Sä haaveilet musta yhtä paljon kun mä susta. Meillä olis varmaan ihanaa yhdessä ja uskon et saatais kyllä kaikki toimimaan. Mä vaan mietin voiko tuollaisia miehiä ollakaan.
Myönnä pois mies
57
1664
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuo murre ei passaa, muuten vastaisin kyllä. m>n
- Anonyymi00002
Mitä murretta pitäis olla? 🤔
Sivusta - Anonyymi00005
Kerro mistä päin pitäis olla?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kerro mistä päin pitäis olla?
Pohjoisen naista tavoittelin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Saatais toimimaan varmasti.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuin kaukaa pohjoisesta?
- Anonyymi00012
.... rikollisia ajatuksia..... kaltereissa kontallansa.....
- Anonyymi00003
Haaveilen kyllä hyvin usein ja intensiivisesti. Hänestä en kyllä tiedä.
- Anonyymi00019
Tiedän kyllä kuinka haaveilee kukakin yrittänyt olla miettimättä ajattelematta häntä mitenkään miksi perinteisesti vaatii enemmän kuin itse pystyy antamaan kun ei luota edes itseensä miten kuvitteli muhun pystyvänsä luottamaan ja helpompaa kun etsii sen jonkun epätoivoisen joka tekee just niin kuin hän käskee jos ei muuten ni lyö kerran nyrkillä päähän
- Anonyymi00004
Minä olenkin humanoidi.
- Anonyymi00007
Joo mä haaveilen, mä laitat vain stiflat klabeihin. Ja hyppäään tsugen kyytiin. Sitten mä sjungaan sulle illalla.
- Anonyymi00013
Hiffaaksää tätä aloittajaa?
- Anonyymi00022
Mä oon oppinut stoge sanana ton.
Mut toi kyl olis aika kiva jos noin tapahtus.
-Ei aloittaja vaan joku muu - Anonyymi00030
Jos piffaa muijan leffaan voi saada peffaa?
- Anonyymi00014
Siis millainen mies se nyt on ja mistä päin, entä sinä..
- Anonyymi00015
Voi olla, omin silmin näin että on olemassa 😘 Öitä ihanalle 👋🏻
- Anonyymi00016
Rakastan sinua.
- Anonyymi00017
F-nainen olisi todella ihana.
- Anonyymi00018
Mä en mä haaveilen mistään ihana yhdessä olo tuskin mahdollista jos ei sitä kumpikin halua yhtä paljon ja jos jokin on liian hyvää ollakseen totta yleensä se ei ole osaavat vaan hyvin vetää roolinsa lähtökohtaisesti lähtö on siitä etteivät ainakaan julkisesti kerron ääneen avoimesti kaikkea mitä ovat hölmöilleet miksi ihan kaikki hölmöilyt kun ei useimmilla kestä päivänvaloa
- Anonyymi00020
Todellakin haaveilen, että olisi me ihana M nainen, lentoisia suukkoja päivääsi.
- Anonyymi00021
Uskon samoin
- Anonyymi00023
Tavattiinko me tänään?
- Anonyymi00024
Tavattiin ihana
- Anonyymi00025
Haaveilen ihanasta Inksusta, eilen nähtiin
- Anonyymi00026
Ajattelitko ehkä että toimiin sitten.
- Anonyymi00028
Haaveilen ihanasta JM:sta
- Anonyymi00031
Uskallan väittää, että haaveilen sinusta vielä enemmän.
- Anonyymi00032
Tänäänkin tavattiin neuvottelupöydän ääressä
- Anonyymi00033
Jäi sanomatta, että leivätön oli pöytä
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Jäi sanomatta, että leivätön oli pöytä
Sitten pitää tehdä vaan päätös, jättää leivättömät keskenään.
- Anonyymi00035
Niin uskon minäkin.
- Anonyymi00036
Niin haaveilenkin ja haluun vaan sut nuorempi nainen
- Anonyymi00037
Kerro jokin tunniste sinusta ja hänestä ;)
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kerro jokin tunniste sinusta ja hänestä ;)
"Kielletty paikka" näyttää tunteita mutta tää vetovoima on niin iso ollut molemminpuolin jo kauan että en enää välitä vaikka tietäis meistä
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
"Kielletty paikka" näyttää tunteita mutta tää vetovoima on niin iso ollut molemminpuolin jo kauan että en enää välitä vaikka tietäis meistä
Samoin kiellettyä olisi mutta olen niin totaalisien ihastunut sinuun, että antaisin mennä enkä välittäisi vaikka muut huomaisivat... Kunpa vaan tietäisin, että sinä Myös haluat ihana.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Samoin kiellettyä olisi mutta olen niin totaalisien ihastunut sinuun, että antaisin mennä enkä välittäisi vaikka muut huomaisivat... Kunpa vaan tietäisin, että sinä Myös haluat ihana.
