Mitäs sitten. Itsekään et asialle mitään aio tehdä.
Saatan rakastaakin
25
404
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Juuri tuollaisen kuvan annat. Pitäisikö minun sitten olla varmatoiminen.
- Anonyymi00002UUSI
Kummankin pitäisi olla.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kummankin pitäisi olla.
Niin, se on edellytys.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin, se on edellytys.
Tosin edellytys on myös, että peruselämä on kunnossa.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tosin edellytys on myös, että peruselämä on kunnossa.
Tietenkin.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tietenkin.
Itkuvirsi 19012026
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Itkuvirsi 19012026
Älä oleta toisista aina pahimman kautta. Jokaisen elämässä on voimakkaita ylä- ja alamäkiä. Tämän päivän maailman menestyjä voi olla huomisen suuri epäonnistuja tai päinvastoin. Niin rakkaudessakin kuin muussakin, sen hetken tilanne ei määrittele sinun koko elämääsi ja tulevaisuuttasi.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Älä oleta toisista aina pahimman kautta. Jokaisen elämässä on voimakkaita ylä- ja alamäkiä. Tämän päivän maailman menestyjä voi olla huomisen suuri epäonnistuja tai päinvastoin. Niin rakkaudessakin kuin muussakin, sen hetken tilanne ei määrittele sinun koko elämääsi ja tulevaisuuttasi.
Hyvin sanottu!
- Anonyymi00005UUSI
minä en rakasta.
- Anonyymi00006UUSI
No, itselläni on tuota autismia. Olisi kiva joskus yhden naisen kanssa löytää yhteinen sävel. Löytää toisemme, tykätä avoimesti toisistamme. Mutta en tiedä pystynkö siihen. Minulla on valtava tarve rakkaudelle, mutta samalla autistinen taipumus haluta olla omissa oloissa eikä puhua muille mitään.
- Anonyymi00009UUSI
Kaikki on autisteja enemmän tai vähemmän
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kaikki on autisteja enemmän tai vähemmän
Minä olen sitten enemmän.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä olen sitten enemmän.
Tietääkö kaivattusi?
- Anonyymi00018UUSI
Jos et ole seurustellut niin silloin se voi hidastaa sopeutumista uuteen tilanteeseen. Minulla myös on autistisia piirteitä, mutta pystyn puhumaan asioista.
- Anonyymi00022UUSI
Ois kiva asua sun kanssa samassa talossa🥹☺️
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tietääkö kaivattusi?
En tiedä mitä tietää ja mitä ajattelee.
- Anonyymi00008UUSI
En ole koskaan tehny korkeintaan osoittanut kiinnostukseni jättänyt toisen itsensä päätettäväksi mitä musta haluaa lähimmäs mitä kukaan on päässy on hyväksynyt mut sellaisena kuin olen en silti ns kelvannut sellaisena kuin olen jotain puuttui tai jotain oli liikaa ja lopputuloksena syytti mua vaikka oli hänen kaverinsa joka mun kaulaan juoksi/hyppäsi mun tekemättä yhtään mitään
- Anonyymi00015UUSI
Mitä sille pitäis sitte tehdä ?
- Anonyymi00017UUSI
Tunnustaa irl
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tunnustaa irl
Senkun tunnustat vaan.
- Anonyymi00020UUSI
Itsekin annan periksi ja haluan nyt löytää kunnolla jotain oikeaa ja konkreettista suhdetta ja tunnetta. Jos molemmat ei oo mukana ja tee 100% niin silloin ei voi mitään tulla, ja ihan yleisesti totean. Tsemppiä sulle aloittaja ja toivottavasti löytyy ihminen joka on samalla aaltopituudella 🌊
- Anonyymi00021UUSI
Me voitais maata päällekkäin ilman rihman kiertämää ja siltikään kumpikaan ei tekisi mitään tai uskoisi, että toinen tykkää.
- Anonyymi00023UUSI
Kyllä tuossa vaiheessa jos ei ole vaatteet päällä, ja on noin lähekkäin niin alkaisi jotain tapahtua.
- Anonyymi00025UUSI
Ootteko kokeillut?
- Anonyymi00024UUSI
Saatan rakastaa, ei riitä. Se pitää olla joko tai ei. Aina pitää rakastaa täysillä, muissa asioissa voi mennä puolivaloilla. Rakkaudessa pitää olla aina pitkät päällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.244515Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1023127Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2062974Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.542570- 801348
Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk651086Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie261040- 131978
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA51837Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril115830