Ystävät hyvät, vuosikymmenien ansioitunut hyvä tyyppi hyvä uimari hänellä myös vaimo kaikki mukavia ihmisiä. Tänään Lieksassa.
Tunnen heitä kymmenittäin. Siis kymmenittäin.
Lieksan tavalliset ihmiset ovat mukavia.
TOTUUS S24 LIEKSA PALSTAN POISTOISTA - TÄNÄÄN KOHTASIN NORMAALI IHMISEN EI MITÄÄN ONGELMAA
95
462
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oh hoh.............
- Anonyymi00002
Kukaan ei ole kehunut Lieksaa tuolla tavalla!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kukaan ei ole kehunut Lieksaa tuolla tavalla!
Jotain on täysin pielessä herra jestas...
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jotain on täysin pielessä herra jestas...
Lieksa The Movie?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Lieksa The Movie?
Eurovision song contest the lieksa chapter?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eurovision song contest the lieksa chapter?
Partalanmäki. Kusinen loppu taas kerran viisushampanjat virtaa jo kuukauden etuajassa ennen tietoa voittajasta. Joopa joo...
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Partalanmäki. Kusinen loppu taas kerran viisushampanjat virtaa jo kuukauden etuajassa ennen tietoa voittajasta. Joopa joo...
MÄÄÄÄSTEERS! Tsipsi-ukot poistattavat viestejä kun pönöttävät kaljamahansa tulevat eteen sittarissa ja senioritaloissa?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
MÄÄÄÄSTEERS! Tsipsi-ukot poistattavat viestejä kun pönöttävät kaljamahansa tulevat eteen sittarissa ja senioritaloissa?
Määsterin taika äänestäjille loppui juuri siihen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Määsterin taika äänestäjille loppui juuri siihen.
Sivukommentti, "sinäkin brutukseni" ja yllätyspoisto koska sanakaan ei ollut keksittyä, Taffelit ja kaikki roikkuivat kärrissä - niin:
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sivukommentti, "sinäkin brutukseni" ja yllätyspoisto koska sanakaan ei ollut keksittyä, Taffelit ja kaikki roikkuivat kärrissä - niin:
Lieksan oikea taiteilijaväki prinsessa ja runoileva raksamies, heitä arvostan, eivät ole koskaan vaientaneet ketään, ihania ihmisiä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Lieksan oikea taiteilijaväki prinsessa ja runoileva raksamies, heitä arvostan, eivät ole koskaan vaientaneet ketään, ihania ihmisiä.
Euroviisut ja rillumarei taas, en arvosta. En tykkää. Lieksa ei mielestäni kuulu ollenkaan noihin liirum-laarum-luurum -höpö hommiin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Euroviisut ja rillumarei taas, en arvosta. En tykkää. Lieksa ei mielestäni kuulu ollenkaan noihin liirum-laarum-luurum -höpö hommiin.
Ymmärrän sen että paikallislapun toimittaja on voimaantunut ilmaisista viisuviinoista ja jostain näkyvyydestä mutta silti.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ymmärrän sen että paikallislapun toimittaja on voimaantunut ilmaisista viisuviinoista ja jostain näkyvyydestä mutta silti.
Tampereen edes oikea toimittajakoulu ei antaisi approval sille että täysin omien mieltymysten perseilyä kymmenen vuotta plus.....................
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tampereen edes oikea toimittajakoulu ei antaisi approval sille että täysin omien mieltymysten perseilyä kymmenen vuotta plus.....................
Mökin mummolle.
- Anonyymi00016
Lieksan uimahallin joka ikinen ukkeli josta kuvittelin että oli jossain vaiheessa kaveri, toveri, ystävä - no ei ollut.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Lieksan uimahallin joka ikinen ukkeli josta kuvittelin että oli jossain vaiheessa kaveri, toveri, ystävä - no ei ollut.
Loppukaneetti, voitin Lieksan kaupungin kuntouimareiden mestaruuden 2016 ja kilometrejä oli melko tarkkaan 65 km.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Loppukaneetti, voitin Lieksan kaupungin kuntouimareiden mestaruuden 2016 ja kilometrejä oli melko tarkkaan 65 km.
