Mikä on se todellinen syy? Tein toki typeryyksiä, mutta ne tulivat ketjussa.
Miksi aloit kiusaamaan minua?
23
428
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voisitko jo ymmärtää että olet vain ymmärtänyt asioita täysin väärin kun sun aivot on autisminkirjoilla. Ja lopettaa tuon höpötyksen kiusaamisesta .
- Anonyymi00002
Ehkä olet oikeassa
- Anonyymi00003
Gaslightin!!!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Gaslightin!!!
Sä vaan kuvittelet! Taidat ite yrittää tehdä sitä!
- Anonyymi00005
Näen nämä palsta asiat -ap setä näin!
Kukaan ei ole kiusannut sinua sanan merkityksessä palstalla.
Vaan sinä ärsytät kirjoituksillasi muita ihmisiä täällä.
Sinä olet nokka pokkana kaikkialla ja kuvitellen kaikenlaista mikä ei ole totta.
Jos etsit elämänkumppania täältä palstan kautta, kuten on siltä vaikuttanut.
Niin voisitko jo tajuta, että kukaan ei ole kiinnostunut sinusta!
Jos sinä komentelet, uhkailet ja koetat pakottaa jonkun ihmisen tähän kalaverkkoon.
Ei kaikki naiset halua sotkea elämäänsä ottamalla siihen jonkun vaan!- Anonyymi00006
Ja monet eivät halua ottaa enää ketään elämäänsä! Ei ole kiinnostusta jakaa enää elämäänsä edes ystävänä kenenkään kanssa. Työntekeminen vain kiinnostaa pieniä lapsia hoitaen!
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja monet eivät halua ottaa enää ketään elämäänsä! Ei ole kiinnostusta jakaa enää elämäänsä edes ystävänä kenenkään kanssa. Työntekeminen vain kiinnostaa pieniä lapsia hoitaen!
diipadaapa, selityshä se on toiki et jaat... kaikille joilt saat vähääkää huomioo.
- Anonyymi00023
Anonyymi00013 kirjoitti:
diipadaapa, selityshä se on toiki et jaat... kaikille joilt saat vähääkää huomioo.
Voi siitäkö sinun pieni kupla on kiinni kun mietit keiltä kaikilta joku saa huomiota kun koet kaikkea muuta kuin omaa elämää palstan kautta. Reppana olet ja tälle primäärin vihan kohteelle näitä muihin jamppoihin liittyviä pakkoajatuksia täällä kostat. Tälle persoonallisuushäiriöisen pikku tietopankille muiden ”jakamisista” annan yhtä vähän arvoa kuin näiden stoorien kuulijoille. Sama luuserien sillisalaatti koko kombo. T
- Anonyymi00024
Huom palstasetä/gubbe on T alkavan naisen sivupersoonia. Mitään palstasetää ei ole olemassa.
- Anonyymi00007
Ei ole muuta syytä
- Anonyymi00008
Syyttely tietysti paras puolustus. Jos katsoisit peiliin.
- Anonyymi00009
Sinuako tämä pslstaäijän avaus sitten syyttelisi, kuten ilmaisit? Sitten sinulla täytyy olla jokin syyllisyyden kokemus, ehkä olet ainakin pyrkinyt ns kiusaamaan jotakuta ja nyt pidät täällä näitä surrealistisia puolustuspuheita. Ei käy kateeksi kyllä sinua..
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sinuako tämä pslstaäijän avaus sitten syyttelisi, kuten ilmaisit? Sitten sinulla täytyy olla jokin syyllisyyden kokemus, ehkä olet ainakin pyrkinyt ns kiusaamaan jotakuta ja nyt pidät täällä näitä surrealistisia puolustuspuheita. Ei käy kateeksi kyllä sinua..
Joo, kaikkia olen kiusannut, olemalla olemassa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos helpottaa oloa, niin oman käden kautta tätä elämää tuhotaan. Nauttikaa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sama kuule, oli jopa ihan ennakkoon tiedossa, niin mitäpä sitä yrittämään olla muuta kuin ns olemassa. Marinoiduitko jonkun maailmassa vähän liikaakin oli tunteita teoriaa kirjaimia tarinaa
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sama kuule, oli jopa ihan ennakkoon tiedossa, niin mitäpä sitä yrittämään olla muuta kuin ns olemassa. Marinoiduitko jonkun maailmassa vähän liikaakin oli tunteita teoriaa kirjaimia tarinaa
Tunteita kyllä oli. Jollain nekin vihaksi muuttaa nopeasti. Hyvin toimittu.
- Anonyymi00015
Missä olen kiusannut? En ainakaan IRL. Täälläkään en mielestäni. Mutta sitähän en voi tietenkään tietää, mitä kirjoituksia luulen minun tekemäkseni.
n>m - Anonyymi00016
Koska ne haluaa että tehdään itsemurha. Luulen että lyöneet siitä vetoa kuka luovuttaa ekana.
- Anonyymi00017
Olet siis autismin kirjoon kuuluva iäkäs mies ja palstalla etsimässä naista kuka aukaisee kotinsa oven sinulle vapaaehtoisesti?
Elämäsi on täällä palstalla, millään tavalla normaalisti et osaa toimia luulenpa, että et missään normi asioissa. Sinulla on vahvat mielipiteet, haluat pitää oman näkemyksesi aina vaikka se vaatisi hyvinkin ikäviä toimenpiteitä.
Seurauksista et välitä tietenkään, koska sinähän teet mitä tykkäät.
Kehtaatko väittää olevasi ystävä no sellainen sinä oikeasti et ole! -
Tuollaista pajunköyttä on turha syöttää ja vedota siis tuohon ystävyyteen.
Kahville jäätelön ja lettujen kera olisit tulossa, mutta kenen naisen luokse vai tulisitko useamman naisen luokse vaikka saman päivän aikana.
Kiitos ei jätän väliin epäröimättä ehdotuksesi.
PS. En koskaan syö lettuja jäätelön kanssa.- Anonyymi00018
Ei kyllä kiinnosta h*ron analyysit, enkä mihinkään lorttolaan ole pyrkimässä, pidät vaan sitä maailmaasi ja nautit. Kaikilla on omat ajatukset ja elämä. Sinä kuvittelet tietäväsi toisten ajatuksista jotain.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei kyllä kiinnosta h*ron analyysit, enkä mihinkään lorttolaan ole pyrkimässä, pidät vaan sitä maailmaasi ja nautit. Kaikilla on omat ajatukset ja elämä. Sinä kuvittelet tietäväsi toisten ajatuksista jotain.
Onpa sinulla aloittaja ha palstaäijä dramaattinen keskustelu menossa itsesi kanssa, oikein todella kiintoisaa naisten nimittely nimittäin vissiin kiinnostaa ja jopa kiihottaa järjen riemuvoittoja
- Anonyymi00019
Mitäpä teit kun sua tarpeeksi kiusasi teitkö jotain sellaista jota saat loppuiän katua oliko sama kaato kuin äidillä
- Anonyymi00022
Mitä hemmetiä ny taas aloittajaäijä, sama kaato kuin äidillä no niin hiljentykäämme ja eläytykäämme hartauteen👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3233765Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283530Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42220- 1071597
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181508Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1221262Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136917Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99850Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77787- 85723