Sä haaveilet musta yhtä paljon kun mä susta. Meillä olis varmaan ihanaa yhdessä ja uskon et saatais kyllä kaikki toimimaan. Mä vaan mietin voiko tuollaisia miehiä ollakaan.
Myönnä pois mies
18
471
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tuo murre ei passaa, muuten vastaisin kyllä. m>n
- Anonyymi00002UUSI
Mitä murretta pitäis olla? 🤔
Sivusta - Anonyymi00005UUSI
Kerro mistä päin pitäis olla?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kerro mistä päin pitäis olla?
Pohjoisen naista tavoittelin.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Saatais toimimaan varmasti.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuin kaukaa pohjoisesta?
- Anonyymi00012UUSI
.... rikollisia ajatuksia..... kaltereissa kontallansa.....
- Anonyymi00003UUSI
Haaveilen kyllä hyvin usein ja intensiivisesti. Hänestä en kyllä tiedä.
- Anonyymi00019UUSI
Tiedän kyllä kuinka haaveilee kukakin yrittänyt olla miettimättä ajattelematta häntä mitenkään miksi perinteisesti vaatii enemmän kuin itse pystyy antamaan kun ei luota edes itseensä miten kuvitteli muhun pystyvänsä luottamaan ja helpompaa kun etsii sen jonkun epätoivoisen joka tekee just niin kuin hän käskee jos ei muuten ni lyö kerran nyrkillä päähän
- Anonyymi00004UUSI
Minä olenkin humanoidi.
- Anonyymi00007UUSI
Joo mä haaveilen, mä laitat vain stiflat klabeihin. Ja hyppäään tsugen kyytiin. Sitten mä sjungaan sulle illalla.
- Anonyymi00013UUSI
Hiffaaksää tätä aloittajaa?
- Anonyymi00014UUSI
Siis millainen mies se nyt on ja mistä päin, entä sinä..
- Anonyymi00015UUSI
Voi olla, omin silmin näin että on olemassa 😘 Öitä ihanalle 👋🏻
- Anonyymi00016UUSI
Rakastan sinua.
- Anonyymi00017UUSI
F-nainen olisi todella ihana.
- Anonyymi00018UUSI
Mä en mä haaveilen mistään ihana yhdessä olo tuskin mahdollista jos ei sitä kumpikin halua yhtä paljon ja jos jokin on liian hyvää ollakseen totta yleensä se ei ole osaavat vaan hyvin vetää roolinsa lähtökohtaisesti lähtö on siitä etteivät ainakaan julkisesti kerron ääneen avoimesti kaikkea mitä ovat hölmöilleet miksi ihan kaikki hölmöilyt kun ei useimmilla kestä päivänvaloa
- Anonyymi00020UUSI
Todellakin haaveilen, että olisi me ihana M nainen, lentoisia suukkoja päivääsi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887