Hallituksen ensimmäinen hyvä idea on turistivero. En olisi arvannut että sieltä mitään järkevää tulee. Savonlinnassa tietysti vastustetaan kun ei ymmärretä mistään mitään. Käykää joskus vaikka reissussa hei!
Turistivero
9
316
Vastaukset
- Anonyymi00001
Savonlinnalaiset käy vaan paskomassa pusikoita ja häiritsemässä paikallisia asujia,eivätkä maksa siitä mitään!
- Anonyymi00002
Lakeja rikkovat toistuvasti leiriytyen luvatta,minne ikinä sattuu.Mistään rivät maksa mitään,nuo luuserit!
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Lakeja rikkovat toistuvasti leiriytyen luvatta,minne ikinä sattuu.Mistään rivät maksa mitään,nuo luuserit!
Siis tura luuserit?!
- Anonyymi00003
Pitäs olla ensin niitä turisteja, että voisi periä turistiveroa.
Jos Savonlinnassa olisi turisteja, niin olisi airbnb ongelmia, lentokentällä ruuhkaa ja niin edelleen, mutta kaikki turismiin liittyvät ongelmat loistavat poissaolollaan.- Anonyymi00005
On kai majoituskapasiteetti heinäkuussa 100% täynnä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
On kai majoituskapasiteetti heinäkuussa 100% täynnä.
Sehän on 8,33 % vuoden majoituskapasiteetista...
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sehän on 8,33 % vuoden majoituskapasiteetista...
Ei vissiin jatku vaikka oli kolme pistettä ja sisältökin surkea?
Useissa turistikohteissa vero on voimassa vain sesonkiaikaan tai sen määrä vaihtelee. Voidaan laittaa Savonlinnassa heinäkuuksi ja thats it. Millä typerällä kommentilla seuraavaksi vastustat? - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei vissiin jatku vaikka oli kolme pistettä ja sisältökin surkea?
Useissa turistikohteissa vero on voimassa vain sesonkiaikaan tai sen määrä vaihtelee. Voidaan laittaa Savonlinnassa heinäkuuksi ja thats it. Millä typerällä kommentilla seuraavaksi vastustat?Tuliisi Turisti Motoriksillä Kahvilaan Veron Vapaana
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuliisi Turisti Motoriksillä Kahvilaan Veron Vapaana
Näin On. Rahat Asiat ja Nousu Talous Kausi Alkaisi Veron myötä VApaana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh402454Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli601805Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit521669- 911503
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411344Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö62935Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise121875Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j165848Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun378835Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.64805