Turistivero

Anonyymi-ap

Hallituksen ensimmäinen hyvä idea on turistivero. En olisi arvannut että sieltä mitään järkevää tulee. Savonlinnassa tietysti vastustetaan kun ei ymmärretä mistään mitään. Käykää joskus vaikka reissussa hei!

9

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Savonlinnalaiset käy vaan paskomassa pusikoita ja häiritsemässä paikallisia asujia,eivätkä maksa siitä mitään!

• Anonyymi00002

Lakeja rikkovat toistuvasti leiriytyen luvatta,minne ikinä sattuu.Mistään rivät maksa mitään,nuo luuserit!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Lakeja rikkovat toistuvasti leiriytyen luvatta,minne ikinä sattuu.Mistään rivät maksa mitään,nuo luuserit!

Siis tura luuserit?!

• Anonyymi00003

Pitäs olla ensin niitä turisteja, että voisi periä turistiveroa.

Jos Savonlinnassa olisi turisteja, niin olisi airbnb ongelmia, lentokentällä ruuhkaa ja niin edelleen, mutta kaikki turismiin liittyvät ongelmat loistavat poissaolollaan.

• Anonyymi00005

On kai majoituskapasiteetti heinäkuussa 100% täynnä.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

On kai majoituskapasiteetti heinäkuussa 100% täynnä.

Sehän on 8,33 % vuoden majoituskapasiteetista...

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sehän on 8,33 % vuoden majoituskapasiteetista...

Ei vissiin jatku vaikka oli kolme pistettä ja sisältökin surkea?

Useissa turistikohteissa vero on voimassa vain sesonkiaikaan tai sen määrä vaihtelee. Voidaan laittaa Savonlinnassa heinäkuuksi ja thats it. Millä typerällä kommentilla seuraavaksi vastustat?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei vissiin jatku vaikka oli kolme pistettä ja sisältökin surkea?

Useissa turistikohteissa vero on voimassa vain sesonkiaikaan tai sen määrä vaihtelee. Voidaan laittaa Savonlinnassa heinäkuuksi ja thats it. Millä typerällä kommentilla seuraavaksi vastustat?

Tuliisi Turisti Motoriksillä Kahvilaan Veron Vapaana

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tuliisi Turisti Motoriksillä Kahvilaan Veron Vapaana

Näin On. Rahat Asiat ja Nousu Talous Kausi Alkaisi Veron myötä VApaana.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      40
      2454
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      60
      1805
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      52
      1669
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      91
      1503
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      1344
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      62
      935
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      121
      875
    8. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      165
      848
    9. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      378
      835
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      64
      805
    Aihe