Sukututkimushuijausta paljastetaan

Anonyymi-ap

Vuosikymmenjiä on sukututkijat väittäneet, että suku selvitetään dna:sta, josta ei voi mitään paljastaa. Nyt kerrotaan piku rahan lisäyksellä johtajuus, makeanhimo, urheilullisuus ja vaikka mitä. Myös sairastavuuteen liittyviä asioita.
Olkaa vanhemmat tarkkoja, kun miniä- tai sulhaskokelasta tuodaan näytille, neuvokaa perillistä ottamaan dnatesti ensin. Ei sukuu saa päästää mitä tahansa yöllä kukkuvia liikkumattomia makeansyöjiä. Niin kuin melkein kaikki sukututkijat näyttävät olevan.

33

281

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei sukututkimus ole huijausta .

• Anonyymi00002

Ketä osaa tutkia noita dnaita?

• Anonyymi00003

Täydellisen tietämättömyyden suomalla varmuudella lausuttu?

• Anonyymi00004

Isoisän isä oli vossikkakuskina

• Anonyymi00006

Donald Trump

• Anonyymi00007

Sukutukimus.

• Anonyymi00008

Ketä kiinnostaa.

• Anonyymi00009

Tästä koirasta on tehty ilmoitus tänä aamuna ...

• Anonyymi00011

Höpö höpö

• Anonyymi00012

Ketä tietää ryöstö

• Anonyymi00013

Onko muut huomannut, että ryhmään on pesitynyt pitkin maailmaa ihmisiä joilla ei mitään tämån kans. Joku ylläpitäjän vois panostaa siihen ettei virtaa kaikki ryhmään jakamaan asiaankuulumatonta tai kopioimalla toisten kuvia.

• Anonyymi00015

Ketä tämä on?

• Anonyymi00016

Kuulin että tässä on ropotti kyseessä

• Anonyymi00018

Niin kuin näistäkin kommenteistakin voi päätellä, on vävy- tai miniäkokelailta aina vaadittava täydellinen geenikartta, ettei sukuun pääse leviämään viallista geeniperimää.

• Anonyymi00019

Sukututkimusjuijausya paljastetaan

• Anonyymi00020

Sinä poijan kossi. Ajeleppa takasi ja keskustellaan tämä asia. Haet mersun osasi tuosta postilaatikolta ja tuot uuden laatikon tilalle. Ja kyllä sinä sillä vanhalla valkoisella mersussa työstävä henkilö.

Edit: auto ja kuski on nyt tunnistettu niin suosittelen laittamaan töppöstä toisen eteen ja tulet käymään jutulla. Käyn itse tiistaina kajaanissa ja teen sillon rikosilmon tästä. Tämän takia ei kannata kyllä merkintää saada 😅 onneksi asutaan pikku kylällä niin ihmiset selviää muutamalla puhelulla 😂

• Anonyymi00021

Sukututkimushuijausta paljastetaan

• Anonyymi00023

Vuosikymmenjiä on väitetty NDA selvitys paljastus piku raha johtujuus

• Anonyymi00024

Kähmintä tapaus

• Anonyymi00025

Kloppi

• Anonyymi00026

Pakko hoito.

• Anonyymi00027

Kuka pölli kengät kun olin pompussa

• Anonyymi00028

Petri Nygård

• Anonyymi00029

Minulla tabletti ja kannettava kone,mutta yksi salasana.Tapletti auennut ilman salasanaa.Vaihdoin salasanaa,mutta en osannu siirtää turvakoodia sähköpostista.Hyväksyivät uuden salasanan Faceboogiin ilman turvakoodia.Onko turvallinen nyt .Minun tili oli kaapattu,sillä jouduin vaihtamaanToiselta koneelta pääsi kirjautumaan ulos,mutta tapletilta en.Pitääkö laittaa molemmille uudet salasanat

• Anonyymi00030

Viher vasemmisto

• Anonyymi00031

Maaseudun tulevaisuus

• Anonyymi00032

Altshaimer

• Anonyymi00033

Kikkeli

• Anonyymi00034
      UUSI

Sukututkimus.

• Anonyymi00035
      UUSI

Olen antanut tämän tiedoksiannon.

• Anonyymi00036
      UUSI

Holokaustin kieltäjiä ovat.

• Anonyymi00037
      UUSI

Trumppi sanoi myös

• Anonyymi00038
      UUSI

Puuttini katsui shelenskin tukholmaan, uskalttako mennä mutta jos trumppi tulee kans

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6014
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      318
      5096
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1471
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1392
    Aihe