Hallituksen ensimmäinen hyvä idea on turistivero. En olisi arvannut että sieltä mitään järkevää tulee. Savonlinnassa tietysti vastustetaan kun ei ymmärretä mistään mitään. Käykää joskus vaikka reissussa hei!
Turistivero
9
320
Vastaukset
- Anonyymi00001
Savonlinnalaiset käy vaan paskomassa pusikoita ja häiritsemässä paikallisia asujia,eivätkä maksa siitä mitään!
- Anonyymi00002
Lakeja rikkovat toistuvasti leiriytyen luvatta,minne ikinä sattuu.Mistään rivät maksa mitään,nuo luuserit!
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Lakeja rikkovat toistuvasti leiriytyen luvatta,minne ikinä sattuu.Mistään rivät maksa mitään,nuo luuserit!
Siis tura luuserit?!
- Anonyymi00003
Pitäs olla ensin niitä turisteja, että voisi periä turistiveroa.
Jos Savonlinnassa olisi turisteja, niin olisi airbnb ongelmia, lentokentällä ruuhkaa ja niin edelleen, mutta kaikki turismiin liittyvät ongelmat loistavat poissaolollaan.- Anonyymi00005
On kai majoituskapasiteetti heinäkuussa 100% täynnä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
On kai majoituskapasiteetti heinäkuussa 100% täynnä.
Sehän on 8,33 % vuoden majoituskapasiteetista...
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sehän on 8,33 % vuoden majoituskapasiteetista...
Ei vissiin jatku vaikka oli kolme pistettä ja sisältökin surkea?
Useissa turistikohteissa vero on voimassa vain sesonkiaikaan tai sen määrä vaihtelee. Voidaan laittaa Savonlinnassa heinäkuuksi ja thats it. Millä typerällä kommentilla seuraavaksi vastustat? - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei vissiin jatku vaikka oli kolme pistettä ja sisältökin surkea?
Useissa turistikohteissa vero on voimassa vain sesonkiaikaan tai sen määrä vaihtelee. Voidaan laittaa Savonlinnassa heinäkuuksi ja thats it. Millä typerällä kommentilla seuraavaksi vastustat?Tuliisi Turisti Motoriksillä Kahvilaan Veron Vapaana
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuliisi Turisti Motoriksillä Kahvilaan Veron Vapaana
Näin On. Rahat Asiat ja Nousu Talous Kausi Alkaisi Veron myötä VApaana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233