Valintansa mukaisesti
Hänellä on ikävä köyhyyttä
11
192
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Köyhät nippuun
- Anonyymi00002UUSI
Mitä sitte, kun rikas sairastuu vakavasti.
Tulee herääminen. Raha menettää merkityksensä.- Anonyymi00005UUSI
Muutenkin jos on menettänyt terveytensä rahan hankkimisen vuoksi, tuskin voi enää nauttia rahoista. Silloin se hyöty rahoista voi olla se, että esim. ryyppää tai huumeistaa itsensä hengiltä.
- Anonyymi00003UUSI
tuntus hyvälle ajaa japskia joka ois nätti niinku mä
- Anonyymi00006UUSI
Ai. Tuliks susta niitten venytys hoitojen jälkeen nätti?
- Anonyymi00004UUSI
Joillakin tuntuu olevan ikävä vankilaa. No halunsa kullakin.
- Anonyymi00007UUSI
annan jonkin ajatuksen ajateltavaksi: kun et pysty itse päättämään mitä haluat?
Jos pysyisit päättämään mitä haluaisit, niin haluaisit aina sitä mitä jo itsellä on.
Kokeile määrätä itsesi haluamaan syödfä koiran kakkaa lempiruokanasi, niin, et pysty itse päättämään vaikka kuinka haluaisit.- Anonyymi00008UUSI
Haluun metsästää jänöjä papana aseella.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Haluun metsästää jänöjä papana aseella.
Senkö takia jalkas levii joka Jussille? :D
- Anonyymi00009UUSI
Ei mulla ole ikävä köyhyyttä. Mulla on ikävä onnellisuutta.
- Anonyymi00012UUSI
Maailmassa kaikkein köyhimpiä ovat sellaiset ihmiset, jotka varastavat ja hyväksikäyttävät muita ihmisiä ja saavat siten rahansa. Arvostettavia ihmisiä ovat ainoastaan rehelliset ka luotettavat ihmiset, jotka voivat rikastua omin avuin ja resurssein.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1296441Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie726328Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766225Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3474016Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532452Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62379Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 131359
- 1901156
- 64980