etten ole koskaan halunnut uutta ystävää kenestäkään ja se liittyy siihen, että olen erityispiirteinen ja minulla ei ole tarvetta jakaa asioita ja elämääni minulle vieraan ihmisen kanssa. Mutta se mikä minulle oli äärimmäisen tärkeää, oli saada tehdä itselle todella mieluisaa työtä pienessä ryhmässä. Olin onnellinen kun löysin sellaisen työpaikan ja näin silloin tulevaisuuteni todella hyvänä, mutta projektin takia se vietiin minulta. Olen ollut kauan järkyttynyt ja hyvin surullinen siitä, etten saanut sitä ainoaa asiaa mikä oli minulle todella tärkeä ja koska pidin työkavereistani todella paljon, menin töihin joka päivä todella iloisena ja onnellisena. Ilman projektia meille ei olisi tullut niitä tilanteita, jotka aiheuttivat pahaa oloa minulle töissä, koska en ymmärtänyt mitä ympärilläni tapahtui ja miksi ja keneen se kaikki esitys liittyi! Työkaverit yrittivät kertoa erilaisilla esityksillä, mutta minä en vain ymmärtänyt! Enkä ymmärtänyt mitään siitäkään, mitä se yksi mies yritti kertoa minulle projektiin liittyen! Olin jo silloin niin stressaantunut kaikesta siitä, mitä jouduin kokemaan töissä ja töiden ulkopuolella, koska en ymmärtänyt mistään mitään ja olin siksi kauhuissani joka ikinen päivä! En edelleenkään ymmärrä sitä miksi minulta ei kysytty mitään siitä, mikä on juuri minulle se tärkein asia elämässäni nyt ja tulevaisuudessa ja siihen olisi ollut vain yksi ainoa vastaus, saada tehdä töitä mahdollisimman kauan itselle hyvin rakkaassa työpaikassa!
Totuus on se
Anonyymi-ap
0
121
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1481997Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041691- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001180Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761162- 661104
- 221027
- 48987
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73926Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23907