Usein vielä ajattelee sekä hyvällä että pahalla. Mitähän se olisi ollut jos olisit joskus uskaltanut kohdata
Kyllähän sua
15
327
Vastaukset
- Anonyymi00005
En todellakaan aio kohdata tuntemattomia palstaihmisiä. Hengestään pääsee helpommalla. Tää on mt-tapauksille.
- Anonyymi00006
Eiköhän me keväällä taas kohdata. Ei minua pelota.
- Anonyymi00008
Mitä suunnittelet?
- Anonyymi00009
Miksi ei pelota
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä suunnittelet?
En mitään. Mutta todennäköisesti törmäillään.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksi ei pelota
Miksi pelottaisi?
- Anonyymi00007
Kokeile.
- Anonyymi00010
miksi pahallakin ajattelet? :(
- Anonyymi00011
Niin...nyt ihmettelen itsekin
- Anonyymi00012
Pahalla? Ei kuulosta rakkaudelta.
- Anonyymi00013
- Anonyymi00016
Jotenkin aika hujahti äkkiä...
- Anonyymi00017
Kaikki olisi ollut täydellistä mies. ❤️
- Anonyymi00018
Kuka kenet kyllä mä olen aina uskaltanu kohdata ihan kenet tahansa en ole tehny mitään sellasta mitä mun tarvis hävetä en ole käyny läpi samoja naisia kuin isäni tai ukkini huorien palveluita en ole käyttänyt vaikka kaverin kaveri olis aikoinaan maksanutkin ja yläikärajaa olen naiselle pitäny korkeintaan viisitoista vuotta vanhempi kuin minä olisi mielestäni jo jotenkin sairasta jos olisin äitini ikäisen kanssa tai vanhemman en ole koskaan pitäny niistä sellaisista naisista tai tytöistä jotka ovat olevinaan jotenkin parempia kuin muut haastavaa vaan keksiä tapa millä moisen saa pudotettua maan pinnalle viemättä itsetuntoa osaavat hoitaa sen itsekin kun vähän yllyttää itsensä maan pinnalle pudottamisen siis miehen saa helposti pudotettua maan pinnalle eivät ota edes itseensä sillai kun mä sen teen toki saattavat sanoa että sä si osaat puottaa alas yhtä nopeesti kun saan olon tuntumaankin paremmalta ja mun kiinnostus ei tarkoita muuta kun halua tutustua ennen kun mitään muuta edes annan tapahtua et siihen on syynsä miksi yksikään minun lapsistani ei ainakaan ole vahinko perinteisessä mielessä vaan isänsä tarkkaan tekemä riskin arviointi en tekisi lasta sellaisen kanssa joka ei mielestäni sovellu lapselleni äidiksi tyttären kanssa asiat vaan eivät menneet suunnittelemani mukaan jota olen monesti jo tytölleni pahoitellut että olisin voinut hänelle äidin valita paremmin mu siitä oppineena riski mitä en nassen kanssa enään ota ei ole soveltuva ihminen lapsen elämään tämän kasvattajana ainakaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.262714Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1272702- 2041434
- 1441406
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101331- 941301
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,531120Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �141074Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111009- 65964