Siis vaikkapa luonteesta?
Osaatko sanoa mitään kivaa minusta
47
534
Vastaukset
- Anonyymi00001
Et jaksa tylyttää ihan niin paljon nykyään.
- Anonyymi00002
Ehkä vain osasin nähdä omassa käytöksessänikin vikaa.
- Anonyymi00004
Tuonko takia sinä pidät minusta?
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ehkä vain osasin nähdä omassa käytöksessänikin vikaa.
Juu turhan myöhään.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuonko takia sinä pidät minusta?
En pidä sinusta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
En pidä sinusta.
Ahaa okei. Ihmeellistä että silti vastailet mulle.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jatkusvastihan säkin aout mulle päätäsi pyytämättä.
- Anonyymi00017
Empä. Yrittänyt olla kiva ja ymmärtää. Ottaa huumorilla. Välittänyt, piristää jopa rakastaa. Mut tänään tuli sellainen olo. Et kuka vttu sekin luulee olevansa. Millä vtun oikeudella kuvitelee että siedän tuollaista. Raja se on mullakin.
- Anonyymi00032
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi sä täältä kyselet ja odotat et saat järkeviä vastauksia.
- Anonyymi00003
Olette todella älykäs.
- Anonyymi00006
😂😂
- Anonyymi00009
Ei kai älykkyys luonteeseen liity.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei kai älykkyys luonteeseen liity.
Todistitte taas älykkyytenne!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Todistitte taas älykkyytenne!
Ei ollut minulta kylläkään. 😂
- Anonyymi00008
Kiltti, empaattinen, fiksu nyt ainakin
- Anonyymi00016
Herkkä, sana hallussa, huumorintajuinen, aistillinen, tunteellinen, luova, nopeaälyinen, pitkiin ystävyyssuhteisiin kykenevä, omalla tavallaan hyvin rohkea. Ainakin nämä. Myös paljon muuta varmasti, mutten tunne häntä riittävästi.
n>m - Anonyymi00018
Haluaisin varoittaa Pikestä joillekin se voi olla liian iso kala mutta hei mä handlaan tämän kyllä. Ei kun pilkkimään vaan
- Anonyymi00019
Osaan 😘
- Anonyymi00044
Hyvä.
- Anonyymi00020
En tiedä kuka olet, mutta hänestä joka on mielessä tällä hetkellä sanoisin, että hän on huomaavainen, välittävä, ymmärtäväinen, läsnäoleva, hellä ja komea. Toki paljon muutakin, mutta näin ensi alkuun.
- Anonyymi00021
sanoisin että kauniit silmät, jotka ovat usein kuitenkin aurinkolasien peitossa, osaa käsitellä miehiä, sietää myös meitä elämän kolhimia, niin kuin minä ja niin kuin minuakin (ehkä vielä vähän aikaa kuitekin), tekee hyvää kinkkukiusausta, ja muuta hyvää syötävää
- Anonyymi00045
Eli etsit äitiä ja hoitajaa itsellesi.
- Anonyymi00022
Hyvä huumori, pilke silmäkulmassa. Lutunen 🥹
- Anonyymi00023
Halkoo ja sorvaa puuta varmaan paljonkin.
Sauna miedoissa löylyissä pitemmän kaavan mukaan tekis nyt hyvää.
- Anonyymi00024
Hyvä keskustelija päivän polttavista aiheista, laittaa hyvää ruokaa.
- Anonyymi00025
Vähä älyinen ja helposti huijattavissa
m - n- Anonyymi00028
Samankaltaisuus vetoaa. Olette sopiva pari siis.
- Anonyymi00029
Juu mitä kauemmin siinä kestää, että menikin ihan toisinpäin sen lujemmin se ottaa sieluun, turha pitkittää omaa kärsimystä
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Juu mitä kauemmin siinä kestää, että menikin ihan toisinpäin sen lujemmin se ottaa sieluun, turha pitkittää omaa kärsimystä
Nainen ei tajua kun koko ajan sitä huijataan. Nolo akka
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Joskus se on nuorempi ja joskus vanhempi joka tälläistä prosessoi pisimpään jopa niinkin pitkälle saakka, että uhoaa että minä pidän huolta ettet sinä täällä kauaa ole huhhuh maakunnan rajalle ajavat talikolla ku gotzillan😱
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Joskus se on nuorempi ja joskus vanhempi joka tälläistä prosessoi pisimpään jopa niinkin pitkälle saakka, että uhoaa että minä pidän huolta ettet sinä täällä kauaa ole huhhuh maakunnan rajalle ajavat talikolla ku gotzillan😱
Eikö se oo reilu peli jos pelaa takaisin näiden uusien ystävien kanssa?
- Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
viimeeksi eilen taisi huomata jälleen
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
viimeeksi eilen taisi huomata jälleen
Eihän se tajua.
- Anonyymi00037
Anonyymi00030 kirjoitti:
Millaisessa miljöössä ja millä tavalla? Mitä jos se ei vaikka kommunikoi kenenkään kanssa, kuinka nämä hienot menetelmät toimisi näin ollen? Älähän psko seiniä kun alkaa tavarat kohta lentää pitkin kämppää tai äipän pihattoa
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Eihän se tajua.
Ihan viihdyttävää luettavaa pikkukalle sinänsä tämä sinun monologis
- Anonyymi00026
No vaikkapa resilienssi huumorintaju baby
- Anonyymi00027
Kuka kenestä mitä pitäis sanoa sellasta mikä muka kuuluis jollekin muulle kuin sille kenelle sen tarkoittaa (se kel onni on se onnen kätkeköön) ihmiset kun on jo kateellisia näinnäisestikin toimivasta parisuhteesta kun itse elävät onnettomissa parisuhteissa
- Anonyymi00036
Olet ihana, kiltti, huumorintajuinen, luotettava, rakas, älykäs, viisas, intohimoinen, taitava, välittävä, läsnäoleva, herkkä, pikkutarkka, asiallinen, osaat aina piristää ja ennenkaikkea paras ystävä.
- Anonyymi00047
Voi ihana!
- Anonyymi00039
Olemme toistemme elämässä
Kiitos viimeisestä ! - Anonyymi00040
Vähän hassu oot
- Anonyymi00041
Eräässä tuntui olevan kaikki kohdallaan. Toki eihän kukaan täydellinen voi olla.
- Anonyymi00042
En!
- Anonyymi00043
Kehuttu on vaikka kuinka. Alkaa menemään jo imartelun puolelle.
- Anonyymi00046
En, eikä kukaan muukaan osa KOSKA KUKAAN EI V###U TIIÄ KUKA OOT!!
- Anonyymi00048
En voi sanoa mitään hyvää.
- Anonyymi00049
Eestä kuin Elisabeth Taylor, takaa kuin Tauno Palo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie806992Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816313Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532502Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant592183Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431509- 141502
- 1981240