Tarvetta opetella uimaan huhtikuun jäisissä jäälauttojen vesissä yksi päivää ennen vappua, ei ole. Osaan uida.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tarvetta opetella uimaan huhtikuun jäisissä jäälauttojen vesissä yksi päivää ennen vappua, ei ole. Osaan uida.
Kiitos. Ja on muuten JIMI HENDRIX erästä blues kipaletta lainatakseni, "riittäväsi mäni jotta voin leev this toun."
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kiitos. Ja on muuten JIMI HENDRIX erästä blues kipaletta lainatakseni, "riittäväsi mäni jotta voin leev this toun."
Kiitos 10 000 euron stereot Jorman joka lauantaisten humppaveikkojen luukutusten vieressä. Omani eivät luukuta.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kiitos 10 000 euron stereot Jorman joka lauantaisten humppaveikkojen luukutusten vieressä. Omani eivät luukuta.
Löytyy mm. Sennheiser-kuulokkeet 1500 euroa pari joilla joitakin kertoja olen kuunnellut jotain.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Löytyy mm. Sennheiser-kuulokkeet 1500 euroa pari joilla joitakin kertoja olen kuunnellut jotain.
JORMA THE MÄÄN toisaalta asumiseni kaksi ensimmäistä vuotta, Riverian pihalle asti Humppaveikot joka lauantai TÄYSILLÄ.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
JORMA THE MÄÄN toisaalta asumiseni kaksi ensimmäistä vuotta, Riverian pihalle asti Humppaveikot joka lauantai TÄYSILLÄ.
Nyt ilmeisesti elämän kalkkiviivat lähestyvät kun on jopa nuorempaa väkeä muuttanut sen toisen seinän taakse. Siis jopa lähes, normaalia.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Nyt ilmeisesti elämän kalkkiviivat lähestyvät kun on jopa nuorempaa väkeä muuttanut sen toisen seinän taakse. Siis jopa lähes, normaalia.
Siivooja, se ammatti sellainen, käy tunnin joka viikko. Hyvä!
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Siivooja, se ammatti sellainen, käy tunnin joka viikko. Hyvä!
Kerrosta alempana radionhuudattajan alapuolella, ihana kuulemma akateeminen amerikasta eläkettä saava harmaaparta.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kerrosta alempana radionhuudattajan alapuolella, ihana kuulemma akateeminen amerikasta eläkettä saava harmaaparta.
Lähinnä vinkkinä siis paluumuttajille, et voi tietää ihan tarkkaan mihin pisteeseen muutat, omasta puolestani, WELCOME!
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Lähinnä vinkkinä siis paluumuttajille, et voi tietää ihan tarkkaan mihin pisteeseen muutat, omasta puolestani, WELCOME!
Nikkaroijii vääntyneine hissin ovineen ja kaikenlaisia tupakka Ryynäsiä on ollut vuosien varrella. No onneksi eivät enää aktiivisia.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Nikkaroijii vääntyneine hissin ovineen ja kaikenlaisia tupakka Ryynäsiä on ollut vuosien varrella. No onneksi eivät enää aktiivisia.
Nikkarit nikkaroi. Sanoi yksi talon asukas, kommenttina johonkine. Hei hei, olkaa kiltisti!
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Nikkarit nikkaroi. Sanoi yksi talon asukas, kommenttina johonkine. Hei hei, olkaa kiltisti!
Hän on onnellisesti muuttanut jonnnekin emmekä juoruile siitä enempää.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Hän on onnellisesti muuttanut jonnnekin emmekä juoruile siitä enempää.
Matti, Jorma, olette hyviä ihmisiä ja kovia jätkiä. Kovasti arvostan. Kaikkea hyvää teille.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Matti, Jorma, olette hyviä ihmisiä ja kovia jätkiä. Kovasti arvostan. Kaikkea hyvää teille.
USA america the current administration we think will pay pension for Matti he was a good man best from Finland thank you.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
USA america the current administration we think will pay pension for Matti he was a good man best from Finland thank you.
