Nainen, olen myös filosofi

Anonyymi-ap

Oletko sinäkin?

On jotenkin outoa, että kaikkein hyödyllisin oppi tai aihe on kaikkein vähiten arvostettu.
Mutta mikäli orja tietäisi että elämän merkitys on muu kuin työ, niin se olisi orjuuttajille kuolinisku.

:/

32

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Vielä oudompaa on väittää kaikkein hyödyllisimmäksi jotain, mitä toisaalta kaikki muut arvostaa vähiten.

• Anonyymi00005

Tyypillistä. Hyökkätään henkilöön kun omaa epäloogisuutta ei kyetä itse käsittelemään.

Olisiko pitänyt lukea sittenkin logiikkaa?

Vai tuntuiko että logiikka on liian vaikeeta, niin aattelit että filosofiassa kukaan ei niin huomaa asioista ymmärtämättömyyttä?

• Anonyymi00010

Mutta sillä orjapiiskuripiirin opettamalla arvostuksella ei ole todellista merkitystä.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mutta sillä orjapiiskuripiirin opettamalla arvostuksella ei ole todellista merkitystä.

Sama merkitys kuin millä tahansa sosiaalisella piirillä eli ei häviävän oieni

• Anonyymi00004

Piti valita uskonnon ja filosofian väliltä pysyäkseen hengissä. Molemmat tavallaan oopiumia kärsivälle kansalle. Kurjuuden ylevöittämistä kun oikeus ei toteudu ja joudut alimpaan kastiin. No, onhan filosofiassa vaikka kuin kiinnostavia ajatuksia. Itse aikoinaan motivoiduin ajatuksesta oppia ajattelemaan hyvin. Eihän siitä hyötyä olekaan tieto kun lisää tuskaa ainakin minun tapauksessani.

• Anonyymi00006

Eli ois pitänyt valita uskonto.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eli ois pitänyt valita uskonto.

Ei ole mahdollista minulle vaikka olenkin silmäillyt joitain itämaisia uskontoja. Menee liikaa sillisalaatiksi kun pitäisi poimia sekalaisesti sitä sun tätä sieltä ja täältä. Silloinhan on jo kyse muusta kuin uskonnosta.

• Anonyymi00007

minä en pidä filosofiasta koska siinä on vaikeaa saavuttaa konsensus. oikeastaanhan sen pitäisi olla ylitettävä este tuoda omia näkemyksiä esiin, mutta tämä on niitä elämän alueita joihin en aio panostaa. tärkeintä on hyvä terveys

• Anonyymi00008

"Taikinaan käärästy villapötkö".

• Anonyymi00009

psykologia on minusta kiinnostavaa olen aika kiinnostunut oppimisen teoriasta jossa oppiminen nähdään matkimisena. minä taas matkin muista syistä. kun näyttelen ihmistä ymmärrän häntä paremmin. olen myös kiinnostunut miten muut suhtautuvat rooleihini. aitona minuna elän hetkessä, tutkin ja teen kaikenlaista

• Anonyymi00011

you have come far kid

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

you have come far kid

yes data is always objective, the information is always there

• Anonyymi00012

Moi. Voimme väitellä siis filosofian peruskysymyksistä 💓

• Anonyymi00015

Ei niistä voi väitellä kuin antifilosofin kanssa, sillä viisaus ymmärtää viisautta.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei niistä voi väitellä kuin antifilosofin kanssa, sillä viisaus ymmärtää viisautta.

Keke voi väitellä sorsista 🥸

• Anonyymi00019

- Keke se ei taida olla oikeasti mikään filosofi. Se hiljeni nyt ihan.

• Anonyymi00025

Mitä järkeä olla filosofi jos joku matematiikkaa välttävästi osaava fyysikko voi vetää sut red herringillä hiljaseks?

• Anonyymi00029

Ei ne pysty.
        Mä oon laittanut insinöörejäkin hiljaseksi.

• Anonyymi00026

Tuo menee uskonnon puolelle, ja on asia mitä en täysin ymmärrä, jos kukaan ihminen ymmärtää. Minulla nämä kaksi tiedonalaa sekoittuu toisiinsa, joten en ole niistä hirveän kiinnostunut.

• Anonyymi00027

Sulle tärkeämpää on palstalla ihme hölinät kun toinen ihminen.

• Anonyymi00030

Sulle tärkeämpää on sen toisen antama huomio kuin sen hölinänvapaus.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ei vaan se toinen ihminen on mulle tärkeämpi kun palstalle olo. Sais se toinen jatkaa pölinää palstalla ihan vapaasti mut mä haluan pölistä sen kans oikeesti muualla.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ja tottakai mä haluan huomioo siltä toiselta koska se on mulle tärkeä ja mulla on ikävä sitä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ja tottakai mä haluan huomioo siltä toiselta koska se on mulle tärkeä ja mulla on ikävä sitä.

Tuut sitä saamaan kyllä...

• Anonyymi00035
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Sä et siihen vuosipäivään edes sanonut mitään eilen.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Sä et siihen vuosipäivään edes sanonut mitään eilen.

Ei ole vuosipäiviä enkä ala ruokkimaan odotuksia.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Ei ole vuosipäiviä enkä ala ruokkimaan odotuksia.

Olihan.
        Eilen oli kaks vuotta meiän wa ekoista viesteistä.

Eikä mitään odotuksia tarvii ruokkia...
        Haluan vaan jutella...

• Anonyymi00039
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Tuut sitä saamaan kyllä...

En näköjään tuu saamaan.
        Ei voi mitään jos en merkitse mitään.

• Anonyymi00031

Pidä toi jos samaistut

• Anonyymi00040

Hyvää yötä kukka 😴😪🧩

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      325
      3855
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3570
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2270
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      112
      1684
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1588
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1329
    7. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      945
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      100
      902
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      845
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      86
      761
    Aihe