Sun tulevaisuuden suunnitelmia. Koska mä en ole niissä mukana.
En oikeastaan halua kuulla
43
368
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mies ja perhe 🥰
- Anonyymi00012UUSI
Ja osaisitko kumpaakaan arvostaa tai osaisiko mies arvostaa sua ihan kui vain ette uskalla olla rehellisiä toisillemme ni tuskin toimii pitkään kun arki astuu kuvaan
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja osaisitko kumpaakaan arvostaa tai osaisiko mies arvostaa sua ihan kui vain ette uskalla olla rehellisiä toisillemme ni tuskin toimii pitkään kun arki astuu kuvaan
Toisillenne
- Anonyymi00003UUSI
ok, helpottava kuulla sinäänsä
- Anonyymi00004UUSI
Älä huoli
En aijo kertoa niitä sulle
Mitenkään tarkasti .
Yleistä lätimää
Kunnes onlen asiani käsitellyt
Sekin lopu kyllä- Anonyymi00014UUSI
Kuka kenelle
- Anonyymi00007UUSI
En mäkään sun. Samasta syystä.
Naiselta- Anonyymi00015UUSI
Täh
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Täh
Kun en siihen kuulu, vaan muut naiset. Parempi vaan pysyä erossa kaikesta, mistä tulee lisäinfoa.
- Anonyymi00008UUSI
Ei ole hirveästi suunnitelmia, joten päivä kerrallaan mennään. Maisemaa haluaisin jo vaihtaa mutta en tiedä minne lähtisin. Joten toistaiseksi tässä majailen edelleen.
- Anonyymi00016UUSI
Voisiko mikään olla huonompi tai parempi
- Anonyymi00009UUSI
Taas lähti ihan asiallinen viesti poistoon. En ymmärrä.
- Anonyymi00017UUSI
Poistavat mitä sattuu riippuu mitä kukakin pyytää poistettavaksi
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Poistavat mitä sattuu riippuu mitä kukakin pyytää poistettavaksi
Niin no, siinä luki että kuulut suunnitelmiin/ tulevaisuuteen.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Jos kirjoittaja muuttikin mieltään ja pyysi poistettavaksi.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kuka kenen
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Jos kirjoittaja muuttikin mieltään ja pyysi poistettavaksi.
Tai vastaus ei miellyttänyt
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Tai vastaus ei miellyttänyt
Mikä oli lie vastaus?
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mikä oli lie vastaus?
No se oli että en kuulunut, kun tulevaisuudensuunnitelmat alkoi aina minä-sanalla. Ei me.
- Anonyymi00010UUSI
Ei mulla oo tulevaisuuden suunnitelmia.
- Anonyymi00019UUSI
Mitä niitä turhaan tekee ole edes huomista varmuudella luvattu kenellekkään
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mitä niitä turhaan tekee ole edes huomista varmuudella luvattu kenellekkään
Tällä hetkellä tuntuu ois parempi niin kun ei tulis.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Tällä hetkellä tuntuu ois parempi niin kun ei tulis.
Pari päivää taas mennyt, kun on vtuttanut herätä aamulla. Kun ei voi oikein asioille mitään, eikä jaksaisi olla minkään byrokraattien kanssa tekemisissä. Vihoviimeistä pskaa.
- Anonyymi00011UUSI
En tehny moisia tietyt tavoitteet mulla on toki vaikka suunnitelmat välistä puuttuukin riippuu minkä mukaan toteutuu siinä välissä mu jos lotossa voitan käyn kahtoos jos tuurilla jonkun latino naisen kanssa tekasis lapsosen tois tullessaan Suomeen avioituis tekis avioehdon noin viiden vuoden päästä eroaisi tuskin jaksais mua sen kauempaa ovat vaativampia kuin suomalaiset naiset mu josko olisivat vaikka tuurilla rehellisempiä ja onnella saisin lapsen kasvattaa itse tuskin haluaa yhtä vittumaista huomauttelijaa muistoksi
- Anonyymi00018UUSI
Olet sinä (hän) niissä suunnitelmissa mukana. Tiedän vaan jo itsekin että haihattelua, ei tule tapahtumaan. Mutta olet sinä.
- Anonyymi00021UUSI
Se on hyvä että osaat haihatella kun uskallus puuttuu mutta onnea
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Se on hyvä että osaat haihatella kun uskallus puuttuu mutta onnea
Olin tosi rohkea ja mihin se johti. Tutustuttiin vähän. The end.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olin tosi rohkea ja mihin se johti. Tutustuttiin vähän. The end.
Mitenkä ilmaisut hänelle muka olevasi rohkea
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mitenkä ilmaisut hänelle muka olevasi rohkea
Ilmaisit
- Anonyymi00020UUSI
Kumpa olisin sen naisen suunnitelmissa kaikkein rakkain asia hänelle koko maailmassa. Mutta ei näin arka mies voi olla niin rakas. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi00025UUSI
Mikä siinä muka vaikeaa on opettelet olleen samanlainen kuin se joka hänen haaveissaan on se ettäkö se olis mahdotonta pitäs sen olla jotain yliluonnollista josta haaveilee
- Anonyymi00026UUSI
Minun maailman rakkain asia oli arka mies. Luuli etten sitä huomaisi mutta tottakai huomasin. Tarkkailinhan jokaista elettä ja ilmettä.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Minun maailman rakkain asia oli arka mies. Luuli etten sitä huomaisi mutta tottakai huomasin. Tarkkailinhan jokaista elettä ja ilmettä.
Miten hän sen tarkkailun teit muka
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Miten hän sen tarkkailun teit muka
Hänen kanssa juteltiin monta kertaa, joten siten sen tein. Nyt me ei enää olla nähty. Luulen että hän on jo varattu tänään. Miksipä ei olisi.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Hänen kanssa juteltiin monta kertaa, joten siten sen tein. Nyt me ei enää olla nähty. Luulen että hän on jo varattu tänään. Miksipä ei olisi.
Ahaa. Eli stallkaat ja silleen? Etkö osaa toimia niinkuin normaalit ihmiset? Osaat sinä.
- Anonyymi00023UUSI
Kiva ei mun kaa. Budjetti roomalaisille LUKU 1 Hallitus ei tee sopeutuksia komission tai alijäämämenettelyn takia, vaan Suomen tulevaisuuden ja suomalaisten ihmisten puolesta.
- Anonyymi00030UUSI
Kehtaavat vieläkin valehdella
- Anonyymi00034UUSI
Ole vähän mukana ja hyvää yötä
- Anonyymi00038UUSI
Aikaisinhan nukkumaan meet.
- Anonyymi00042UUSI
Mulle saa kyl kertoo, ei haittaa, oon jo tottunu oleen yksin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1256388Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716143Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443982Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482405Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1301447- 131289
- 1871118
- 64950