Matti the best man from Finland. Rautahammas ihana nainen, tunnemme molemmat myös Partalanmäki, yksi asia vielä -
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Matti the best man from Finland. Rautahammas ihana nainen, tunnemme molemmat myös Partalanmäki, yksi asia vielä -
Rautahammas ihana nainen, olette aina olleet ystävällinen, jos haluatte perustaa perheen minun kanssa on vastaukseni, TAHDON.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Rautahammas ihana nainen, olette aina olleet ystävällinen, jos haluatte perustaa perheen minun kanssa on vastaukseni, TAHDON.
Olette ihana ihminen, annan teille kaiken mitä minulla on. Enempi kuin moni arvaisi rahassa ja kaikessa muussakin. Ei siitä enempää.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Oliko rautahammas siinä James pond elokuvassa?
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Olette ihana ihminen, annan teille kaiken mitä minulla on. Enempi kuin moni arvaisi rahassa ja kaikessa muussakin. Ei siitä enempää.
Rauhalliseen SENIORS HOUSING -talojen lepseään meininkiin nyt sitten vaipuen, kosintani on tullut sentään linjoille.
Tarvitsen elämä järjestyksessä Housing.
Että koti siivotaan kerran viikossa, ei tule Partalanmäen diabetes puli-mökkerön kaltaisia lumitöiden rästejä.
Tunnen teidät kaikki, olette ihania aitoja ihmisiä.
Rautahampaan olisin valmis saattamaan vihille, on 10 000 euroa unelmahäitä varten, olen teitä ihana taiteilijasielu kaunis nainen rakastanut.
Lieksasta parempaa en osaa unelmoida.
Mitä trollauksen asteeseen tulee, en edes itse tiedä. Hän on oikeasti upein naisihminen kenet olen tavannut. Rautahammas, olet ihana.
Terveisin, hei hei, olen valmis kiltisti sitoutumaan avioliiton satamaan Teidän kanssanne, ihana LEIDI. - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Rauhalliseen SENIORS HOUSING -talojen lepseään meininkiin nyt sitten vaipuen, kosintani on tullut sentään linjoille.
Tarvitsen elämä järjestyksessä Housing.
Että koti siivotaan kerran viikossa, ei tule Partalanmäen diabetes puli-mökkerön kaltaisia lumitöiden rästejä.
Tunnen teidät kaikki, olette ihania aitoja ihmisiä.
Rautahampaan olisin valmis saattamaan vihille, on 10 000 euroa unelmahäitä varten, olen teitä ihana taiteilijasielu kaunis nainen rakastanut.
Lieksasta parempaa en osaa unelmoida.
Mitä trollauksen asteeseen tulee, en edes itse tiedä. Hän on oikeasti upein naisihminen kenet olen tavannut. Rautahammas, olet ihana.
Terveisin, hei hei, olen valmis kiltisti sitoutumaan avioliiton satamaan Teidän kanssanne, ihana LEIDI.Tämä ei ollut trollausta.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Tämä ei ollut trollausta.
Olen valmis kirkkovihit vaikka LIEKSAN EV.LUT. seurakunta hänen kanssaan että avioliiton onnelliseen satamaan minä nyt 57-vuotiaana!
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Olen valmis kirkkovihit vaikka LIEKSAN EV.LUT. seurakunta hänen kanssaan että avioliiton onnelliseen satamaan minä nyt 57-vuotiaana!
Jos hän on varattu niin sitten showpainia tulee nolla mutta oikeasti olen nyt valmis melkein 60-kymppisenä sitoutumaan liittoon.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Jos hän on varattu niin sitten showpainia tulee nolla mutta oikeasti olen nyt valmis melkein 60-kymppisenä sitoutumaan liittoon.
Rautahammas, olet ihana.
- Anonyymi00022
Saako nyt Taffel Tsipsejä?😋
- Anonyymi00042
Tilanne on aika kuumottava, mutta, jos voitte ystävä hyvä maksaa TSIPSINNE käteisellä, se on riihikuivilla TSETELEILLÄ mahdollista!
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Tilanne on aika kuumottava, mutta, jos voitte ystävä hyvä maksaa TSIPSINNE käteisellä, se on riihikuivilla TSETELEILLÄ mahdollista!
Kaarisillalta tietenkin ovela kettu vou wow vou vou vou vou mitä ihmettä tässä nyt kirkkohäitä kohta suunnitellaan...
