Kerropa nyt

Anonyymi-ap

Mitä "mainetta" olet minusta levittänyt?

45

583

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En ole kertonut elimesi kokoa edes parhaalle kaverillenikaan, vannon.

• Anonyymi00036
        UUSI

Taitaa olla niitä asioita mitä ei ole kukaan nukkuessani edes mitannut ja koko on merkityksetön jos ei sitä osaa edes käyttää

• Anonyymi00002
      UUSI

Kenelle. Kukaan tutuista ei ole kiinnostunut sinusta. Eivät edes tiedä kuka oot.

• Anonyymi00037
        UUSI

Hyvä en tule narsistien kanssa toimeen muutenkaan

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Hyvä en tule narsistien kanssa toimeen muutenkaan

Jännä vaikka ite oot sellainen.

• Anonyymi00003
      UUSI

En ole niin tehnyt. Joku muu teki.

• Anonyymi00005
        UUSI

Se hakkeriko joka vaikuttaa myös ylilaudalla

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

En mä nyt jaksa sinne ylilaudalle lähtee ettii sun shittei vaik sitä tääl mainostat.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

En tiedä enkä käy ylilaudalla. Joku vaan netissä jossain.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En tiedä enkä käy ylilaudalla. Joku vaan netissä jossain.

Missä jossain?

• Anonyymi00040
        UUSI

Kuka teki mitä jos tarvis arvailla ni yks vanha juoppo bensikseltä on se joka pääsi korkkaan vähä vanhemman neitsyen Katso yhdessä välissä niin unelmoivan haikailevasti saattaa olla jopa jokusen vuoden hänen omaa isäänsä vanhempi ois kannattan äidiltä kysyä ensin onko tämän vanhoja panoja ja rullata se kumi hänelle itse ois tehny mieli onnitella mu ehkä ois ollu jo ilkeää veitsen pyörittelyä ei niin vanhassa haavasta ja samat kylän huorat käynny läpi kun muutkin juopot

• Anonyymi00004
      UUSI

En mitään, mitä itse et olisi julkisesti toitottanut. Pikemminkin selitellyt parhain päin, jos joku muu ottanut puheeksi ensin. Ainakin yrittänyt, ja toppuutellut. Että ei se varmaan oikeasti ja tosissaan. Ja en mitään meihin tai palstaan liittyvää, tietenkään. Eihän olisi edes mitään konkreettista, mitä kertoa.

• Anonyymi00026
        UUSI

No kyllä vähän pakkaa naurattamaan tämä ajatus :D

• Anonyymi00032
        UUSI

Julkisesti? Ai tällä foorumilla? Eihän nämä ole julkisia ainakaan kirjoittajien henkilöllisyyden kannalta. Vai mitä julkisia viestejä tarkoitat?

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Julkisesti? Ai tällä foorumilla? Eihän nämä ole julkisia ainakaan kirjoittajien henkilöllisyyden kannalta. Vai mitä julkisia viestejä tarkoitat?

En mitään viestejä tarkoittanut. Enkä tätä palstaa. Hyvää yötä kaikki hassut vänkääjät.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

En mitään viestejä tarkoittanut. Enkä tätä palstaa. Hyvää yötä kaikki hassut vänkääjät.

Olen huomannut että omien viestiesi alle et ainakaan puumerkkiäsi halua.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Voi hyvät hyssykät jos sinä täällä joidenkin ip-osoitteiden pohjalta anonyymipalstan ylläpitäjänä nimikoit viestejä tutuillesi ja vielä väität tietäväsi keille mikäkin niistä on kirjoitettu. Alan ymmärtää...

• Anonyymi00009
      UUSI

Höpötät nyt mistä en .... nähdään

• Anonyymi00010
      UUSI

22.00 maissa ehtii sitten.

• Anonyymi00011
      UUSI

Ei se ole maine vaan totuus susta palstaäijä. Hirtetty vähemmästäkin

• Anonyymi00012
        UUSI

Mitähän totuutta susta jossaki Japanissa kerrottais? ;)

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mitähän totuutta susta jossaki Japanissa kerrottais? ;)

Konichiwa

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Konichiwa

"Tannisen ikonin vaihtaja".

• Anonyymi00019
        UUSI

kerrohan kuka oot, niin tulee pojat kylään

• Anonyymi00020
        UUSI

• Anonyymi00021
        UUSI

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

joo onpahan tekemistä :D

VPN

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

VPN

Tais olla kenraaliharjoitus

• Anonyymi00029
        UUSI

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

kerrohan kuka oot, niin tulee pojat kylään

Lupaatko ihan varmasti en kyl kyseinen kirjoittaja mu leiri Jari on nimi ei pitäs väestörekisteristä toista saman nimistä löytyä ei pitäs olla vaikiaa löytää osoitetta

• Anonyymi00042
        UUSI

• Anonyymi00013
      UUSI

Voi kuule.

• Anonyymi00022
        UUSI

Taas sinä kuuluttelija... Kerro nyt.

• Anonyymi00016
      UUSI

En ole muuta miehestäni kertonut, kuin sen että : HYVVÄÄ SEKSIÄ SAA JA ON KOMIA MIES!

