En ollut valmistautunut, siksi katsoin pois. Tukka sekaisin ja näin, ymmärrät. Vaikka toki sinua onkin aina ihana nähdä, tälläkin kertaa.
Kulta. Hämmästyin kun näin sinut eilen
10
232
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja sanaa kulta käytetään yleensä jostain arvokkaasta ei välttämättä tarkoita edes ettäkö toisesta välittäisi tuon taivaallista
- Anonyymi00002
Jos se on väärin, miksi se tuntuu niin hyvältä... ?
- Anonyymi00003
Olin just ottanut pipon pois päästä, kun tuli vähän liian lämmin. Rehkin ja oli kuume nousemassa.
- Anonyymi00004
No ei
- Anonyymi00005
Öö, sivust…hyvältä näytit mies eilen hassussa pipossa ja kuumeisena…Kelle sä tääl muutes kirjoittelet? Aattelin vaan kun sanoit ettei oo muitten kans sul juttuu ja palstalla käyt ni tietty sit vähän miettii että mikäs kuvio tällä kertaa ja kun itseeni nää vaikuttaa kans… toivottavasti parenet pian ja onnistuu täl kertaa yhteiset suunnitelmat… oisin muuten pyytäny viereen nukkuu jo aiemmin ja lämmittelee kun tiedän miten kylmä sul siel on mut nyt ei passaa itekää sairastua… toivottavasti ne mitkä annoin eilen auttais myös tohon
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Öö, sivust…hyvältä näytit mies eilen hassussa pipossa ja kuumeisena…Kelle sä tääl muutes kirjoittelet? Aattelin vaan kun sanoit ettei oo muitten kans sul juttuu ja palstalla käyt ni tietty sit vähän miettii että mikäs kuvio tällä kertaa ja kun itseeni nää vaikuttaa kans… toivottavasti parenet pian ja onnistuu täl kertaa yhteiset suunnitelmat… oisin muuten pyytäny viereen nukkuu jo aiemmin ja lämmittelee kun tiedän miten kylmä sul siel on mut nyt ei passaa itekää sairastua… toivottavasti ne mitkä annoin eilen auttais myös tohon
” Aattelin vaan kun sanoit ettei oo muitten kans sul juttuu ja palstalla käyt ni tietty sit vähän miettii että mikäs kuvio tällä kertaa ja kun itseeni nää vaikuttaa kans” Näitä pikkukallen fantasioitasi voisi kuvitella kirjoittelevan joku eetu 16- v jolta tällainen itseihailusi ja fantasiointi olisi ymmärrettävää, mutta että aikuinen setämies
- Anonyymi00007
Samat sanat palstasetä yhtää kerinnyt taas tupeerata perimistä minttiin
- Anonyymi00008
Voi kuule.
- Anonyymi00009
Olinko minä sinun kulta rakas pikku pullukka vaimosi KEITTIÖSSÄ :
1. SYÖMÄSSÄ
2. TEKEMÄSSÄ RUOKAA
Kotona kampaus on sekaisin, koska minä vain nippasen hiukset kiinni.
Jossain vaiheessa päivää minä harjaan salaisen ihailijan aikaan saamat takut hiuksista pois…
En ole koskaan laskenut, että montako niitä on.
Minun ja mieheni suhteen aikana eli tämän noin 3vuoden aikana niin minulla on varmaan yhteensä ollut 1 viikko eli 7 päivää, että EI OLE OLLUT YHTÄÄN TAKKUA!
Minä olen oppinut näinä vuosina jotain muutakin jota me tehdään mieheni kanssa joka päivä ja ME EI VOIDA TUOTA EDES LOPETTAA. - Anonyymi00010
Sinä nuorekas komea oikeanlainen ihminen. Sinuun on helppo luottaa. Jos elämä olisi yksinketaista, vaan se voi olla jopa kolminkertaista. Olet ihana ihminen, omana itsenäsi. Arvelluttaa vähän se näkymätön ruoska jota kuljetat mukana ja jonka hallitset liian hyvin. 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie807042Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816323Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532512Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant662206Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431519- 141512
- 1981240