ja muita koristeita.
Eiks je?
:/- Anonyymi00010
🥸GUBBE is HERE 🚽🧻🚻 Kyllä tyhjenee
#yökastelu #virtsasorsa #jatkuvahätä
Ottakaa mies vakavasti. Älkää heti tyrmätkö.
Hei! Väitelläänkö asiasta? - Anonyymi00025
Huomaatsä ite mikä ristiriita ja ongelma tossa sun kaapinasennushässäkässä on?
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Huomaatsä ite mikä ristiriita ja ongelma tossa sun kaapinasennushässäkässä on?
En, mä oon se joka näyttää kaapin paikan.
:/ - Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
En, mä oon se joka näyttää kaapin paikan.
:/Sä teet niin että se nainen laittaa niitä koristeita siellä varastohuoneessa esille. Onks se oikein?
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sä teet niin että se nainen laittaa niitä koristeita siellä varastohuoneessa esille. Onks se oikein?
Ei, se laittaa ne koristeet sitten niille muille hyllyille ja tasoille, ei minnekään korkean vaatekaapin päälle mikään koriste kuulu.
Kaapin sisälle hän saa sitten ripustaa niitä tuoksupusseja ym. ja mä asennan siihen ne valot.
Siellä varastohuoneessa on sitten vaan hyllyjä muita vaatteita varten jne.
:/ - Anonyymi00040
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ei, se laittaa ne koristeet sitten niille muille hyllyille ja tasoille, ei minnekään korkean vaatekaapin päälle mikään koriste kuulu.
Kaapin sisälle hän saa sitten ripustaa niitä tuoksupusseja ym. ja mä asennan siihen ne valot.
:/Mulla olis tohon toisenlainenkin kompromissi mikä ei alentaisi kumpaakaan osapuolta.
Siis siihen kaaapin paikkaan.
Sit on tietty sekin mahdollisuus että ei sitten
hommata yhtään mitään kaappia.
Joku lipastokin voisi olla yksi vaihtoehto.
Loppujen lopuks jollain kaapin värillähän
ei ole mitään merkitystä, oli se sitten vaikka sinapinvärinen tai kirkkaan punainen.
(Kunhan ei sininen)
Koska kaappia tärkeämpi mulle olis se mies. - Anonyymi00042
Anonyymi00036 kirjoitti:
:/Mitä me edes jollakin vaatekaapilla tehtäisiin?
- Anonyymi00045
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mitä me edes jollakin vaatekaapilla tehtäisiin?
Siellä asustaa homouden henki. Meidän oma kotitonttu.
- Anonyymi00046
Jos olis kyseessä keittiön tai ruokailu tilaan tulevasta kaapista, se vois olla kirsikanvärinen.
Sopisi ehkä ruokapöytään ja tuoleihin väriltään.
Muualla voitais vaikka joka päivä päällystää eriväriseksi vaikka lahjapaperilla.
Tai piirustuksilla tai millä vaan.
Kunhan siitä ei tehdä ongelmaa ja riitaa.
Jos siitä kaapista/väristä tulee ongelma,
tai riitaa se poistetaan, sillä saa lämmitettyä saunan tai voidaan grillaa makkaraa notskilla.
Ongelmat ratkotaan, yhdessä.
Ei niiden saa antaa tuhota jotain hyvää.
- Anonyymi00004
Ei anna .Mä päätän asioita aina itse
Eikä siihen muuta tai jumalia tarvita
Et tulisi minun itsenäisessä maailmassani mies toimeen .
Sinä et osaa olla yksin .
Naiselta- Anonyymi00006
Yksin osaan olla, ollut jo 5-6 vuotta yksin.
- Anonyymi00005
Mies on kotona.
Villakoiria sängyn alla, sukkia lattialla, tiskit tiskaamatta mutta lautasia edelleen jäljellä ja tiskipöydällä vielä tilaa joten kaikki on hyvin.
Ei ongelmia.
Nainen on kotona.
Koti on siisti, tiskit tiskattu, pyykit pesty ja korissa, mieto tolusta jäänyt sitruunan tuoksu edelleen tuoksuu kaikki tip top.