Tunne on tosi molemminpuolinen. Uskon että jos oltais rauhallisessa paikassa kahdestaan niin meidän huulet hakeutuisi yhteen luonnostaan.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tunne on tosi molemminpuolinen. Uskon että jos oltais rauhallisessa paikassa kahdestaan niin meidän huulet hakeutuisi yhteen luonnostaan.
Toivottavasti näin pääsee tapahtumaan MAhdollisimman pian.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Toivottavasti näin pääsee tapahtumaan MAhdollisimman pian.
Se tulee varmuudella tapahtumaan jos päästään tuollaiseen tilanteeseen. En kyllä epäröi kun sen hetki tulee.
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Se tulee varmuudella tapahtumaan jos päästään tuollaiseen tilanteeseen. En kyllä epäröi kun sen hetki tulee.
Toivottavasti saadaan tilanne rakennettua jollain tavalla jos ei sattumalta tule eteen. Yhteinen lounas?
- Anonyymi00045
Anonyymi00042 kirjoitti:
Toivottavasti saadaan tilanne rakennettua jollain tavalla jos ei sattumalta tule eteen. Yhteinen lounas?
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Vaikkapa joo. Mutta mieluiten jos vaan vähemmän ihmisiä ympärillä niin uskaltaa vielä pienemmällä kynnyksellä. Toki sustakin pitää mun lukea että ootko avoin sille sillä hetkellä että en ihan sokkona tee sitä.
- Anonyymi00050
Anonyymi00046 kirjoitti:
Vaikkapa joo. Mutta mieluiten jos vaan vähemmän ihmisiä ympärillä niin uskaltaa vielä pienemmällä kynnyksellä. Toki sustakin pitää mun lukea että ootko avoin sille sillä hetkellä että en ihan sokkona tee sitä.
Oon avoin sinulle ihana, ei tarvitse kuin kysyä.
- Anonyymi00061
Anonyymi00046 kirjoitti:
Olet todella ihana ja kaunis, sait taas minut tuntemaan kuumia kun ohitsesi kuljin ja huomenet heitin. Sinulla tänään tummaa farkkua ja vaalean sinistä paitaa.
Tulisitpa vaan pussamaan.
- Anonyymi00043
En mä haaveile enään tähän ikään haaveissakin kun on se että edes haaveensa toteuttaakseenkin pitäs itsekin tehdä jotain eikä vain odottaa valmista
- Anonyymi00047
Sä oot kyllä oikeessa tossa.
- Anonyymi00048
Aloittajalle tuo kommentti.
- Anonyymi00049
Samaa mieltä haaveilusta ja fantasioista. Rakkaus on illuusio ja lume :)
- Anonyymi00051
Niin taitaa ollakkin oi kaunis fantasiani.
- Anonyymi00052
Aina sitä voi haaveilla. Ja ehkä olen niin tehnytkin. Mutta ei kuitenkaan ....
- Anonyymi00053
Elämä on täynnä yllätyksiä.
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Elämä on täynnä yllätyksiä.
No ei ole.
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
No ei ole.
Ne ole yllätyksiä jos niitä on liikaa. Oikea vaan.
- Anonyymi00057
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ne ole yllätyksiä jos niitä on liikaa. Oikea vaan.
Se on semmoista "peruutellen hautaan" jossa ei yhtään tajua missä ikinä mennään niin omaiset lyö tyytyväisenä arkun kiinni. Pysyy rauha maassa ja sielu taivaassa.
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Se on semmoista "peruutellen hautaan" jossa ei yhtään tajua missä ikinä mennään niin omaiset lyö tyytyväisenä arkun kiinni. Pysyy rauha maassa ja sielu taivaassa.
Pitää ajatella kauaskantoisesti asioita jottei haksahda pieniin.
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Pitää ajatella kauaskantoisesti asioita jottei haksahda pieniin.
-Michael Jackson
- Anonyymi00056
Kyllä. Olemme samaa sukupuolta.
- Anonyymi00060
"You got me"
<3
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193124Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622812Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672623Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322522Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582078Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181589Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121582- 491569
- 791569
- 571469