Jos heittäisit keihästä?
Itsellä 5 metriä 😅
Mikä olisi tulos
20
180
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
🦯↙️⬅️↖️🤾🏼♀️
- Anonyymi00002UUSI
Eiks käärmees pidemmälle lennä? ;)
- Anonyymi00003UUSI
No sehän menee kepeesti yli 90m!
(Ota nolla pois.)- Anonyymi00017UUSI
Mulla olis nolla vielä tohon perään?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mulla olis nolla vielä tohon perään?
Ei ole vielä rakennettu sellaista stadionia, josta ei keihäs lentäisi stadionin ulkopuolelle, siksi olen jättänyt keihään heiton muille, en halua synnyttää vaaratilanteita stadionin ympäristössä.
- Anonyymi00004UUSI
Riippuu siitä, kuinka kaukana seisot.
- Anonyymi00005UUSI
Eipä o tullu si peruskoulun kokeiltua enkä muista sitä enään
- Anonyymi00006UUSI
Maapallon ympäri, koska oon kova mimmi😉
- Anonyymi00008UUSI
Sun pallos on pelkkä pannukakku. Kuulemma. ;)
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuka kerto 🤔?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Muista inistä jotain jokaiseen palstaäijän voimaantumisperformaatioon ja nimeä nämä kuulemma- tietolähteet jotka oikeasti kai kuu oman pääsi sisällä ainakin pääasiassa
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Muista inistä jotain jokaiseen palstaäijän voimaantumisperformaatioon ja nimeä nämä kuulemma- tietolähteet jotka oikeasti kai kuu oman pääsi sisällä ainakin pääasiassa
"Avi-cii, avi sii, hih hih hi". ;)
- Anonyymi00007UUSI
Vasemmalla heittäessä keihään perä jää varpaiden kohdalle, jos en onnistu puhkasemaan omaa silmääni, oikealla heittäessä tuloksena on jonkinlainen olkaleikkaus-operaatio kuuden kk sisällä.
- Anonyymi00010UUSI
En jaksais nostaa sitä. Sellainen olo nyt. 😅
- Anonyymi00021UUSI
Kitaraa kannata muutenka heitellä. ;)
- Anonyymi00012UUSI
Minä en ole kokeillut koskaan keihään heittämistä, mutta rautakankea minä heitin toissa kesänä kaverin mökillä vähän yli seitsemän metriä, kun me ratkaistiin siellä parin, kolmen promillen humalassa lajin jäsenten välinen mestaruus.
- Anonyymi00014UUSI
Muita miehekkäitä lajeja oli varmaan leuanveto tikkailla yhdellä kädellä ja kuka sammuu viimeisenä paskahuussin oven eteen housut kintuissa.
- Anonyymi00016UUSI
On siinä ollut mittamieskin promilleissa. Rautakanki painaa 7 kiloa.
- Anonyymi00015UUSI
Jokunen metri ja hervoton nauru🤣
- Anonyymi00019UUSI
-10 metriä, lähtisi väärään suuntaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.976120Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3335765Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie574979Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3243767Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42285Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1372217Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1061303- 101043
- 159902
- 56773