Erityisesti silloin, kun on vaikeaa pitäisi mennä kohti ja yrittää ymmärtää ja jutella rauhassa. Jos loikkii "pakoon" ja jättää toisen yksin sanomatta syytä, se syö luottamusta, turvaa ja eriyttää.
Näin kävi mulle, naiselle. Rakkaus ei aina riitä, jos toinen ei halua. Se oli sen kauniin tutustumisen loppu.
Mikä raadollisinta. Huomata, että ei enää jaksa yrittää uudelleen, vaikka rakastaa, jos toinen pitkän ajan jälkeen lähestyy ❤️🩹
Olkaa ystävällisiä ja puhukaa ajoissa. Joskus voi olla liian myöhäistä.
Love is everything or nothing
Anonyymi-ap
7
243
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voi sua lutusta pupumussukkaa mitä olet joutunut kestämään. Puhu vaan, puhuminen auttaa!
Yt. Teropeutti- Anonyymi00002
Varsinki jonku toisen numeroilla. Kuulemma.
- Anonyymi00006
En mitään! Olen yhtenä korvana!
Yt. Teropeutti - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
En mitään! Olen yhtenä korvana!
Yt. TeropeuttiRuotsalaiset tavuttaa korvauksensakin vähän eri tavalla.
- Anonyymi00003
Toyota, joka sana!
- Anonyymi00004
Totta siis 🤣
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Totta siis 🤣
😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62479Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant742331- 2021314
- 1131144
- 721108
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig233997Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211929Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �11864- 47799
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54796