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kaarisillalta tietenkin ovela kettu vou wow vou vou vou vou mitä ihmettä tässä nyt kirkkohäitä kohta suunnitellaan...
Jos rautahammas ihana ihminen rakastaa aloittaja AP niin SE ON SITTEN KIRKKOHÄÄT vaikka Pielisjärven kustannuksella!
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Jos rautahammas ihana ihminen rakastaa aloittaja AP niin SE ON SITTEN KIRKKOHÄÄT vaikka Pielisjärven kustannuksella!
Kyllä jämpti on niin!
- Anonyymi00046
Kun nyt mäni sitten täysin sivuraiteille, RAUTAHAMMAS leidi, tunnen sinut, tunnet minut, jos haluatte laittaa hynttyyt yhteen olen valmis.
Rakastan teitä, hyvä ihminen, rakastan taiteilijasieluja.
Olen omat vähät rahaiset panokseni valmis laittamaan siihen että muutetaan vaikka yhdessä Lieksakodin uudelle puolelle kaksioon.
Joka kerta kun olen teidät nähnyt, ystävä hyvä, on sukat pyörineet jalassa.
Jo itse olen melkein kuusikymppinen, silti ajattelen että se teidän viehätysvoima murtaa kaikki ihmisten ennakkoluulot ja meistä voisi tulla pari.
Rakastan teitä, Rautahammas!- Anonyymi00047
Olen myös todella epävarma ja epätäydellinen ihminen ja juuri siksi haaveilen että te joskus voisitte vastata siltikin, TAHDON!
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Olen myös todella epävarma ja epätäydellinen ihminen ja juuri siksi haaveilen että te joskus voisitte vastata siltikin, TAHDON!
Kiitos ystävä hyvä ja vaikka ette vastaisikaan, olette Lieksan paras nainen mitä olen kohdannut. Muut ovat olleet muualta, pelkkiä panoja.
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kiitos ystävä hyvä ja vaikka ette vastaisikaan, olette Lieksan paras nainen mitä olen kohdannut. Muut ovat olleet muualta, pelkkiä panoja.
Se että ihmisellä raksuttaa että voisimme vaikka yhdessä tutkia tähtikarttoja niin onhan se aivan huikeaa. Kiitos, thänk juu guud nait.
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Se että ihmisellä raksuttaa että voisimme vaikka yhdessä tutkia tähtikarttoja niin onhan se aivan huikeaa. Kiitos, thänk juu guud nait.
Olen rakastunut, en sitä kiistä, mutta en myöskään häntä keneltäkään ryöstä. Kiitos.
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Olen rakastunut, en sitä kiistä, mutta en myöskään häntä keneltäkään ryöstä. Kiitos.
Kiitos ja joka tapauksessa hyvää teille, LEIDI.
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Kiitos ja joka tapauksessa hyvää teille, LEIDI.
She's a lady.
- Anonyymi00053
Ei voi rakkautta ryöstää jos hän on sydämensä jo toiselle luvannut minä täysin alistun siihen ja iloitsen hänen puolestaan.
- Anonyymi00054
Kalifornian hippit jo kuuskytä luvulla, you can't know what love is.
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Kalifornian hippit jo kuuskytä luvulla, you can't know what love is.
Voi hyvä isä palstan runollisin brutaali kuittailija on nyt sitten sortunut rakkauteen. Totta kai voi niin käydä, mutta miksi juuri nyt?
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Voi hyvä isä palstan runollisin brutaali kuittailija on nyt sitten sortunut rakkauteen. Totta kai voi niin käydä, mutta miksi juuri nyt?
WHAT'S LOVE GOTTA DO WITH IT?
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
WHAT'S LOVE GOTTA DO WITH IT?
Voi hyvänen aika.
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Voi hyvänen aika.
Jos on varattu nainen niin eihän sitä nyt voi sanoa palstalla että mie kanssa haluun TSIPSIÄ.
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Jos on varattu nainen niin eihän sitä nyt voi sanoa palstalla että mie kanssa haluun TSIPSIÄ.
Tää on just se ongelmakohta...paitsi että ihan oikeesti rakastan häntä!
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Tää on just se ongelmakohta...paitsi että ihan oikeesti rakastan häntä!
Crazy Love.
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Crazy Love.
Oon mieluimmin lopun ikää ilman kuin että joutuisin olemaan ilman häntä. Ei mulla muuta, se sielun palo mikä hänellä on....
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Oon mieluimmin lopun ikää ilman kuin että joutuisin olemaan ilman häntä. Ei mulla muuta, se sielun palo mikä hänellä on....
Saa 57-vuotiaan palstatrollin sukat pyörimää jalassa!
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Saa 57-vuotiaan palstatrollin sukat pyörimää jalassa!
Lieksan kaunein nainen. Suoristetuista rautahampaista huolimatta. Miulla on vinksin vonksin mutta en sitäkään arista, SHE'S THE ONE.
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Lieksan kaunein nainen. Suoristetuista rautahampaista huolimatta. Miulla on vinksin vonksin mutta en sitäkään arista, SHE'S THE ONE.
Maybe. Nainen päättää, siihen me köriläät alistumme. En protestoi vastaan.
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Maybe. Nainen päättää, siihen me köriläät alistumme. En protestoi vastaan.
She's a Lady.
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
She's a Lady.
Lähinnä karvahattu kourassa menisin kysymään nokka vuotaen vanhemmiltaan, "saanko tyttärenne kättä?".
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Lähinnä karvahattu kourassa menisin kysymään nokka vuotaen vanhemmiltaan, "saanko tyttärenne kättä?".
Suomen Yleisradion uutisiin liittyen tämä kysymys on esitetty eräälle paikkakunnalle Kuopion ja Nilsiän läheisyyteen.
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Suomen Yleisradion uutisiin liittyen tämä kysymys on esitetty eräälle paikkakunnalle Kuopion ja Nilsiän läheisyyteen.
Perhaan patriarkaatin vastaus oli lyhyt ja selkeä: "EI". Sanon vaan että 1970-luvun kirjaston Elvis ja Abba sekoittivat pääni, äänilevyiltä.
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Perhaan patriarkaatin vastaus oli lyhyt ja selkeä: "EI". Sanon vaan että 1970-luvun kirjaston Elvis ja Abba sekoittivat pääni, äänilevyiltä.
Jos kaiken itsesuojeluvaistoni hukkaisin muuttaisin Rautavaaralle takaisin ylihintaiseen opettajien kerrostaloon.
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Jos kaiken itsesuojeluvaistoni hukkaisin muuttaisin Rautavaaralle takaisin ylihintaiseen opettajien kerrostaloon.
Kaikki haastattelemani dinosaurukset, suurenmoiset kehut 1970-luvun "kosteille viinanhuuruisille opettajien piireille"
- Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Kaikki haastattelemani dinosaurukset, suurenmoiset kehut 1970-luvun "kosteille viinanhuuruisille opettajien piireille"
Kovaa peliä Bostonissa, Lieksassa, Rautavaaralla.
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Kovaa peliä Bostonissa, Lieksassa, Rautavaaralla.
Kliimaksi tässä, SHE SAID NO.
- Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Kliimaksi tässä, SHE SAID NO.
Voisin arvata, jotkut vaan haluaa "jännämiehiä" joilla on melkein kaikki asiat levällään eikä kirkkohäät tule kysymykseenkään.
- Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Voisin arvata, jotkut vaan haluaa "jännämiehiä" joilla on melkein kaikki asiat levällään eikä kirkkohäät tule kysymykseenkään.
Semmottia. This song is over.
- Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Semmottia. This song is over.
Done and dusted.
- Anonyymi00077
Tänään vasta tajusin miten väkevä on pelkästään hänen kohtaamisensa vaikka kaupan pihalla.
- Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Tänään vasta tajusin miten väkevä on pelkästään hänen kohtaamisensa vaikka kaupan pihalla.
She's a lady. Ja kun on kiltti kasvatus, ei osaa sanoa että "lähtisitkö vaikka kahville".
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
She's a lady. Ja kun on kiltti kasvatus, ei osaa sanoa että "lähtisitkö vaikka kahville".
Kreikkalainen tragedia!
- Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
Kreikkalainen tragedia!
Siis kaunein nainen ketä tiedän Pielisjärveltä, ja taiteellisesti niin villi että ihan kyllä huimaa kengänpohjista.
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Siis kaunein nainen ketä tiedän Pielisjärveltä, ja taiteellisesti niin villi että ihan kyllä huimaa kengänpohjista.
She holds somebody's hand.
- Anonyymi00082
Anonyymi00081 kirjoitti:
She holds somebody's hand.
VOIHAN BIITLES!
- Anonyymi00083
Tämä on ihmissuhteiden konkurssi, kuten veli väkevästi tuossa viestiketjun sivussa todistaa. Siis todellakin, konkurssi!
- Anonyymi00084
Silti, tämä ystävällinen veli ostaa LIDL yhden aterian kerrallaan mitä vaan, juttelee ohimennen päivän asiat, eihän se ollut kielteistä?
- Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
Silti, tämä ystävällinen veli ostaa LIDL yhden aterian kerrallaan mitä vaan, juttelee ohimennen päivän asiat, eihän se ollut kielteistä?
Tukee paikallista elinkeinoelämää, aina ystävällinen ja juttelee veljellisesti mitkä vaan asiat, ei ollenkaan huonoa ollut se!
- Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Tukee paikallista elinkeinoelämää, aina ystävällinen ja juttelee veljellisesti mitkä vaan asiat, ei ollenkaan huonoa ollut se!
Siispä, varokaa ja välttäkää tuolta toisesta viestiketjusta ne narsistit ja kateelliset veljekset jotka moittivat rakastumista ja aitoa elämää.
- Anonyymi00087
Anonyymi00086 kirjoitti:
Siispä, varokaa ja välttäkää tuolta toisesta viestiketjusta ne narsistit ja kateelliset veljekset jotka moittivat rakastumista ja aitoa elämää.
WOU VOU WOW juuri niin juuri näin.
- Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
WOU VOU WOW juuri niin juuri näin.
Rautahampaan sattumalta jo vuosien ajalta tuntevana, ei pane pahakseen sitä että hän voi antaa rukkaset. Oikeastaan toivon rukkasia.
- Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
Rautahampaan sattumalta jo vuosien ajalta tuntevana, ei pane pahakseen sitä että hän voi antaa rukkaset. Oikeastaan toivon rukkasia.
Koska rukkaset on todistus oikean väkevän rakkauden voimasta että ei kukaan tosi teeveen tyyliin kenenkään kanssa naimisiin mene "palstoilla".
- Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Koska rukkaset on todistus oikean väkevän rakkauden voimasta että ei kukaan tosi teeveen tyyliin kenenkään kanssa naimisiin mene "palstoilla".
Silti, tiedät kuka olet, Lieksan kaunein nainen - jos hyvää hyvyyttäsi päätät koettaa tämän rastin niin olen valmis suunnistamaan!
- Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Silti, tiedät kuka olet, Lieksan kaunein nainen - jos hyvää hyvyyttäsi päätät koettaa tämän rastin niin olen valmis suunnistamaan!
Hän tuo iloa kaikille pelkällä olemassaolollaan. Kaikki sen päälle, se harkitaan tapauskohtaisesti ja hän tekee sen.
- Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Hän tuo iloa kaikille pelkällä olemassaolollaan. Kaikki sen päälle, se harkitaan tapauskohtaisesti ja hän tekee sen.
True Love.
- Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
True Love.
Ei voi tietää, Lieksan TSIPSIMAHAT, bodarit tai rakkaudesta haaveilijat.
- Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
Ei voi tietää, Lieksan TSIPSIMAHAT, bodarit tai rakkaudesta haaveilijat.
Kiitos.
- Anonyymi00095
Anonyymi00090 kirjoitti:
Missä tämän "kauniin naisen" voi bongata?
- Anonyymi00097
Anonyymi00096
2026-01-20 21:07:37
UUSI
Anonyymi00090 kirjoitti:
Lue lisää
Mitäs sitä *****lle muuta? - Anonyymi00098
Mitä sieniä täällä on vedetty? 😳
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain37112375Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2635427Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2153947Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2002655Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151992Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191834Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167900Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271862No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74782Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59746