Pidätkö näitä monin kertaisia yh äityleitä sopivina kasvattajiksi ja esikuvaksi lapsilleen.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Lapsethan ovat tienestin takaajia yh äidille .
- Anonyymi00002
Pitäisi isien miettiä ehkäisyä kun vertaa naisten kanssa ha myös ottaa vastuu jälkeläisistään.
- Anonyymi00011
Juuriki noin! Yh-äidit syyllistetään, vaikka toinen osapuoli on vähintään yhtä syyllinen. Taitaa avaaja olla juuri noita miehiä.
- Anonyymi00024
Aloittajan lisäksi jokainen muukin lapsensa hylännyt isä voisi katsoa peiliin ja miettiä, löytyykö syyllinen kaikkeen ihan oikeesti aina muualta
- Anonyymi00003
Semmoiset pitäisi kuohihtie etteivät pääse lisääntymään. Se on tiijossa millaisia kansalaisia niistäkin tulloo.
- Anonyymi00004
Tämä on erittäin hyvä kysymys.
- Anonyymi00005
Miten ne voi olla hyviä kasvattajia kun eivät ole itekkään kasvaneet.
Kypymätön ihminen hyppää uuteen suhteeseen ja survoo lapsia hankeen ja sänkeen.
Todella reppanoita säälittäviä ihmisiä..Lapset kärsii!!- Anonyymi00007
Juuri näin. Lapsia tehdään "rakkauden" huumassa yhden jos toisenkin kanssa, mutta ei osata/kyetä/haluta niistä sen enempää huolehtia ja ovathan ne rasitteena, kun pitäisi saada omaa laatuaikaa taas uuden kullan kanssa.
- Anonyymi00010
Lapset? Tuohon tyyliin elävät ihmiset ajattelee vain itseään. Ei ne lasten kasvatuksesta tai sen kehityksestä ymmärrä mitään.
Oottavat vain tilaisuutta että kelle ne nyt veis että saa ruveta taas uutta survoon..
Ei mitään vastuuta ei mitään !!
- Anonyymi00008
En pidä sopivana. Nykyisin on niin helppo erota niin avo- kuin avioliitosta. Ei kestetä arkea vaan pari vaihtoon kuin marketin T-paita.
Kumma kun ehkäisy on keksitty ..... - Anonyymi00009
Vähintään kun 4 sikrainta purkaa niin saaduilla tukieuroilla ellää melko levveesti.
- Anonyymi00016
Eikö sitä pitäny suomalaisten tehä lapsia lisää?
- Anonyymi00017
Ja vielä jokaisella neljällä eri isä.
- Anonyymi00018
Hyvä että on näitä yh äitejä, keneltä sitä muuten saisi tuheroo.
- Anonyymi00019
Auttaakin vain siihen hommaan,kuka hullu niitä toisten kakaroita rupeaa elättämään
- Anonyymi00020
Saa olla yh-äiti mutta voihan sen elämänsä elää välillä lastenki ehdoilla.
Kyllä niitä äijiä kerkiää räpeltää kun lapset lentäny pois pesästä.
on äitillä mukava sitten räpeltää kun näkee että lapset menestyy ja on tasapainoisia- Anonyymi00022
Kuka minua sitten enää huolii. Parhaat päiväni oon jo nähny. Nyt vielä hyvä, kun oon nuori ja kaunis.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1551428Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58648- 47572
- 34564
- 52562
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29542