Mies on ongelma.
:/- Anonyymi00012
Sorsa on ongelma 🥸
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sorsa on ongelma 🥸
Mitä aiotte tehdä ongelmalla. Mitään ette voi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä aiotte tehdä ongelmalla. Mitään ette voi.
Hah hah hah
https://www.youtube.com/watch?v=N0tO3YdzmSM - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hah hah hah
https://www.youtube.com/watch?v=N0tO3YdzmSMJoo varmaan niissäkin jotain hyvää oli en vain muista mitä. Mut hei dark necessities :D https://www.youtube.com/watch?v=qJ_Tw0w3lLA
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hah hah hah
https://www.youtube.com/watch?v=N0tO3YdzmSMAku ei liity asiaa , kun puhutaan pissapullosta. Naiset ei halua, että mies pissaa siihen öisin ja pesee sen tiskialtaassa
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Aku ei liity asiaa , kun puhutaan pissapullosta. Naiset ei halua, että mies pissaa siihen öisin ja pesee sen tiskialtaassa
Ai, niinkö. Jaa. Enivei, hyvää työpäivää vaan sinnekin. Se jokin tulee sitten aikanaan. Voi kestää useamman vuodenkin.
- Anonyymi00026
Tän perusteella sinä olet se nainen,
ja mä se ongelma.... - Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tän perusteella sinä olet se nainen,
ja mä se ongelma....Nope, miehellä ei oo noissa asioissa ongelmia.
:/ - Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
Nope, miehellä ei oo noissa asioissa ongelmia.
:/Eipä noi tiskaamattomat tiskit,
villakoirat sängyn alla tai sukat lattialla,
ole mullekaan ongelma.
Tai ehkä joku ongelma on sittenkin...
Mulla ei ole sitä sänkyä,
minkä alla ne villakoirat vois olla.
Mutta sähän voisit auttaa siinä ongelmassa.
- Anonyymi00008
Yleensä asioihini sekaantuvat naiset, jotka kuvittelevat tietävänsä minulle oikeat ratkaisut puolestani.
- Anonyymi00064
Minä voisin korjata toisenlaiseksi ja totuudenmukaisemmaksi tätä tarpeetonta kiistelyä.
Jokaisella meillä on täällä oma elämämme, jossa saamme itse päättää mitkä asiat sopivat elämäämme ja kuinka elämme sitä niin, että se tuntuu oikealta ja turvalliselta:
Minun elämääni ei kuulu nämä asiat nyt eivätkä sovi muutenkaan minulle:
Pissasorsa jota käyttää vain miehet, tekohampaat vesilasissa, housuvaipat laatikoittain siellä kotona. Tupakka mikä käryää suupielessä ja saastuttaa ympäristön ja tyhjät kolisevat viinapullot ja avaamista odottavat pullot joita on aivan liikaa.
Törkeä puhetapa, kielenkäyttö, kiroilu, epäkohteliaisuudet ja siivoton elinympäristö, Kaikenlainen ekoilu ja huono käyttäytyminen siellä kotona ja siellä missä sinä liikut.
Ikä asian asetan myös tärkeäksi koska ikäsi ei voi olla 65- vuotta vanhempi.
Koska jos olet vanhempi olet vanhus.
Elämääni sen sijaan kuuluu tällä hetkellä: Itsenäisyys, oman pään käyttö ja tilanteen mukaan toiminen myös hätä tilanteissa, liikuntaa mahdollisimman paljon ja lepoa tarpeen mukaan.
Oman perusterveydentilan ylläpitäminen joka auttaa siinä, että olen harvoin sairas.
Siivoan päivittäin jos tarvitsee, koska en halua, että kotini on kaatopaikka.
Lemmikkieläimet ja niiden karvat kuuluvat elämääni valitettavasti.
