- kun joku sanoo "jotain" - kun joku ei sano "mitään"
- kun joku on "erimieltä" Einoin - kun joku on "samaamieltä" (joojoo)
- kun joku käytti "väärääsanaa" - kun joku käytti oikeaa sanaa, mutt "vääräänAikaan"
- kun joku tykkäsi, kun joku ei tykännyt
- kun joku vastasi liian nopeasti, joku toinen taasen liian hitaasti
- kun joku puhui liikaa, joku liian vähän, joku oli hissukseen
- kun joku on liian iloinen (so.tekopirteä), on liian surullinen (teeskentelee)
- kun joku on ongelmaksi, kun mikään ei ole ongelmaksi
- kun joku vääntää rautalankaa, joku toinen pilkkuja:pisteitä
ja kyllä minä taasen tästä niiiiiiiin miäleni pahhhhoitin.
Mielensä pahoittaminen
2
118
Vastaukset
- Anonyymi00001
Erityisherkkä voi pahoittaa mielensä loukkaavista sanoista.
- Anonyymi00002
koska erityisherkällä on tietääkseni sellaiset aivot ettei se voi olla loukkaantumatta.
Itselläni nahka paksuuntunut iän myötä. Ehkä nuorempana olin epäkypsä. Aika vihainenkin olin nuorena.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi402999Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332817100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482463Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo452151Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks212034Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581810- 451719
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371570- 451493
- 261341