Mutta vaatisi rohkeutta korjata, kykyä tulla vastaan, uskallusta rakastaa ilman pelkoa.
Olisit varmasti ollut mulle se paras
45
886
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi siis pelkäät? En minä mikään viikatemies ole.
- Anonyymi00003
En minä pelännyt vaan hän 🙂
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei kyllä sovi kuvaan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pelko on monesti läsnä, jos kokee mielessään, ettei olisi oikeasti riittävä toiselle? Siksi suojamuuri suojaa epäonnistumisilta? Ehkä kokee, että jotain samaa teissä voi olla mut samalla epäilee erehdyksen mahdollisuutta? Hyvään uskovalla ei ole samoja ongelmia?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Pelko on monesti läsnä, jos kokee mielessään, ettei olisi oikeasti riittävä toiselle? Siksi suojamuuri suojaa epäonnistumisilta? Ehkä kokee, että jotain samaa teissä voi olla mut samalla epäilee erehdyksen mahdollisuutta? Hyvään uskovalla ei ole samoja ongelmia?
Se on kyllä totta. Ja jos ylipäätään luottaa elämään.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Huonot lähtökohdat jo syntymästä lähtien, kun seurasi omien vanhempien touhua, jotka olivat vääränlaiset toisilleen, sieltä ne pelot monesti jo lähtee syntymään? Huonot esimerkit ei synnytä sitä hyvää, jota tarvitaan, toivoa oltava riittävästi paremmasta > yhdessä oloon?
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Huonot lähtökohdat jo syntymästä lähtien, kun seurasi omien vanhempien touhua, jotka olivat vääränlaiset toisilleen, sieltä ne pelot monesti jo lähtee syntymään? Huonot esimerkit ei synnytä sitä hyvää, jota tarvitaan, toivoa oltava riittävästi paremmasta > yhdessä oloon?
Se vaatisi isosti luottokykyä toiseen ihmiseen ja omaa kasvua ja ymmärrystä, että ei ole toistamassa vanhempiensa virheitä tai omiakaan virheitä.
- Anonyymi00037
Anonyymi00022 kirjoitti:
Se vaatisi isosti luottokykyä toiseen ihmiseen ja omaa kasvua ja ymmärrystä, että ei ole toistamassa vanhempiensa virheitä tai omiakaan virheitä.
Tuliko äiti mieleen?
- Anonyymi00044
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tuliko äiti mieleen?
Ei ainakaan minulle, mutta menneillä voi olla suuria vaikutuksia monen ihmisen tulevaan? Ja jos niitä kompasteluja tulee matkalla paljon niin uskaltaako kuinka paljon haastaa niitä vai tyytyykö lopuksi vain olemassa olevaan?
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ei ainakaan minulle, mutta menneillä voi olla suuria vaikutuksia monen ihmisen tulevaan? Ja jos niitä kompasteluja tulee matkalla paljon niin uskaltaako kuinka paljon haastaa niitä vai tyytyykö lopuksi vain olemassa olevaan?
Rohkeat uskaltaa ja oppii virheistään.
- Anonyymi00002
Ihan sama. Jos en ole naiselle rakkainta maailmassa, niin saa kyllä unohtaa ikuisesti. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi00005
Minä haluan sinut. Nyt. Osaan minäkin vaatia.
- Anonyymi00006
Tuu sitten tänne 😁 nyt
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuu sitten tänne 😁 nyt
Ei tämä ole mulle kun en ole ikinä hänen luonaan käynyt.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei tämä ole mulle kun en ole ikinä hänen luonaan käynyt.
Se onkin pelkkää sitomista ja toisen juoksu lenkissä oloa. Käsky käy jos et mene lähe menee! Jos et nyt heti anna lähe menee en tee sinulla mitään!
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Se onkin pelkkää sitomista ja toisen juoksu lenkissä oloa. Käsky käy jos et mene lähe menee! Jos et nyt heti anna lähe menee en tee sinulla mitään!
Mitä ihmettä nyt taas?
- Anonyymi00038
Ja kohta ootte taas täällä itkemässä ja ruikuttamassa.