Ja miksipä ei sillä rakastan pieniä tassuja ja ystävällistä otusta. - Anonyymi00066
Joo kyllä se niin on, että myös ihan käytännössä täysin tuntemattomat passiivisaggressiiviset ja keinottomat yrittää naamioida kampituksia nk huolipuheen taakse ja mitä nyt vähän yrittää esim usuttaa sotepuolta kimppuun narsistisen toiveikkaasti, mutta saattaa herättää lomakkeen täyttäjän surrealismin osalta vain kysymyksiä, että mitä vttua. Eikä edes sinänsä herätä, sillä alan ammattilaiset on kyllä harjaantuneita seulomaan näitä kiusantekotarkoituksessa tehtynä huoli-ilmoituksia
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Joo kyllä se niin on, että myös ihan käytännössä täysin tuntemattomat passiivisaggressiiviset ja keinottomat yrittää naamioida kampituksia nk huolipuheen taakse ja mitä nyt vähän yrittää esim usuttaa sotepuolta kimppuun narsistisen toiveikkaasti, mutta saattaa herättää lomakkeen täyttäjän surrealismin osalta vain kysymyksiä, että mitä vttua. Eikä edes sinänsä herätä, sillä alan ammattilaiset on kyllä harjaantuneita seulomaan näitä kiusantekotarkoituksessa tehtynä huoli-ilmoituksia
Mistä lie muuten se eräs kälyinen eukko joka yritti maalittaa Riikka Purraa sai tämän loistavan idean ja tuuletti x:ssä muistaakseni, että tehkää muutkin, kun tarpeeksi tehdään niin ilmoitukset on pakko ”tutkia” narsistista haihattelua, kyllä nämä hienotunteisesti muotoillen eioikean laidan tapaukset osaa olla ihan täysiä uuvatteja
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Mistä lie muuten se eräs kälyinen eukko joka yritti maalittaa Riikka Purraa sai tämän loistavan idean ja tuuletti x:ssä muistaakseni, että tehkää muutkin, kun tarpeeksi tehdään niin ilmoitukset on pakko ”tutkia” narsistista haihattelua, kyllä nämä hienotunteisesti muotoillen eioikean laidan tapaukset osaa olla ihan täysiä uuvatteja
Myös. Eikö tällaisen doksaamisen ja muun kiusanteon pitäisi olla ikäänkuin toisen laidan heiniä, mihin ei tulisi sortua
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Myös. Eikö tällaisen doksaamisen ja muun kiusanteon pitäisi olla ikäänkuin toisen laidan heiniä, mihin ei tulisi sortua
No saitko taas jotain kiintoisaa mitä et osaa lukea sujuvasti sellaisessa muodossa kuin se on ylös, haihatteleva urpoo?
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
No saitko taas jotain kiintoisaa mitä et osaa lukea sujuvasti sellaisessa muodossa kuin se on ylös, haihatteleva urpoo?
Taitaa olla tosi nuori n karvan yli kolkyt, hieman liian tyhmä tähän ns jobiin
- Anonyymi00009
Sait valita oman projektisi. Itse en olisi lähtenyt messiin, niin en voi samaistua yhtään. https://www.youtube.com/watch?v=8oYodfK4DkE
- Anonyymi00038
Minkäs projektin nyt olen valinnut? Ennemminkin useimmiten joudun tyytymään siihen mitä satun saamaan.
- Anonyymi00015
Hyvää vuosipäivää vaan sullekin.. (eilen)
- Anonyymi00020
Kenelle? 🥺
- Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kenelle? 🥺
Aloittajalle tietenkin...
Kelle muulle?
- Anonyymi00022
Vinohuulimies on suosittu. Sen aloituksia katsotaan parissa tunnissa satoja kertoja. Poliitikoksi ainesta?
- Anonyymi00049
Mulla on linjoilla muutenkin ollut ruuhkaa.
- Anonyymi00028
Tule nyt sitten mies antamaan,
äläkä vaan täällä höpöttele!
Ja mikäli mies olis ongelma,
niin mitä sitten?
Se olisi siltikin mun..
Ihana ja paras..
Ikioma..
Rakas..
.....ongelma.... - Anonyymi00032
pohjanmaan käräjäoikeudesta?
- Anonyymi00037
No siellä on ainakin niitä ongelmia ihan henkilökunnan osalta.
Jäävit ja/tai osaamattomat tuomarit.
