Pääosin Nurmeksessa kuvatun elokuvan vuoksi on Bomban ja tsasounan väliseen maastoon tehty iso määrä kuvaukseen tarvittavia kyseistä aikaa kuvaavia rakennuksia. Mielenkiintoista oli käydä katsomassa, kun lumikaan ei ole vielä esteenä isoa työpanosta vaatinutta rakentamista ja vieläkjn näyttää alueella töitä riittävän
Kalevala elokuva
14
654
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kohta siitä joku valittaa
- Anonyymi00002
Elokuva varmasti lisää Nurmeksen tunnettavuutta paikkakuntana, toivottavasti otetaan matkailijat palveluineen hyvin vastaan. Eikä uikuteta jostakin ladun lumetuskuluista, todella lapsellista.
- Anonyymi00004
Alueen rakentajilla hyvää tuuria, kun on näin vähäluminen talvi.
- Anonyymi00005
Takuulla tällekin asialle löytyy vastustajia.🤣
- Anonyymi00006
Taisi olla pari kolme rakennusta alunperin. Ei kovin kummoinen kokonaisuutena. Lisää kai luvassa, jos se siitä pikkukylän tuntoa sitten alkaisi saamaan. Tästäkin lienee muutamat pohtineet valitusta tuttuun tapaan kun mikään ei saisi muuttua. Olen pitkään ihmetellyt näiden alueiden homeen kerääntymistä kun pitäisi olla matkailualuetta. Toivottavasti lähivuosina alkaa tapahtumaan.
- Anonyymi00007
Samanlaisia puurötisköjä koko keskustakin täynnä
- Anonyymi00008
Ja sitten heräsit veneen alta.
- Anonyymi00009
Minkälainen lie ollut elokuva...onko joku käynyt katsomassa?
- Anonyymi00010
Aika kehno oli, meinasin nukahtaa kesken. Olin tosin hieman huppelissa 🤾♂️🤸♂️
- Anonyymi00011
Asennevammaisia niitä vain riittää.
- Anonyymi00012
No saa kai sitä sanoa mielipiteensä. Kuka tykkää kuka ei..
- Anonyymi00013
Bomballa alkoi olla tapahtumia ja monenlaista rakentamista. kun pääsi tappio Jukolan kynsistä pois.
- Anonyymi00014
Bomba kylpylöineen on kehittynyt pitkin harppauksin aivan viime vuosina, kelpaa jo vaativimmillekin käyttäjille.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Bomba kylpylöineen on kehittynyt pitkin harppauksin aivan viime vuosina, kelpaa jo vaativimmillekin käyttäjille.
Uusi hotelli jo homeessa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 49855
- 42787
- 47772
- 113716