Mutta halusin sinut miehen. Kirjoitan menneessä aikamuodossa kun en tiedä mistään mitään enää.
En tarvitse miestä mihinkään
19
357
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi olet niin epävarma?
- Anonyymi00002
En tiedä. Kai minä henkisesti jo luovutin ja päätin ettei rakkaus sitten olekaan mua varten enää...
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
En tiedä. Kai minä henkisesti jo luovutin ja päätin ettei rakkaus sitten olekaan mua varten enää...
Kyllä se on. Ihan varmasti.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä se on. Ihan varmasti.
Kiitos. Ehkä se on kaikkia meitä varten kunhan se löydetään.
- Anonyymi00005
Nii ku sua EI huoli kukaa 🤷🏻♂️
- Anonyymi00006
Pidä sinä porsas läpes kiinni.
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pidä sinä porsas läpes kiinni.
nöff nöff
- Anonyymi00008
Enlä minä tarvii naista mihinkään.
- Anonyymi00012
Kaiken takana on nainen. Jopa kirjoitusvirheen.
-nainen...sivusta - Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kaiken takana on nainen. Jopa kirjoitusvirheen.
-nainen...sivustaEmla tarvii naista. PAri syskaa on jo.
- Anonyymi00009
Olisi varmaan kannattanut vain puhua kaivatun kanssa. Silloin yleensä asiat selviävät,
- Anonyymi00010
Ei tuo mitään plussaa elämään?
- Anonyymi00011
Jaajaajaa Ei oo kaivattua.
- Anonyymi00014
Taitaa olla liian myöhäistä.
- Anonyymi00015
Minusta aika terveellinenkin lähtökohta, kun ei 'tarvitse' kumppania mihinkään. Vähemmän itsekeskeinen lähtökohta. Silloin vain valitsee ottaa toisen elämäänsä rikastuttamaan, eikä kyse ole minkään puutteen korjaamisesta tai tyhjyyden täyttämisestä. Kaksi omillaan seisovaa yksilöä muodostavat ikään kuin kolmannen entiteetin yhdessä, ovat kaksin enemmän kuin osiensa summa.
- Anonyymi00019
". Silloin vain valitsee ottaa toisen elämäänsä rikastuttamaa"
Tästä puuttuu vain se tärkein näkökohta.
Sen toisen ihmisen elämän rikastaminen.
Älä huoli suurin osa sinun kaltaisista nykyihmisistä ei tajua rakkaudesta mitään ja puhuvatkin aina vain saamisesta eikä antamisesta.
- Anonyymi00017
Jos mies ei koe sinun tarvitsevan häntä niin hän ei voi kokea itseään tärkeäksi sinulle ja yhteistä tulevaisuutta ei silloin tule.
- Anonyymi00018
Minä olisin koko ajan naisen rakkauden ja huomion tarpeessa. Olen siinä mielessä pikkupoika. En keneltä tahansa halua huomiota vaan rakkaalta naiselta vain.
- Anonyymi00020
Kyllä se rakkaus on kaikille tärkeää, jokainen tarvitsee oikeaa sellaista. Mutta sen oikean tunteen löytäminen ei olekkaan itsestäänselvyys. Ei, niitä tule monta kertaa elämän aika vastaan, että joku tuntuu vain niin hyvälle mielessä. Ja, sitten kun tunne kestää vuodesta toiseen, silloin tietää löytäneensä jotain oikeaa. Silloin kun löytää sen oikean tunteet, joku ihminen saa mielen sekaisin hyvällä tavalla. Tapahtuu se ettei enää kiinnostu muista, kukaan ei tee hyvää vaikutusta. Mistä tietää että jotain ihmistä rakastaa oikeasti? Mielestäni se haluat ihmisen läheisyyttä, muuutenkin kuin jakamalla sänkyn hänen kanssaan. Haluat viettää aikaa toisen kanssa, haluat osoittaa ihmiselle sanoin ja teoin että hän on sinulle tärkeä ja rakas. Joskus vain käy niin että rakastut, etkä koe että toinen tykkää sinusta. Eihän sen sittenkään tarvitse olla mielestä loppu, voit jatkaa hänen rakastamista mielessäsi. Ehkä se on sitä oikeaa rakkautta, pystyt rakastamaan ihmistä sydämessäsi ja mielessäsi, vaikka et näe häntä koskaan enää. Aloittaja oikean tunteen löytäminen ei ole yksinkertaista, eikä se löydy etsimällä. Se, vain sattuu tai ei, niin olen huomannut omassa elämässäni. Joskus ihmisen ulkokuori voi hämätä, näyttää hyvältä. Mutta se ei riitä, sinun pitää löytää myös jotain toisen sisältä. Toisen ihmisen läheisyyden kaipuu on joskus vain niin voimakas, se tuntuu ihan fyysisenä ja henkisenä . Mutta näitten kaikkien asioiden kanssa pitää vain oppia elämään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site665973Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers774828Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto514405SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564161SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953771SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502483Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352389Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi572172Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat452119Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost32060