Pitäisi sakkia sieltä vaihdattaa.
:/ - Anonyymi00071
Anonyymi00037 kirjoitti:
No siellä on ainakin niitä ongelmia ihan henkilökunnan osalta.
Jäävit ja/tai osaamattomat tuomarit.
Pitäisi sakkia sieltä vaihdattaa.
:/No jo, siihenkään ei kannata nääs tuudittautua jos yksi sellainen on vähän ikäänkuin likainen, että koko maakunta tai peräti valtakunta toimii samalla sapluunalla
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
No jo, siihenkään ei kannata nääs tuudittautua jos yksi sellainen on vähän ikäänkuin likainen, että koko maakunta tai peräti valtakunta toimii samalla sapluunalla
Mitä sanot tähän webbiteppo
- Anonyymi00039
Puhutaanpa nyt josain muusta asiasta. Annoin vain teille hieman ajattelemisen aihetta, pysyy paremmin työ hommat mielessä kun ei tarvitse yksin istua pimeässä ja miettiä turhia :)
- Anonyymi00041
Öööööh,
hämäävää tämä...
Tästä herää muutamakin ajatus mieleen.
(Kuten kyl koko aloituksestakin.... )
Yritätkö olla aloittaja mukamas?
- Anonyymi00043
Keksitkö ratkaisun siihen kuinka saada porukka tajuamaan ettei minua kiinnosta paskaakaan työskennellä ketjupaikoissa, hoiva-alalla tai siivoustyössä saatika jossakin picnic yms. perslävissä? Tai kuinka pääsen eroon totaalisen persoonallisuushäiriöisistä naiskusipäistä?
- Anonyymi00048
Jep. Maisemaa vaihtamalla.
Vaikka rajan tai rajojen yli.
:/ - Anonyymi00051
Anonyymi00048 kirjoitti:
Jep. Maisemaa vaihtamalla.
Vaikka rajan tai rajojen yli.
:/Ai, koska en suostu uhraamaan itseäni tai elämääni, johonkin mikä minua ei kiinnosta tai ole henkilökohtaisesti merkityksellistä?
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ai, koska en suostu uhraamaan itseäni tai elämääni, johonkin mikä minua ei kiinnosta tai ole henkilökohtaisesti merkityksellistä?
Jep, sitten ne tajuaa sen ja sinä pääset jonnekin missä on sinulle jotain kiinnostavaa ja merkityksellistä.
:/ - Anonyymi00054
Anonyymi00052 kirjoitti:
Jep, sitten ne tajuaa sen ja sinä pääset jonnekin missä on sinulle jotain kiinnostavaa ja merkityksellistä.
:/Mitäpä muuttamiseni tai muukaan tekemiseni heihin vaikuttaisi? Pointtihan on todennäköisimmin se, että ei heitä kiinnosta olenko onnellinen tai koenko elämän mielekkääksi vaan se, että riippumatta tunteistani teen niin kuin he haluavat tai etten nyt vahingossakaan ole onnellinen. Tarkoitushan llienee, että teen jotakin mikä ei kiinnosta minua, jotta he saavat keskittyä siihen mitä he haluavat.
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Mitäpä muuttamiseni tai muukaan tekemiseni heihin vaikuttaisi? Pointtihan on todennäköisimmin se, että ei heitä kiinnosta olenko onnellinen tai koenko elämän mielekkääksi vaan se, että riippumatta tunteistani teen niin kuin he haluavat tai etten nyt vahingossakaan ole onnellinen. Tarkoitushan llienee, että teen jotakin mikä ei kiinnosta minua, jotta he saavat keskittyä siihen mitä he haluavat.
Heillä on sitten ainakin yksi uhri vähemmän.
Mitä sinä edes mietit mitä ne muut ajattelevat?
Mutta saa sellaisen kuvan että he jotenkin määräävät sinua, onko näin?