- Anonyymi00009
Rakkautemme on sen arvoinen!!! Odotan yhteydenottoasi.
Marika- Anonyymi00018
Mäkin odotan hänen yhteydenottoa...
- Anonyymi00039
Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa, ne suuren ikävän tuottaa...
- Anonyymi00011
Ole rohkea, uskalla ja usko. Rakkautta ei kannata luovuttaa. ❤️
- Anonyymi00012
Tarvitaan nyt niitä rakkauden tekoja, puolin ja toisin.
- Anonyymi00013
Varmaan se sitä pelkoa on. Itse alunperin sanoin suoraan, mitä haluan. Se pelästytti toisen. Sitten häpesin, kun menin avautumaan. Mutta summa summarum, hän olisi tullut takaisin ja tehnyt vaikka ja mitä, jos hän olisi halunnut.
- Anonyymi00014
Satuile mitä satuilet. Kukaan ei häpeä avautumistaan kuin ehkä sinä ite. Toivottavasti osaisit hävetä sitä mistä et avautunut.
- Anonyymi00027
Anonyymi00014 kirjoitti:
Satuile mitä satuilet. Kukaan ei häpeä avautumistaan kuin ehkä sinä ite. Toivottavasti osaisit hävetä sitä mistä et avautunut.
Yhtä höpötystä. Heität häpeäpalloa, kun sinulla on itselläsi se käsittelemättä.
- Anonyymi00030
Anonyymi00014 kirjoitti:
Riippuu tilanteesta. Mitä on tullut sanottua ja kenelle ja missä tilanteessa. Voi todella hävettää jälkeenpäin avautuminen varsinkin jos on saanut pakit.
- Anonyymi00015
En mä pelkää. Haluan sut.
- Anonyymi00034
Kenet sut?
- Anonyymi00016
Kenenkään ei tarvitse itse olla sinulle paras
- Anonyymi00017
Jos haluaa pelkää koko elämänsä ja antaa sille täysinäisen vallan niin mikäs siinä sitten.
- Anonyymi00023
Elävä kuollut jos et uskalla elää, mutta miksi? Elä!
- Anonyymi00024
Joka päivä ajattelen sua mies vaikket tiedäkään!
- Anonyymi00040
Mistä sen toinen voi tietää? m>n
- Anonyymi00041
Miksi sen salaat?
- Anonyymi00025
Ei se ollut pelkoa. Tuntui vaan että olen sinulle liian ei-kukaan. En jaksanut uskoa että tykkäät.
- Anonyymi00026
Osuu aika hyvin kun sais vähän vihjettä susta???
- Anonyymi00029
Ei varmasti osu, täällä ei mikään osu. Naiselta miehelle. Ja voisin sanoa tän hänelle myös irl.
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei varmasti osu, täällä ei mikään osu. Naiselta miehelle. Ja voisin sanoa tän hänelle myös irl.
Et uskaltaisi.
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Et uskaltaisi.
Mitä uskaltamista siinä olis, kun vain sanoo.
- Anonyymi00028
Olisitko voinut jutella toisen kanssa. Jos luuli vain, ettet ole oikeasti edes kiinnostunut suhdemielessä, olet varattu tms. Voimia!
- Anonyymi00031
On juteltu.
- Anonyymi00043
Anonyymi00031 kirjoitti:
On juteltu.
Ok.
- Anonyymi00033
Minä olen sinulle se paras.
- Anonyymi00036
Jos kerran niin, missä on rohkeus ja halu korjata, kyky tulla vastaan, uskallus rakastaa ilman pelkoa, ts ettei olisi vuoroin kuumaa ja kylmää....
- Anonyymi00042
Anonyymi00036 kirjoitti:
Jos kerran niin, missä on rohkeus ja halu korjata, kyky tulla vastaan, uskallus rakastaa ilman pelkoa, ts ettei olisi vuoroin kuumaa ja kylmää....
Se on säästössä sinua varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1436344Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto725261Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143695Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213300Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1232501Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712296Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12058Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191406- 811208