Jos tuo sattui olemaan minulle sinulta.
En ole levittänyt mitään sinusta mies
34
422
Vastaukset
- Anonyymi00001
Arvostan lojaalisuuttasi, se mitä välillämme on jääköön väliseksemme.
- Anonyymi00002
No joo tuota kun eihän minun ja hänen välillä ole mitään näkyvää ainakaan. Kun palstailua ei todellakaan lasketa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
No joo tuota kun eihän minun ja hänen välillä ole mitään näkyvää ainakaan. Kun palstailua ei todellakaan lasketa.
Niin tosiaan aloittajaäijä, tämä keskustelupalsta on paikka jossa on sekä lukijoita että kirjoittajia, toiset tekee molempia toiset vain lukee ja aistii tai päivystää olemattomia
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niin tosiaan aloittajaäijä, tämä keskustelupalsta on paikka jossa on sekä lukijoita että kirjoittajia, toiset tekee molempia toiset vain lukee ja aistii tai päivystää olemattomia
Aloittajaäijä jankkaaja taas paikalla. Mitä jos vain lopettaisit itsesi jos sinulla ei ole muuta tekemistä tässä maailmassa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aloittajaäijä jankkaaja taas paikalla. Mitä jos vain lopettaisit itsesi jos sinulla ei ole muuta tekemistä tässä maailmassa.
Oi nyt kyllä musersit ja hiljensit minut henkisesti palstaäijä
- Anonyymi00026
Olet saanut minusta ylilojaalin kuvan. Kyllä siitä muutamat ihmiset tietää ja täällä missä asutaan, jutut vielä liikkuu ja paisuu. Että revi siitä. -sivusta-
- Anonyymi00003
Ei niitä kukaan muu olisi voinut levitellä.
- Anonyymi00004
Palstallako vai irl?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Palstallako vai irl?
Joku se jaksaa tehdä ahkerasti muistiinpanoja lehtiöönsä ”tietoa” palstaäijäaapeen mielenköyhiin performaatioihin nojaten🥱
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joku se jaksaa tehdä ahkerasti muistiinpanoja lehtiöönsä ”tietoa” palstaäijäaapeen mielenköyhiin performaatioihin nojaten🥱
Ei kaikki tarvii mitään lehtiöitä, jos sinä vaikka tarvitsetkin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei kaikki tarvii mitään lehtiöitä, jos sinä vaikka tarvitsetkin.
Aika heikko signaali tässä sinun ad hominemin tapaisessa vasta-argumentissa…
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Aika heikko signaali tässä sinun ad hominemin tapaisessa vasta-argumentissa…
En minä kirjaile mitään ylös, niin en tarvitse lehtiöitäkään.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
En minä kirjaile mitään ylös, niin en tarvitse lehtiöitäkään.
Miksi sitten kyselet holtittimasti mistä tahansa aiheesta onko ns tilanne päällä henkisellä puolella? Varmaa on ainakin se, että olet kovin hanakka haalimaan kerrontaa jostain naisoletusta ja mitä ilmeisimmin negatiivista sellaista🥱
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miksi sitten kyselet holtittimasti mistä tahansa aiheesta onko ns tilanne päällä henkisellä puolella? Varmaa on ainakin se, että olet kovin hanakka haalimaan kerrontaa jostain naisoletusta ja mitä ilmeisimmin negatiivista sellaista🥱
Ei minun tarvitse yrittää haalia tietoa, tämähän on keskustelupalsta. Kaivattuani kaipailen.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei minun tarvitse yrittää haalia tietoa, tämähän on keskustelupalsta. Kaivattuani kaipailen.
Sulla on kuuppa ihan soseessa. Ei mulla muuta
- Anonyymi00028
Niinpä, minä olen levittänyt asiaa eteenpäin kaikille
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Niinpä, minä olen levittänyt asiaa eteenpäin kaikille
Kuinkas silleen?
- Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kuinkas silleen?
Vielä se jaksaa yrittää hallita tätä itse aiheutettua kaaosta takertumalla guben muminan joka oljenkorteen. Epätoivo haisoo
- Anonyymi00012
Oliko taas liikaa totuuksia palstaäijälle. Et sä piiloon pääse sitä mitä ansaitset.... Siihen on hyvä jo tottua.
- Anonyymi00015
Levitän vain hyvää mieltä <3
- Anonyymi00017
Minä voisin levittää jotain muuta kaipaamalleni miehelle, jos lähennyttäisiin.
sivusta - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä voisin levittää jotain muuta kaipaamalleni miehelle, jos lähennyttäisiin.
sivustaTeet sitä mielelläsi ihan kenelle vaan!
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Teet sitä mielelläsi ihan kenelle vaan!
Hänelle, yhdelle vaan olen halunnut jo monta vuotta.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Teet sitä mielelläsi ihan kenelle vaan!
Oletko sinä palstaäijän kommenttien kautta panettelija tällä kertaa se pullukka katkera täti? T naiselta juuri Sinulle
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oletko sinä palstaäijän kommenttien kautta panettelija tällä kertaa se pullukka katkera täti? T naiselta juuri Sinulle
Ps tee tästä kommentista nyt sitten vaikka se rikosilmoitus kiusaamisesta tmv. Lomake löytyy netistä
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ps tee tästä kommentista nyt sitten vaikka se rikosilmoitus kiusaamisesta tmv. Lomake löytyy netistä
"Lomake löytyy netistä", mut se onki eri asia kelle se päätyy, ku sen lähettää.
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
"Lomake löytyy netistä", mut se onki eri asia kelle se päätyy, ku sen lähettää.
Varmasti näin, jos puhumme siitä lomakkeesta mistä luulen, siitä mihin ei tarvita tällaista vahvaa tunnistautumista kuten varsinaiseen virallisempaan ilmoitteluun. Arka aihe täällä tämä rivien välissä mainittu jostain kumman syystä.
- Anonyymi00024
Niin mikä kenelle ei musta ole kukaan voinu mitään tietoa levittäkään miksi eipä ole montaakaan jotka mut tuntee jonkun puolen musta tietää/tietänee monikin enemmistö mitä musta on levitetty on valhetta mu ei ole mua haitannut miksi kavereilleni sanoin jo nuorena jos eivät usko totuutta kun sanotte valehdelkaa se on se minkä halusivat kuulla ja niin olen myös varmistanut että saan epätoivoiselta/epätoivoisilta ainakin olla rauhassa tekevät päätöksen hetken mielijohteesta jota seuraavassa hetkessä kuitenkin katuvat on ainakin puheissa tarpeeksi vaarallinen niin välttelevät se taas että vaarallisen miehen saa pelkäämään pitää itse olla vaarallisempi
- Anonyymi00025
Miksi mua ei saisi siltikään pelkäämään en pelkää kuolemaa olen yrittänyt juosta sitä kiinni siinäkään en ole onnistunut olen vielä ainakin hengissä
- Anonyymi00030
Kuuleppas ap,kuinka useasti sinä kirjoittelet toisten kännyköiltä,sinä olet ilkeä!on rikos murtautua toisten kännyköille!
- Anonyymi00031
Kuulostaako ap. kovin sellaiselta.
- Anonyymi00034
Tämäkin aihe on palstaäijä eli aapee ns käsitelty, mm trollailu joku murtautuu puhelimelleni esittääkseen minua anonyymilla palstalla, jep jep
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kuulostaako ap. kovin sellaiselta.
No miltä susta dundus tämä palstsäijän, eli apn performaatio, oman lajin juudas iskariot?
- Anonyymi00032
En tietenkään♥️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3233755Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283530Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42210- 1061594
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181488Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1221252Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136907Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99850Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77787- 85723