Jota pussasit hänen bussista tullessa rautieasemalla loppuvuodesta 2021 ja joka oli niin myyty pusustasi. Sellainen lyhyt ja pyöreähkö nainen oli. Vai oletteko jo ihan oikeassa parisuhteessa hänen kanssa?
En silloin tajunnut että se olit sinä. Vasta jälkeenpäin tajusin että tietysti olit.
Et varmaan nähnyt minua. Ärsyttää ainostaan se, että olin itse rakastunut sinuun ja sinä tapailit muita, et minua. Ethän edes tiennyt rakastumisestani. Olin niin rakastunut etten tajunnut todellisuutta silloin. Olin sekaisin rakkaudesta.
Ps. En käy enää palstalla. Tulin tämän yhden kirjoittamaan vaan kun on mielessä. Kun sinä varmaan täällä jotain uutta taas kaipailet. Minä en enää ketään.
T. minä
Vieläkö tapailet sitäkin naista
5
148
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mä tulin 10 / 22
Eli tässä on jo 2 x hän palstalla.
Kirjaimet, kirjaimet ehkäisee ristiriitoja- Anonyymi00002
Puolilla kerroista et sitten tullut? Potenssiongelmia? Mies ei tullut bussilla vaan odotti pysäkillä.
- Anonyymi00003
En, itse ole ollut loppuvuodesta 2021 rautatieasemalla, ei ole ollut lyhyttä eikä ketään naista tuolloin. Ja, ihan olen sinkku nytkin. Eli, ei ollut minulle tuo.
- Anonyymi00004
Ei, hän on mun yksi salarakas vain.
- Anonyymi00005
Jatkan vielä että loppuvuodesta 2021 olin rakastunut häneen, ja olen vieläkin ei ole kohdallani ollut ketään muuta. Olen ihastuin ja rakastuin häneen 2020 lokakuussa. Eli ei ollut minulle tämä. Vaimoni joka kuoli oli lyhyt kyllä, mutta hän on ollut tuohon aikaan jo kuollut. Surullinen tapaus oli, vaikka me ei oltu enää yhdessä. Oltiin erottu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 31427501
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482324- 2021681
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien411622Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1561586- 341351
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.441083- 1221038
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30942Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex97920