Löytää sopivaa ihmistä elämäänsä. Mutta oli vähän vaikea seurata sivusta, kun olin "melkein" sopiva.
Tiedän kyllä että ei ole helppo
25
345
Vastaukset
- Anonyymi00001
Taisit järjestää tilanteeseen muutoksen itse. Ja muitakin muutoksia. Taidat toteuttaa itseäsi.
- Anonyymi00004
Mitä olen täällä havainnoinut, niin näin ikävä kyllä sinäkin. Hyvää prosessia sinne jaiks
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä olen täällä havainnoinut, niin näin ikävä kyllä sinäkin. Hyvää prosessia sinne jaiks
Ja sitten ihmettelet mitä tapahtuu.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja sitten ihmettelet mitä tapahtuu.
Juu ei kiitos ns tms?
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Juu ei kiitos ns tms?
Kannattaa miettiä tämmöiset etukäteen
- Anonyymi00022
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mä nyt olen edes hetero
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kannattaa miettiä tämmöiset etukäteen
Ööö..? Justiinsa mitvit
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ööö..? Justiinsa mitvit
Ööö.. Täällä muitakin on muista
- Anonyymi00002
Ei todellaakaan ole helppo löytää. Mikä sinusta teki, että olit hänelle melkein, etkä just?
- Anonyymi00003
Näytti etsivän parempaa muualta
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nyt tiedät miltä minusta silloin aiemmin tuntui!
Mieheltä - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Nyt tiedät miltä minusta silloin aiemmin tuntui!
MieheltäEn ole etsinyt parempaa muualta, minulle hän oli sopiva.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Näyttikö vaan se sinusta siltä, että etsi ja teitkin virhepäätelmän vai etsikö parempaa ihan oikeasti?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Näyttikö vaan se sinusta siltä, että etsi ja teitkin virhepäätelmän vai etsikö parempaa ihan oikeasti?
Miksi johdattelet tätä itsekseen horisevaa trolliukkoa ja tunget sen feikkidialogiin väliin?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miksi johdattelet tätä itsekseen horisevaa trolliukkoa ja tunget sen feikkidialogiin väliin?
Feikki näkee feikkejä joka puolella, kun ei muusta tiedä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sanat vastaan teot. Sitä ihminen voi puhua mitä vaan, mutta jos sanat on yhtä ja teot toista, luottamus katoaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sanat vastaan teot. Sitä ihminen voi puhua mitä vaan, mutta jos sanat on yhtä ja teot toista, luottamus katoaa.
Katkeruuten ei kannata kuitenkaa jäädä vellomaan kovin pitkäksi aikaa, vaikka miten olisi tullut loukatuksi.
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
En ole etsinyt parempaa muualta, minulle hän oli sopiva.
Se ei ole sun,naimisissa oleva mies!
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä se oli ihan yhtä vapaa kuin minäkin.
- Anonyymi00018
Anonyymi00009 kirjoitti:
Feikki näkee feikkejä joka puolella, kun ei muusta tiedä.
Sinä et kyllä tunnu tietävän mistään muusta kuin tästä pirstaloituneesta ja suppeasta palstsäikön hokogrammiin perustuvasta kuvasta minkä kautta yrität ikäänkuin hallita toista ihmistä alentuvasti setämiesmäisesti johdatellen
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tulitko sinä jankuttamaan hiprakassa tähän palstsäijän monologiin taas siitä naimisissa olevasta miehestä, joka ymmärtääkseni myötävaikutti ymmärrettävistä syistä siihen, ettei tullut jatkoa uralle? Ihan surutta käytit keppihevosena surullisissa stooreissa välittämättä mitä tarpeetonta hälyä se muille ja joka puolelle aiheuttaa. Taisi jäädä ns kultainen kädenpuristus saamatta
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tulitko sinä jankuttamaan hiprakassa tähän palstsäijän monologiin taas siitä naimisissa olevasta miehestä, joka ymmärtääkseni myötävaikutti ymmärrettävistä syistä siihen, ettei tullut jatkoa uralle? Ihan surutta käytit keppihevosena surullisissa stooreissa välittämättä mitä tarpeetonta hälyä se muille ja joka puolelle aiheuttaa. Taisi jäädä ns kultainen kädenpuristus saamatta
Tässäkin on tällainen paradoksi kun agendana oli sulkea toiselta ovet joka puolelta keinolla millä tahansa, mutta miten kävikään? Karma
- Anonyymi00012
Joo sama!
- Anonyymi00024
Ehkä olisitte voineet vain puhua. Eihän kukaan täydellinen voi olla. Hyväntahtoisuus ja normaali järkevyys varmaan tärkeimpiä ominaisuuksia.