Älä sie rakas mies hättäile! Mie oon sentään sinun OMA KULTA RAKAS PIKKU VAIMOSI 😘🥰💋💋💋
      Kuule mie kyllä hoijan tämän vainous asian kuntoon ja kyllä mie tiiän miltä sinusta tuntuu, koska HE VAINOAVAT myös minua koska MIE OON SINUN VAIMO!

Mie oon vähän tutkinut tätä asiaa ja he ei vissiin tiiä kuka sie oot joten vainoaakohan he kaikkia miehiä!?

• Anonyymi00017
        UUSI

Unohdin laittaa, että SE ON HYVÄ ASIA, että SINULLA ON SENTÄÄN VAIMO JOLLA AATEE HOOTEE EIKÄ MIKKÄÄN LUULOSAIRAUS ELI SE SKRITSFENIA TAI LOPOTOMIA!

• Anonyymi00044
        UUSI

Valehtelet nää yleensä niitä mitä jättävät kertomatta muut näkee sen kasvoilta ne ne kehuu maasta taivaisiin mitkä hyvä jos suoriutuvat edes että itse niistä eroon pääsevät

• Anonyymi00018
      UUSI

Kerroin jo tietämättä, sun huilupillusta, miten lohruton naaras......
      T.en tunnustanut, morjens

https://m.youtube.com/watch?v=Adgx9wt63NY&pp=0gcJCTIBo7VqN5tD

• Anonyymi00030
        UUSI

Sama se sille löytöeläintarhan pitäjälle, koska hän ei muutenkaan pidä meistä.
        Hän ei voi sietää pikku pullukka vaimoasi ja koko kylähän tuon tietää

• Anonyymi00023
      UUSI

Pitäkää tunkkinne

• Anonyymi00024
      UUSI

Oisko ollu jotain stänapptyyppistä.

• Anonyymi00028
      UUSI

Siinähän levittelee stanan kyylät

• Anonyymi00035
      UUSI

Kuka kenestä niin kerron kandee kahtua kelle antaa ne on ne jotka sen maineen hommaa kertomalla kehuskelemalla leveleilemällä kaltaisilleen ja sitä kautta se menee heidän lastensa tietoon ja niin se on hetken päästä pienessä kaupungissa kaikkien tiedossa et mun ei tarvi levittää mitään mainetta tarvi saada kun toinen tekemään jotain sellaista mitä ei olisi uskonut itse tekevänsä miksi mä taas teen niin mulle ei kannata yrittää näyttää olevansa muka parempi kun yksikään lasteni äideistä eivät olisi lasteni äitejä jos eivät olisi täydellisiä tai parhaita mahdollisia siihen äiti jolle on tärkeintä miltä lapsi ulkoisesti näyttää ei mielestäni ole sovelias edes äidiksi mutta hyvä äiti jonkun lapselle joka haluaa lapsen naisen kanssa joka ei näe lapsessa muuta kuin tämän ulkonäön toivotaan että on ulkonäöltään täydellinen lapsi että semmoinen äiti sietää lastaan edes silmissään se on mulle ainakin tarkkaa touhua valita lapselleni äitiä mulla on malleina äideistä ollu kasvaessani täydellinen isäni äiti ja paras oma äitini ja jos lapsen isä on pappansa ikäinen on suuri todennäköisyys että tätä kiusataan koulussa jos äiti on kyseisen miehen mahdollisen oman lapsen ikäinen tai nuorempi ellei isä ole pelätty jostain syystä lasten vanhempien keskuudessa joita kyseisessä koulussa on jota lapsi käy kokemuksesta tiedän että Ruissalossa kiusataan lasta kiusasivat siskonikin ja tämän miehen tytärtä kun tytön isä on vuoden pari minun ja siskoni isää vanhempi ja siskoni tytär oli/on isänsä nimissä

• Anonyymi00038
      UUSI

Kyllähän sinusta toiminnan ihmisenä liikkuu varmasti kaikenlaista juttua mikä osaksi päätynyt korviini. En ole katsonut tarpeelliseksi lisätä tuohon mitään itseäni nostaakseni. Se on itsesuojelua. Panetellessaan paljastaa eniten itsestään. Kun tietää kuinka helposti yksi ainoa väärään korvaan lausuttu sana voi vääristää käsityksiä. Kyseenalaistamalla luonteen saa ihan kaiken näyttämään salakavalalta, epäilyttävältä ja täynnä kaksinaisia motiiveja. Totuuden murusista leipoo tuhoisan

• Anonyymi00039
      UUSI

Exä oli kova levittämään ja valehtelemaan jopa minun suvulle. Ja myös valehteli suvun suunnasta minulle. Joten exä on eikä tarvetta sellaiseen enää.

• Anonyymi00046
      UUSI

Minä en ikinä kysyisi tuollaista, kun tiedän jo vastauksen. Minusta on levinnyt karseita juttuja ympäriinsä osittain omasta suusta. En ole välittänyt. Minua pidetään varmaan jonain psykopaattina. No olen maineeni ansainnut kai sitten. Aika rauhassa saan olla. Ketään ei kiinnosta lähestyä. En minä paha ole, mutta... niin.... ei siitä enempää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      98
      6128
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      333
      5775
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      57
      4999
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      325
      3786
    5. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2295
    6. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      137
      2227
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      108
      1312
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      10
      1053
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      163
      923
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      56
      773
    Aihe