Aamukahvit on juotu ☕ Mukavaa päivää toivotan sinne jonnekin🥰
Hyvää huomenta rakas M-mies
8
179
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
yö meni vitu_ksi huomenta
- Anonyymi00002UUSI
Semmosta se on jos nukutaan eikä pyllistellä kameraan.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Semmosta se on jos nukutaan eikä pyllistellä kameraan.
haluat sitä minä tiedän sen se on hyvä kiinteä ja saisin sut nalkkiin jutskillani
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
haluat sitä minä tiedän sen se on hyvä kiinteä ja saisin sut nalkkiin jutskillani
Tarkoitin stalkkauksen uhreja tällä.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mihin ihmeen nalkkiin? Ei muotivaatteiden ostamininen mikään rikos ole.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tarkoitin stalkkauksen uhreja tällä.
🤣🤣🤣
- Anonyymi00007UUSI
Huomenta t.mikä
- Anonyymi00009UUSI
Heti aamusta (5.25) mielessä. Hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie847333Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346553Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816343Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644152Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532522Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62429Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652238- 141542
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431529- 1981250