Oletko suututtanut yhteisiä tuttujamme? Onko paljonkin asioita, joita en sinusta tiedä, mutta muut tietävät? Ei huvittaisi alkaa kyselemään sinusta. Taidan olla aika ulkona kaikesta, mitä sinuun tulee.
n>m
Mietin vain
26
357
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En ole suututtanut. Ei pitäisi olla.
- Anonyymi00002UUSI
Tiedät, mistä päättelin?
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tiedät, mistä päättelin?
No en oikeastaan tiedä.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
No en oikeastaan tiedä.
Somekäytöksestä. Se on muuttunut.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
En ole paljon somessa
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
En ole paljon somessa
Et taida olla se, ketä tarkoitan.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Millä tavalla muutunut? Ei mulla ainakaan.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Millä tavalla muutunut? Ei mulla ainakaan.
Yhteiset kaverit..
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Yhteiset kaverit..
En ole ollut töykeä yhteisille kavreille.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
En ole ollut töykeä yhteisille kavreille.
Hyvä. Se on sitten vain sattumaa.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hyvä. Se on sitten vain sattumaa.
Tai tajusin nyt, mikä yhden kohdalla "närästää". Sama kuin minua, mutta ehkä toisessa mielessä. Muut varmaan sattumaa.
- Anonyymi00007UUSI
Varmasti olen..
- Anonyymi00008UUSI
Mä suurella todennäköisyydellä suututan aina ihmisen kenenkä kanssa en välitä tai halua olla missään tekemisissä työpaikalla aiheuttaisi vähänkään häiriötä pyytäisin työnantajaansa antamaan kyseiselle henkilölle porttikiellon jopa kauppaan voi moisen saada
- Anonyymi00009UUSI
Niinhän sä ootki nainen
Mies valehtelee ja on vittumainen kun suuttuu
Kostaa kaiken
On kiva niin kauan ku teet mitätoivoo jaoot kiva- Anonyymi00010UUSI
Toi mut osuu joka toiseen mieheen tai ainakin useisiin joten paha tunnistaa.
- Anonyymi00013UUSI
Kerropa rehellisesti. Harrastatko tuota juttuasi yksin vai kavereiden kanssa? Just curious.
- Anonyymi00016UUSI
Ihan yksinäni aina ollut tämän asian kanssa.
- Anonyymi00017UUSI
Mihin tämä trollaava setämies, eli aloittaja muita tarvitsisi näihin performansseihin? Älä väistä kysymystä kysymällä siltä lisää tyhmiä ja palstaa juontavia kommentteja
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mihin tämä trollaava setämies, eli aloittaja muita tarvitsisi näihin performansseihin? Älä väistä kysymystä kysymällä siltä lisää tyhmiä ja palstaa juontavia kommentteja
Entä tykkäätkö jutella harrastuksestasi muiden kanssa? Ihan hyvällä kysyn.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Entä tykkäätkö jutella harrastuksestasi muiden kanssa? Ihan hyvällä kysyn.
En tiedä, mihin viittaat, mutta jos tätä palstaa tarkoitat, niin en ole maininnut kellekään.
- Anonyymi00019UUSI
Kaikenmaailman velkojia se tämä maailma elättelee vieläkin.
- Anonyymi00026UUSI
Oliko sulla jotain velkajuttuja täällä päin?
- Anonyymi00021UUSI
Ei mulla sillai ole yhteisiä tuttuja kenenkään kanssa joita mun tarvis suututtaa
- Anonyymi00023UUSI
Varo kuitenkin kateellisia "kavereita".
- Anonyymi00024UUSI
Mistä he olisivat kateellisia? Kenelle?
- Anonyymi00025UUSI
koronavuosina moni flippas pysyvästi, aivosumua on varsinki eduskunnassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.846017Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3215444Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie504761Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3133675Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.22247Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1362152Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1011264- 8962
- 157856
- 56733