Komeus nähdä. Olisin heikkona
Onneksi ei
30
395
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ajatuskin että hän haluaisi minua
- Anonyymi00022UUSI
Haluaisikohan
- Anonyymi00002UUSI
Tuon vuoksi ujostelin
- Anonyymi00003UUSI
Jos haluat niin, itse aion olla ainakin nähtävänä.
- Anonyymi00004UUSI
Muille kyllä
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Muille kyllä
Itse kuitenkin päätät lopulta.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Itse kuitenkin päätät lopulta.
Sinähän sen päätät
- Anonyymi00005UUSI
miks ette näe? sivusta
- Anonyymi00006UUSI
Näytinkö sulle komeuteni?
- Anonyymi00010UUSI
Penis-fixed-man on vähä sama asia kuin car-fixed-man, halutaan huomio pois omasta ulkonäöstä 😄
- Anonyymi00020UUSI
Hih
- Anonyymi00026UUSI
Kerran :) Muuten olit enemmän selkäpuoli minun rintamasuuntaan päin.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kerran :) Muuten olit enemmän selkäpuoli minun rintamasuuntaan päin.
Haluatko mielummin kuvia, kun oikeata elämää.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Haluatko mielummin kuvia, kun oikeata elämää.
Onko sitä kuvamateriaalinakin nähtävillä?
pro bro?
;))
- Anonyymi00008UUSI
Kysymys: miten tietäisit sitä? k? Mitä ajattelet? Ole rehellinen
- Anonyymi00009UUSI
Siis sitä pienempää joka esiintyy 'piirretyissä'
- Anonyymi00011UUSI
Meidän on pakko nähdä. Pian. HETI.
- Anonyymi00012UUSI
Mitä tarkoitat? Siis nähdä? Olen kyllä valmis, mutta sinä tuskin olet, vaikka onhan se mahdollista
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Siis nähdä? Olen kyllä valmis, mutta sinä tuskin olet, vaikka onhan se mahdollista
Minä tarvitsen sinua elämääni. En voi olla enää onnellinen ilman sinua.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minä tarvitsen sinua elämääni. En voi olla enää onnellinen ilman sinua.
Onnellisuus...en kaipaa nyt juttuseuraa...mutta olet ihan ok. Kukaan ei ole täydellinen, enkä sitä haluakaan, pidän sinusta ja jos minun ei tarvitse ikään kuin olla maski joka sekunti päällä olen jo silloin onnellinen. Se joka tykkää 'piirretyistä' voi tykätä myös ällöromantiikasta. Minä en siitä innostu, olen ihmisenä noin 86 prosenttisesti kuiva, nuiva, ja aseksuaalinen mietiskelijä. En tajua miksi olet muka noin innostunut minusta
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onnellisuus...en kaipaa nyt juttuseuraa...mutta olet ihan ok. Kukaan ei ole täydellinen, enkä sitä haluakaan, pidän sinusta ja jos minun ei tarvitse ikään kuin olla maski joka sekunti päällä olen jo silloin onnellinen. Se joka tykkää 'piirretyistä' voi tykätä myös ällöromantiikasta. Minä en siitä innostu, olen ihmisenä noin 86 prosenttisesti kuiva, nuiva, ja aseksuaalinen mietiskelijä. En tajua miksi olet muka noin innostunut minusta
Mistä piirretyistä?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mistä piirretyistä?
Kylmää...ei mitään
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kylmää...ei mitään
Ihan sama sitten jos pitää olla noin nuiva.
- Anonyymi00018UUSI
Haluat nähdä Pia-nimisen naisen?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hell yeah
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Hell yeah
Minä luulin itse olevani Pia. Mutta jos toinen nainen on myöskin Pia oikein viralliselta nimeltään en tiedä mitä ajatella
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
En minä halua.
- Anonyymi00023UUSI
Näittehän te m-miehen kanssa tänään.
Oliko hyvät "setit"- Anonyymi00028UUSI
Näin joo m miehen se käveli oli kasvanut...hei tiedätkö mitä tämä Pia viralliselta nimeltään ajattelee m miehestä?
- Anonyymi00032UUSI
Minä kyllä luulin että se oli Jii mies jonka tapasin sovitusti. Hyvää yötä sivusta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.244545Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1043146Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2062996Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.552588- 801368
Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk851136Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie261110- 1511026
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA53872Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril118871