Toivottavasti sulla oli hyvä päivä. Mulla oli ihan jees.Kauniita unia😴
Hyvää yötä rakas M-8
17
259
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvää ja rauhallista yötä ❤️
- Anonyymi00002
Unten maille saatan, kun luonto hiljenee ja aamuun herätä saa, kun päivän valo alkaa.
Unille, missä mieli lepää ja aamunkoitto tuo uuden päivän. Unen maa on hiljainen satama kellon lyödessä tik, tak - Anonyymi00003
"Kasimillisellä ikiuneen". -sivu
- Anonyymi00005
Mitähän mä sulle olen tehnyt. Tunnetaanko paremmin ?
- Anonyymi00006
Hyviin tapoihin muuten kuuluu toivottaa takaisin.
Tämän aloituksen tunnistin, et siitä. - Anonyymi00007
Mä valotan suakin sen verran härski veto.
Sua tanssittaa täällä nuoremmat. Tanssi niitten kanssa. Mut ei, kun muilta tulee takapakkia niin yrjööt mun niskaan automaattisesti. Oot mulle oikeesti ventovieras tapaus, ikuinen - sivu vaan - Anonyymi00008
Sitä saa mitä tilaa 🐈⬛
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
"Jokainen potti jakamaton".
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Luulis, että ihan itte tiedät, missä oot ammunu, ja keiden Teuvojen kyyteihin oot milloinkin noussu. ;)
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Luulis, että ihan itte tiedät, missä oot ammunu, ja keiden Teuvojen kyyteihin oot milloinkin noussu. ;)
Niin tiedän ihan vitun hyvin missä ketjuissa olen kirjoittanut ja mistä pysynyt kaukana.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinähän se kaadut niitten syliin ketkä mua matkii ja sitten taas nenän edessä siinä tylyttämässä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tämä on anonyymi palsta ja kuka määrää mihin saa kirjoittaa ja mitä. Tämä sääntö ei näytä muihin koskevan ja ei käytöstapoja.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin tiedän ihan vitun hyvin missä ketjuissa olen kirjoittanut ja mistä pysynyt kaukana.
Jep. Niiku niitit, ketjut ja telavyöt. ;)
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jep, lue viha sivut ja pari muuta.
Urputa sen jälkeen uudestaan.
Jos haluat laitetaan paska kiertämään. - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Toi viittaus sanoo mulle jotain,
kuten joku muukin sun kirjoitus...
Että luulitkohan tuota jotain toista toiseksi? - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Toi viittaus sanoo mulle jotain,
kuten joku muukin sun kirjoitus...
Että luulitkohan tuota jotain toista toiseksi?Toi ei ollut multa
- Anonyymi00004
Kiva
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62439Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652258- 2001276
- 711088
- 1071071
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig207901Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211899Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10817- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta49741