- Anonyymi00026
Mulla ongelmaksi muodostuu semmoinen monelle
Pikkuseikka mutta minulle tärkeä , olen pitkä nainen jonka miehet on ollu oikeasti pitkiä .
Yksi noin 175 cm mies kehtasi esittää minulle olevan 2 m
Jäi siitä sitten kiinni.
Joo tiedän on ihan vitun naurettavaa että
minulle meni se kaikkein tyypillisin tinderhuijais tyypin huojaud läpi .. eli vaihdeltu pituus .
Romassi huijari ... Vittu.
Onneksi sen verran älyä ettei raha liikkunut .
Luonteelta se mies olis voinu olla parasta mulle
Mutta tarvitsen sen pituuden oikeasti rakkaalleni
Mikään mielikuvitus pituus minulle riittänyt
Olen itse yli 180 cmnainen
Valehtelu murensi sitten kaiken muukin hyvän
Välitämme.
Luottamuksen saa vain kerran .
Minä tein kyllä omat virheeni
Ja olen tehnyt elämässä muitakin virheitä .
Mutta tässä tapauksessa
Olisi pitänyt tarkistaa esim pituus ssia heti eikä olla mikään hyvä uskoinen hölmö netissä .
Tavata tyyppi ensimmäisen puolen vuoden sisällä minkä teen jos ihminen on mitataan sopiva ja ei asu toisella puolella Suomea.
En hyväksy jatkossa ketään miestä joka on 100 km kauempana .
Sen verran tilanne opetti.
Hänen kohdallaan vain jotenkin uskoin häneen
Ja siihen rakkauteen mitä tunsin
Kai mä menin kaikesta vain niin vitun sekaisin
Mistä olen itselleni super vihainen .
Aloin omien oman elämän tressi ja hermosto oideiren vuoksi selvittää tilannetta ja lopettaa koko juttua jo pari vuotta stten syksyllä.
Myönnän sen että olisin voinut käyttäytyä toisinkin miten toimin
Tein virheitä ....
Sitte kutenki koska olen idiootti
Palasin hänen parinsa vielä viime keväänä
Silloin minulle valkeni myös miten paljon
Ja miten tärkeä olin hänelle .
Minä olin ollut oikeastaan
Siinä luulossa että ihan turhaan häntä kaipasin
Ja itki perään ja itseni kuukausia uneen
Kun päätin luovuttaa.
Sinä olikin sitten pari kaunista odotuksen täytteistä kuukautta
Ehkä elämäni onnelisimnat
Koskaan en oo hymyollyt yhtä paljon ja yhtä idiottina kun viimme vuonna
Kun katson omia kuvia nii tulee paha
Mieli kaikki se odotus ,ilo ja onni
Aivan turhaan
Siten hän kertoi pituutensa eräänä huhtikuisena
Päivänä ja maailmani mureni siihen paikkaan ..
Olin menettänyt käytännössä ainoan syyn elää
Hänen vuoksi on ollut pitkään paha olo
ja nyt aina kun on selvinnyt lisää yksityiskohtia
Jotka olis pitäny tietää heti aluksi olen voinut pahemmin .
Miniä esimerkiksi pidin häntä tervepäisenä aluksi kauan monta vuotta.
Tiedän nyt miten typerää sekin oli
Ja sekin asia olis pitänyt tarkistaa heti
Mutta nyt tiedän että hänellä on ja on ollut vaikeaa elämässään itsensemsä muiden
Kanssa ja oma alkuperäinen
ajatus hänestä tuntuu tuntuu tosi kauhealle
Mietin että edes miks ikinä lähestyin häntä nyt.
Jatkossa pysyn Subsissy tyypin miehistä kaukana
Kyllä minäkin jotakin tajuan ja ymmärän .
Vihaan. Ja inhoan Itseäni
Kaikkea mitä tein vain
Siksi että minäkin kaipasin onnea rakkautta elämääni.
Toivon että hän paranee kaikesta joskus
Minä toimin täysin väärin .
Mutta olin rakastunut ....
Rakkaus on sokea
Nyt tiedän senkin mitä sillä tarkoitetaan
Kun olen kaiken itsepilamnut .
Minä typerä unelmani
Toivon että hän paranee
Voi hyvin ja elää onnellista elämää
Jatkossa ja. Unohtaa tämän vielä
Jokin kaunis päivä
Olen niin pahoillani kaikesta
Minä en siihen ikinä kykene
Ehkä unohdan joskus vielä sen verran
Ettei hän tule ihan jokapäivä ja koko
Ajan mieleeni
Niin elämä voi jatkua kaiken jälkeen
Dominoiva nainen jolla on myös
Omatunto ja sydän .
Vaikka minusta yritetään vain hirviö aina tehdä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1206214Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto625141SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun684273SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt1023864Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost133626Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1203178SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522546Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352499Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat672242Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku01810