turhat pulinat pois ja asiat asioina?
Taidat olla sellanen aika suora, että
11
353
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
no enenmmän se on käyrä
- Anonyymi00003UUSI
Paneva ei puhu turhia.
- Anonyymi00004UUSI
Joo niin olen .
Esim tunteista olen huono kirjoittelen mitään
Vaikka olenkin nainen .
Se tulkitaan usein väärin
Ja persoonan kylmäksi tai tökeröksi
Mieluumin olen hiljaa
Sillä kun sanon jotain sana painaa
Ja useimmiten on parenpi pitää oma suu kiinni kun auki
Totuuden torvi jonka torveilusta ei pidetä
Naiselta .- Anonyymi00007UUSI
Eikkö ole omaa elämää missään vaiheessa ?
- Anonyymi00005UUSI
Hyvä juttu!
- Anonyymi00006UUSI
Juuri sellainen 😘 naiselta
- Anonyymi00008UUSI
Siinä mielessä kyllä, että nämäkantsun kusipäät saisivat hävetä sitä mitä tekevät kaikessa juoruilussaan ja paskamaisuudessaan.
- Anonyymi00009UUSI
Jep.
- Anonyymi00010UUSI
Tiedättekö rakaat tyttöset ja poikeliinitkin, minua ilahdutti paljon tuo joku Merirosvo-juttu, intouduin kertomaan kaikenlaistakin jopa peräti avaruusjuttuihinkin ja planeetta Avalon, Space Rangers, ja Crime Lord .. Isogul :D
- Anonyymi00011UUSI
Olet ihana nainen 🌹
- Anonyymi00012UUSI
Välillä. Lisäksi en pidä sinusta joten puhun minimaalisesti. Kemiaa sen nolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie806992Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816313Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532502Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant592183Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431509- 141502
- 1981240