Porin kellarin kaakattajat

Anonyymi-ap

Typerä kassa systeemi tossa uudessa kirpparissa. Kassanedusta on rajoitettu liikenteeltä ja asiakkaat huikataan portilta sisään. Kassaämmät kaakatti ja kotkotti keskenään eikä ollut huolta huomisesta kun jono kasvaa alueen ulkopuolella.
Äkkiä se käy kun pissa nousee päähän. Ihan kuin jossain verovirastossa seitkytluvulla.

Ei ole nykypäivää nämä jutut. Joku on kämmeltänyt.

7

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kun porilaista naista tehtiin, niin suupieliin unohdettiin asentaa rajoitinlihas. Siitä saamme nyt kärsiä.

• Anonyymi00002

Olen alkanut epäillä, että juomavedessämme on jotain erikoista sekoitettuna koska muualta tulleetkin ovat omaksuneet porilaisen naisen leuan louskutuksen ja suunsoiton.Nenä pystyyn,kokonainen sitruunavati naamaan, leukapieliin hieman moottoriöljyä jotta leuka louskuu paremmin ja huuto voi alkaa.
        Varmaan joku norilsk kickel firma ajanut juomaveteen jätteensä kun ei kehtaa enää kokkeliin niitä ajaa sillai vahingossa.

• Anonyymi00004

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Olen alkanut epäillä, että juomavedessämme on jotain erikoista sekoitettuna koska muualta tulleetkin ovat omaksuneet porilaisen naisen leuan louskutuksen ja suunsoiton.Nenä pystyyn,kokonainen sitruunavati naamaan, leukapieliin hieman moottoriöljyä jotta leuka louskuu paremmin ja huuto voi alkaa.
        Varmaan joku norilsk kickel firma ajanut juomaveteen jätteensä kun ei kehtaa enää kokkeliin niitä ajaa sillai vahingossa.

Osuit naulan kantaan. Sehän se on pilannut Harjavallan pohjavedet ja maaperän, maailman suurin metallurgiayhtiö, jolla teollisuutta kaikkialla masilmassa, venäläinen yhtiö. Miten se muuten saa yhä toimia kun elämme pakotteiden aikakautta?

• Anonyymi00003

Minusta tuo on ihan toimiva systeemi, että on selkeä paikka jonottaa, ja jonosta otetaan oikeasti saapumisjärjestyksessä asiakkaat.

Toki jonojen annetaan venyä vähän turhan pitkiksi ennen kuin avataan toinen kassa. Mutta sehän on tuttua kaikenlaisista kaupoista nykyään.

• Anonyymi00007

Miksi täällä hölmölässä yleensä jonotetaan? Kaikkialla jonotetaan, ihan kuin ihmisillä ei olisi muuta tekemistä elämälle kuin jonottaa.
        Marketteihin tehtiin kalliit investoinnit itsepalvelukassoihin, eikä ne ole koskaan auki kun menisit maksamaan. Silti palvelee vain yksi kassajenkilö, ja yhä seistään jonossa. Onko tässä mitään järkeä vai olenko liian tyhmä ymmärtämään tämän järjestelyn tyhmyyttä?.

• Anonyymi00006

Egyptistä löydettiin sfinksistä muinaisen porilaisen naisen muumioitunut keho. Sen näki heti että oli porilainen kun leuat vielä lonksui 🤣.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      321
      5155
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      110
      1511
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1412
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe