Mitä "mainetta" olet minusta levittänyt?
Kerropa nyt
45
583
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En ole kertonut elimesi kokoa edes parhaalle kaverillenikaan, vannon.
- Anonyymi00036UUSI
Taitaa olla niitä asioita mitä ei ole kukaan nukkuessani edes mitannut ja koko on merkityksetön jos ei sitä osaa edes käyttää
- Anonyymi00002UUSI
Kenelle. Kukaan tutuista ei ole kiinnostunut sinusta. Eivät edes tiedä kuka oot.
- Anonyymi00037UUSI
Hyvä en tule narsistien kanssa toimeen muutenkaan
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Hyvä en tule narsistien kanssa toimeen muutenkaan
Jännä vaikka ite oot sellainen.
- Anonyymi00003UUSI
En ole niin tehnyt. Joku muu teki.
- Anonyymi00005UUSI
Se hakkeriko joka vaikuttaa myös ylilaudalla
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
En mä nyt jaksa sinne ylilaudalle lähtee ettii sun shittei vaik sitä tääl mainostat.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
En tiedä enkä käy ylilaudalla. Joku vaan netissä jossain.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
En tiedä enkä käy ylilaudalla. Joku vaan netissä jossain.
Missä jossain?
- Anonyymi00040UUSI
Kuka teki mitä jos tarvis arvailla ni yks vanha juoppo bensikseltä on se joka pääsi korkkaan vähä vanhemman neitsyen Katso yhdessä välissä niin unelmoivan haikailevasti saattaa olla jopa jokusen vuoden hänen omaa isäänsä vanhempi ois kannattan äidiltä kysyä ensin onko tämän vanhoja panoja ja rullata se kumi hänelle itse ois tehny mieli onnitella mu ehkä ois ollu jo ilkeää veitsen pyörittelyä ei niin vanhassa haavasta ja samat kylän huorat käynny läpi kun muutkin juopot
- Anonyymi00004UUSI
En mitään, mitä itse et olisi julkisesti toitottanut. Pikemminkin selitellyt parhain päin, jos joku muu ottanut puheeksi ensin. Ainakin yrittänyt, ja toppuutellut. Että ei se varmaan oikeasti ja tosissaan. Ja en mitään meihin tai palstaan liittyvää, tietenkään. Eihän olisi edes mitään konkreettista, mitä kertoa.
- Anonyymi00026UUSI
No kyllä vähän pakkaa naurattamaan tämä ajatus :D
- Anonyymi00032UUSI
Julkisesti? Ai tällä foorumilla? Eihän nämä ole julkisia ainakaan kirjoittajien henkilöllisyyden kannalta. Vai mitä julkisia viestejä tarkoitat?
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Julkisesti? Ai tällä foorumilla? Eihän nämä ole julkisia ainakaan kirjoittajien henkilöllisyyden kannalta. Vai mitä julkisia viestejä tarkoitat?
En mitään viestejä tarkoittanut. Enkä tätä palstaa. Hyvää yötä kaikki hassut vänkääjät.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
En mitään viestejä tarkoittanut. Enkä tätä palstaa. Hyvää yötä kaikki hassut vänkääjät.
Olen huomannut että omien viestiesi alle et ainakaan puumerkkiäsi halua.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Voi hyvät hyssykät jos sinä täällä joidenkin ip-osoitteiden pohjalta anonyymipalstan ylläpitäjänä nimikoit viestejä tutuillesi ja vielä väität tietäväsi keille mikäkin niistä on kirjoitettu. Alan ymmärtää...
- Anonyymi00009UUSI
Höpötät nyt mistä en .... nähdään
- Anonyymi00010UUSI
22.00 maissa ehtii sitten.
- Anonyymi00011UUSI
Ei se ole maine vaan totuus susta palstaäijä. Hirtetty vähemmästäkin
- Anonyymi00012UUSI
Mitähän totuutta susta jossaki Japanissa kerrottais? ;)
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitähän totuutta susta jossaki Japanissa kerrottais? ;)
Konichiwa
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Konichiwa
"Tannisen ikonin vaihtaja".
- Anonyymi00019UUSI
kerrohan kuka oot, niin tulee pojat kylään
- Anonyymi00020UUSI
https://www.youtube.com/watch?v=IYVeIGfJ3-o&list=RDMM&index=6 ensimmäinen tappouhkaus 15 vuoteen
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=IYVeIGfJ3-o&list=RDMM&index=6 ensimmäinen tappouhkaus 15 vuoteen
joo onpahan tekemistä :D
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
joo onpahan tekemistä :D
VPN
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
VPN
Tais olla kenraaliharjoitus
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tais olla kenraaliharjoitus
niinkö? laitetaanpa korvantaakse https://www.youtube.com/watch?v=CjGbXCssC7Q
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
kerrohan kuka oot, niin tulee pojat kylään
Lupaatko ihan varmasti en kyl kyseinen kirjoittaja mu leiri Jari on nimi ei pitäs väestörekisteristä toista saman nimistä löytyä ei pitäs olla vaikiaa löytää osoitetta
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei ollu varsinaisesti uhkaus venyttämäl haettu jos tuota uhkaukses väittää toteamus enemmänkin tuo oli uhkaus tuossa sua ennen tuo pojat tulee kylään
- Anonyymi00013UUSI
Voi kuule.
- Anonyymi00022UUSI
Taas sinä kuuluttelija... Kerro nyt.
- Anonyymi00016UUSI
En ole muuta miehestäni kertonut, kuin sen että : HYVVÄÄ SEKSIÄ SAA JA ON KOMIA MIES!
Älä sie rakas mies hättäile! Mie oon sentään sinun OMA KULTA RAKAS PIKKU VAIMOSI 😘🥰💋💋💋
Kuule mie kyllä hoijan tämän vainous asian kuntoon ja kyllä mie tiiän miltä sinusta tuntuu, koska HE VAINOAVAT myös minua koska MIE OON SINUN VAIMO!
Mie oon vähän tutkinut tätä asiaa ja he ei vissiin tiiä kuka sie oot joten vainoaakohan he kaikkia miehiä!?- Anonyymi00017UUSI
Unohdin laittaa, että SE ON HYVÄ ASIA, että SINULLA ON SENTÄÄN VAIMO JOLLA AATEE HOOTEE EIKÄ MIKKÄÄN LUULOSAIRAUS ELI SE SKRITSFENIA TAI LOPOTOMIA!
- Anonyymi00044UUSI
Valehtelet nää yleensä niitä mitä jättävät kertomatta muut näkee sen kasvoilta ne ne kehuu maasta taivaisiin mitkä hyvä jos suoriutuvat edes että itse niistä eroon pääsevät
- Anonyymi00018UUSI
Kerroin jo tietämättä, sun huilupillusta, miten lohruton naaras......
T.en tunnustanut, morjens
https://m.youtube.com/watch?v=Adgx9wt63NY&pp=0gcJCTIBo7VqN5tD- Anonyymi00030UUSI
Sama se sille löytöeläintarhan pitäjälle, koska hän ei muutenkaan pidä meistä.
Hän ei voi sietää pikku pullukka vaimoasi ja koko kylähän tuon tietää
- Anonyymi00023UUSI
Pitäkää tunkkinne
- Anonyymi00024UUSI
Oisko ollu jotain stänapptyyppistä.
- Anonyymi00028UUSI
Siinähän levittelee stanan kyylät
- Anonyymi00035UUSI
Kuka kenestä niin kerron kandee kahtua kelle antaa ne on ne jotka sen maineen hommaa kertomalla kehuskelemalla leveleilemällä kaltaisilleen ja sitä kautta se menee heidän lastensa tietoon ja niin se on hetken päästä pienessä kaupungissa kaikkien tiedossa et mun ei tarvi levittää mitään mainetta tarvi saada kun toinen tekemään jotain sellaista mitä ei olisi uskonut itse tekevänsä miksi mä taas teen niin mulle ei kannata yrittää näyttää olevansa muka parempi kun yksikään lasteni äideistä eivät olisi lasteni äitejä jos eivät olisi täydellisiä tai parhaita mahdollisia siihen äiti jolle on tärkeintä miltä lapsi ulkoisesti näyttää ei mielestäni ole sovelias edes äidiksi mutta hyvä äiti jonkun lapselle joka haluaa lapsen naisen kanssa joka ei näe lapsessa muuta kuin tämän ulkonäön toivotaan että on ulkonäöltään täydellinen lapsi että semmoinen äiti sietää lastaan edes silmissään se on mulle ainakin tarkkaa touhua valita lapselleni äitiä mulla on malleina äideistä ollu kasvaessani täydellinen isäni äiti ja paras oma äitini ja jos lapsen isä on pappansa ikäinen on suuri todennäköisyys että tätä kiusataan koulussa jos äiti on kyseisen miehen mahdollisen oman lapsen ikäinen tai nuorempi ellei isä ole pelätty jostain syystä lasten vanhempien keskuudessa joita kyseisessä koulussa on jota lapsi käy kokemuksesta tiedän että Ruissalossa kiusataan lasta kiusasivat siskonikin ja tämän miehen tytärtä kun tytön isä on vuoden pari minun ja siskoni isää vanhempi ja siskoni tytär oli/on isänsä nimissä
- Anonyymi00038UUSI
Kyllähän sinusta toiminnan ihmisenä liikkuu varmasti kaikenlaista juttua mikä osaksi päätynyt korviini. En ole katsonut tarpeelliseksi lisätä tuohon mitään itseäni nostaakseni. Se on itsesuojelua. Panetellessaan paljastaa eniten itsestään. Kun tietää kuinka helposti yksi ainoa väärään korvaan lausuttu sana voi vääristää käsityksiä. Kyseenalaistamalla luonteen saa ihan kaiken näyttämään salakavalalta, epäilyttävältä ja täynnä kaksinaisia motiiveja. Totuuden murusista leipoo tuhoisan
- Anonyymi00039UUSI
Exä oli kova levittämään ja valehtelemaan jopa minun suvulle. Ja myös valehteli suvun suunnasta minulle. Joten exä on eikä tarvetta sellaiseen enää.
- Anonyymi00046UUSI
Minä en ikinä kysyisi tuollaista, kun tiedän jo vastauksen. Minusta on levinnyt karseita juttuja ympäriinsä osittain omasta suusta. En ole välittänyt. Minua pidetään varmaan jonain psykopaattina. No olen maineeni ansainnut kai sitten. Aika rauhassa saan olla. Ketään ei kiinnosta lähestyä. En minä paha ole, mutta... niin.... ei siitä enempää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.986128Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3335775Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie574999Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3253786Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42295Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1372227Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1081312- 101053
- 163923
- 56773