:/ - Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
:/Kai kuitenkin käsität jokaisessa tai ainakin suurimmassa osassa ihmisiä olevan halun ja tarpeenkin olla sosiaalinen ja yhteisöllinen. En ole todellakaan erakkohenkinen, mutta usein kohtaan asennetta, jossa minua tulisi kiinnosta tekeminen enemmän kuin sosiaalisuus. Toisaalta mitäpä siinä menetän, jos joka tapauksessa kyse olisi ainoastaan elämänvalintoja pakottavien mulkkujen (ei viittaa sukupuoleen) katoamisesta.
Määräävät? Eivät suoranaisesti, mutta tietenkin sosiaalinen painostaminen ja ignooraaminen silloin, kun ei tee mieliksi tai ole samaa mieltä, on yksi tapa kontrolloida ja määräillä. Että kehtaakin olla kiinnostunut muustakin kuin eräsamoilusta, järvisuomen matkailusta ja maahanmuuttajien kohtaamista haasteista tai yhteikunnan tukirakenteiden edestä uhrautumisesta vaikkei itseä kiinnostaisi tippaakaan siivota tai olla henkilökohtaisena avustajana vain, koska kyse on yhteiskunnan kannalta tärkeästä työstä. Ei sillä ettenkö olisi tehnyt kumpaakin työtä, mutta rajansa tekemisen epämielekkyydelläkin ja muiden takia uhrautumisella. - Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
Kai kuitenkin käsität jokaisessa tai ainakin suurimmassa osassa ihmisiä olevan halun ja tarpeenkin olla sosiaalinen ja yhteisöllinen. En ole todellakaan erakkohenkinen, mutta usein kohtaan asennetta, jossa minua tulisi kiinnosta tekeminen enemmän kuin sosiaalisuus. Toisaalta mitäpä siinä menetän, jos joka tapauksessa kyse olisi ainoastaan elämänvalintoja pakottavien mulkkujen (ei viittaa sukupuoleen) katoamisesta.
Määräävät? Eivät suoranaisesti, mutta tietenkin sosiaalinen painostaminen ja ignooraaminen silloin, kun ei tee mieliksi tai ole samaa mieltä, on yksi tapa kontrolloida ja määräillä. Että kehtaakin olla kiinnostunut muustakin kuin eräsamoilusta, järvisuomen matkailusta ja maahanmuuttajien kohtaamista haasteista tai yhteikunnan tukirakenteiden edestä uhrautumisesta vaikkei itseä kiinnostaisi tippaakaan siivota tai olla henkilökohtaisena avustajana vain, koska kyse on yhteiskunnan kannalta tärkeästä työstä. Ei sillä ettenkö olisi tehnyt kumpaakin työtä, mutta rajansa tekemisen epämielekkyydelläkin ja muiden takia uhrautumisella.Niin, et ole samanhenkinen kuin se kommuuni jonka keskellä olet.
Maiseman vaihto voisi olla ihan hyväksi, rennompaan ja uuteen ilmapiiriin tms. mikäli mahdollista.
Itsekään en ole erakkohenkinen vaikka yksin viihdynkin, mutta sosiaalisuuden ja yhteisöllisyyden tarvettakaan ei mikään epämiellyttävään kommuuniin kuuluminen ja osana oleminen täytä.
Pitää löytää se oma tribe johon tuntee kuuluvansa.
:/ - Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Niin, et ole samanhenkinen kuin se kommuuni jonka keskellä olet.
Maiseman vaihto voisi olla ihan hyväksi, rennompaan ja uuteen ilmapiiriin tms. mikäli mahdollista.
Itsekään en ole erakkohenkinen vaikka yksin viihdynkin, mutta sosiaalisuuden ja yhteisöllisyyden tarvettakaan ei mikään epämiellyttävään kommuuniin kuuluminen ja osana oleminen täytä.
Pitää löytää se oma tribe johon tuntee kuuluvansa.
:/Mikähän on rennompi ilmapiiri? En minä erityisemmin nauti rentoudesta, mutten myöskään duunariasenteisesta puurtamisesta ja elämä on rankkaa asenteesta. Minä arvostan sitä, että aikataulut ovat paikkansa pitävät ja jutut tehdään ajallaan pelkän hengailun ja nautiskelun sijaan. Rantalomailusta ja löhöilemisestä en nauti vaan aktiivisuudesta ja energisyydestä. Toisaalta työt, jossa ainoastaan seurataan ylhäältäpäin annettuja ohjeita ja suoritetaan ilman luovuutta, ovat minulle pakkopullaa, jolla ei ole syvempää merkitystä.
