Kerro mitenkä hyvinvointialueiden hoitokodeissa on kohdeltuu Muistisairaita?
Onko hoito ollut mielestäsi puuteelista,sairasta kohtaan?
Mitenkä Sairaalahoidossa?
Onko Saattohoito ollut mielestäsi lyhyt/pitkä/Riitävä.
Oletteko saanut raporttia hyvinvointialueelta saattohoidosta.?
Pääsikö läheisenne/ Muistisairas asuinkuntansa hoitokotiin vai joutuiko naapurikuntiin hoitoihin.´/jopa saattohoitoon.?
Onko läheisenne /Muistisairas ollut väkivaltainen,mitenkä olette kokeneet tämän
Omaishoitajana.? Onko Omaishoitajien kotona käynyt tarkailijoita?
Omaisina oletteko nähneet,onko hoitolaitoksissa käytetty väkivaltaa Muistisairasta kohtaan? Esim sidottu tuoliin/annettu liikaa rauhoitavia ynm. Näitä voi omaiset seurata päivitäisistä raporteista osastoilla.
Muistisairaiden hoito.
3
176
Vastaukset
- Anonyymi00001
Surkeaa hoitoa. Onneksi kuoli ennenkuin tapahtu mitään. Liian vähän henkilökuntaa, ketään ei kiinnosta ja valvonta olematon. Henkilökunta myös vaihtu koko ajan
- Anonyymi00002
Omaishoitajana voinen sanoa että nämä yrittäjät jotka kauppaavat hoitoapua
omaishoitajien hoidetaville 100€/h.Antavat hoitajille 1/2h aikaa käydä hoidettavan kotona,aikataulu on tiukka hoitajille.Osasta hoitajat eivät kerkiä eres käymään hoidettavan koton.Onneksi Omaishoitaja on 7/24h paikalla.Antakaa nyt edes hoitajille 1h työrauha asiakasta kohti,sairaskin voisi huomattavasti paremmin hoitotunnin jälkeen.Nämä jotka hinnoitelevat hoitokäynnit.ilmeisesti haluavat sairaiden irtisanoa
hoitosopimukset myös Omaishoitajien vappaa päiviltä.Hoitokodeissa kannattaa käydä omaisten useasti.Varsinkin Muistisairaiden omaisten.!Olen joutunut irtisanomaan yritäjän hoitajien sopimuksen,sekä hoitopaikan sopimuksen ..Hoitajissa ei ole mitään vikaan.vika pitäisi korjata ylemmältä tasolta.Eli antaa sairaalle se aika joka vaaditaan hoitoajalle,Nämä siirtymiset ovat hoitajille paikasta toiseen vaaraksi,kun yrittää parhaansa,vielä kun on yksinasuva sairas. - Anonyymi00003
On hyvä hoitaa sairaan kotona loppuun saakka.Minäkin hoidin vuosia,vasta sitten
kuukausi ennen kuolemaa jouduin siirtämään sairaan sairaalahoitoon.Ilmeisesti jotenkin olen onnistunut hoitajana koska sairas ei valittanut,jopa sairaalahoidossa käydessäni päivittäin ei valittanut.Nukkui sitten iltapäiväkäynnilläni pois. Kieltämättä sairaan hoito on kallista kotonakin,vaikka sairaalahoito 66,90€/vuorokausi maksukin.
Kunnasta saa hoitoapua halvimmin,palveluin.Raskain vaihe on ihan lopussa kun joutuu nostelemaan yksin jokaisessa vaiheessa,ynm.Onneksi saa hoitajia apuun.
Koetakaa jaksaa kotihoitajat,kaikea hyvää!!
Ps: Varatkaa 10.000€ hautauskuluihin,sairaaneuroista,Perukirjaan.Hautaamisessa on kaikki kallista.Varaton hautaus maksetaan yhteiskunnan varoin,selvitysten jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1054530Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432942
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222432- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735