Toden totta olen saanut osani yhteisöistä ja ihmisistä joiden kanssa minulla ei ole muuta yhteistä kuin ihmisyys ja muutama vähemmän miellyttävä elämänkokemus. - Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Mikähän on rennompi ilmapiiri? En minä erityisemmin nauti rentoudesta, mutten myöskään duunariasenteisesta puurtamisesta ja elämä on rankkaa asenteesta. Minä arvostan sitä, että aikataulut ovat paikkansa pitävät ja jutut tehdään ajallaan pelkän hengailun ja nautiskelun sijaan. Rantalomailusta ja löhöilemisestä en nauti vaan aktiivisuudesta ja energisyydestä. Toisaalta työt, jossa ainoastaan seurataan ylhäältäpäin annettuja ohjeita ja suoritetaan ilman luovuutta, ovat minulle pakkopullaa, jolla ei ole syvempää merkitystä.
Toden totta olen saanut osani yhteisöistä ja ihmisistä joiden kanssa minulla ei ole muuta yhteistä kuin ihmisyys ja muutama vähemmän miellyttävä elämänkokemus.Sellainen ilmapiiri jossa voit ja saat käyttää sitä luovuuttasi.
:/ - Anonyymi00061
Anonyymi00055 kirjoitti:
:/Ei mua kukaan määrää....
- Anonyymi00073
No voi ei, onko palstasetää taas naiset kiusanneet ja koko elämän pilanneet?
- Anonyymi00074
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ai, koska en suostu uhraamaan itseäni tai elämääni, johonkin mikä minua ei kiinnosta tai ole henkilökohtaisesti merkityksellistä?
Aina sinäkin aloittajaäijä voit perustaa kultin jos tuntuu, ettet saa muuten kaipaamaasi tunnustusta, tyhmiä riittää aina se on nääs vakio kunhan olet edes keskunkertainen mitä puhelahjoihin tulee
- Anonyymi00077
Anonyymi00061 kirjoitti:
Ei mua kukaan määrää....
Oi, olisinpa kärpäsenä katossa kun
- Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Oi, olisinpa kärpäsenä katossa kun
Plz do not surrender with peace cause pew
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Plz do not surrender with peace cause pew
Aina tappelen vastaan vaikka olis tarpeetontakin.
- Anonyymi00080
Anonyymi00073 kirjoitti:
No voi ei, onko palstasetää taas naiset kiusanneet ja koko elämän pilanneet?
Voi sentään. Mistä päättelet kyseessä olevan miehen kommentista? Naiset osaavat olla huomattavasti julmempia toisiaan kohtaan, kuin miten he kohtelevat miehiä.
- Anonyymi00044
Muistakaa vain että jossain välissä en näe sadetta. Tulee vain pilvipoutaa. Ja mulla on auton avaimet.
- Anonyymi00050
Ongelmaan ole muuta ratkaisua kun poistaa se elämästään
- Anonyymi00076
Niin siis kumpi osapuoli tällä kertaa mitä tulee tähän aloittajaäijän performaatioon? Et taida omata enää alkeellisintakaan lukutaitoa vaan mokellat tätä samaa nk manipulaatiota samalla kaavalla
- Anonyymi00053
Joinain aamuina kun herään tuntuu leukapielet hieman karheilta ja ajatus juolahtaa;prr...kele pitäiskö ajaa parta.
Ummikkona yksin vaellan kylppäriin ,putsaan rähmäiset silmät. Katson peilkuvaa kirkkain silmin.
🤣🤣🤣
Eihän mulla ees kasva parta - Anonyymi00062
Minkälaisen aseen mies antaisi? Haulikon vai kiikarit?
- Anonyymi00075
Onkohan sinulla aamuyön spinnaaja jäänyt ajatus ikäänkuin puolitiehen? Myötis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1666414Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto755310Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143715Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213345Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1722672Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742315Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12078Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191556- 981306