Laastareista

3. päivä menossa

Miksi hitossa ne eivät pysy? Tuoteselosteen mukaan niiden pitäisi pysyä jopa saunassa ja suihkussa. Hah. Eivät pysy edes normaalissa elämässä. 3 tuntia ja sitten typerä laastari alkaa irrota ja kohta jo leijuu lattialle. Älytöntä. Kiinnitän laastarit täsmälleen ohjeiden mukaan, mutta ei auta.

Stressaa niin paljon, että kohta siirryn takaisin tupakkaan.

22

1440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä!

      Mulla on nicotinel-laastari käytössä. Viikko takana. Laitan sen kuivalle iholle -ihan ok pysynyt. Ainoo, mitä huomasin oli, että alaselässä ei tahdo oikein pysyä, kun tulee siihen kohtaan niin paljon liikettä -ei kuitenkaan irronnut vaan tartti vähän painella.
      Oon uinut, pyöräillyt ja saunonut.
      Ja vielä yks huomio: ei kannata heti laastarin laiton jälk. hikoilla, että ehtii ottaa kunnolla kiinni.
      Tsemppiä. Mulla on auttanut hyvin, tosin kahvista on täytynyt luopua. Tupakointia takana 20v, eli mitään ei oo vielä kuitenkaan voitettu...

      • 4. päivä menossa

        Minulla oli tämä pysymisongelma juuri Nicotinel-laastarin kanssa. Eilen kypsyin siihen repsottamiseen niin paljon, että vaihdoin Nicoretteen ja se kyllä nappaa kiinni kuin terva. (Jos ilmaisu tässä yhteydessä sallitaan :-D)

        Eli siirryn nyt sitten käyttämään tuota Nicorettea niin ei tarvitse koko ajan huolehtia mokomasta.

        Tsemppiä sinnekkin!


    • 5. päivä menossa

      Siis ihan oikeasti. Tämä on ihan hirveää. Nicotinell-laastari ei pysynyt, Nicorette pysyy, mutta aiheuttaa kauheaa kutinaa. Purukumia en voi syödä (sitäpaitsi nikotiinipurkat on yököttävän makuisia) ja ne kielen alle laitettavat pillerit kirvelevät suun limakalvoissa. Nämä on kokeiltu aikaisemman "lopetuksen" yhteydessä. Kai tässä tulee inhalaattorin hankinta eteen.

      Tekisi hermosauhuja mieli...

      • kyl se siit

        Tsemppaan
        Tsemppaat
        Tsemppaa
        Tsemppaamme
        Tsemppaatte
        Tsemppaavat
        Tsempataas taas taas taas taas taas taas taas!!


      • 5. päivä menossa
        kyl se siit kirjoitti:

        Tsemppaan
        Tsemppaat
        Tsemppaa
        Tsemppaamme
        Tsemppaatte
        Tsemppaavat
        Tsempataas taas taas taas taas taas taas taas!!

        Kiitos!

        On tämä melkoista kärvistelyä, mutta en luovuta, en, en, en, en. Vaikka onkin kauhea tupakanhimo välillä.


      • täällä!

        Mulla on tullu kans ihottuma reilun viikon laastaritouhun jälkeen. Tosi kutisevaa ja kipeetä. Eilen laitoin laastarin pallean kohdalle ja siinä ei ole ärsytystä...saas nähdä kuinka kauan kestää. Inhalaattorilla olin joskus 4kk polttamatta, mutta silti nää laastarit -kutinasta huolimatta- tuntuu paremmalta. En (kai) oo niin kiree? Ihottumaan auttaa kortisoni.
        Jos menee hermot ja tekee sauhuja urakalla mieli, niin suosittelen inhalaattorin hakua. Sitä voi käyttää yhdessä laastarin kanssa ja siinä on samanlainen fiilis kun röökaamisessa.

        Tsemppiä meille!!!


      • 6. päivä menossa
        täällä! kirjoitti:

        Mulla on tullu kans ihottuma reilun viikon laastaritouhun jälkeen. Tosi kutisevaa ja kipeetä. Eilen laitoin laastarin pallean kohdalle ja siinä ei ole ärsytystä...saas nähdä kuinka kauan kestää. Inhalaattorilla olin joskus 4kk polttamatta, mutta silti nää laastarit -kutinasta huolimatta- tuntuu paremmalta. En (kai) oo niin kiree? Ihottumaan auttaa kortisoni.
        Jos menee hermot ja tekee sauhuja urakalla mieli, niin suosittelen inhalaattorin hakua. Sitä voi käyttää yhdessä laastarin kanssa ja siinä on samanlainen fiilis kun röökaamisessa.

        Tsemppiä meille!!!

        Kävin tänään ostamassa inhalaattorin. Sillä "lopetin" viimeksi ja olinkin pari vuotta polttamatta. Nyt vaan halusin kokeilla laastareita. Toi Nicorette pysyy hyvin ja tuntuu auttavan, mutta tässä kaipaa sitä "tapaa" sen verran paljon, että inhalaattori on siihen hyvä apu.

        Paljon tsemppiä meille. Kyllä me tämä kestetään!


      • kaikki!
        6. päivä menossa kirjoitti:

        Kävin tänään ostamassa inhalaattorin. Sillä "lopetin" viimeksi ja olinkin pari vuotta polttamatta. Nyt vaan halusin kokeilla laastareita. Toi Nicorette pysyy hyvin ja tuntuu auttavan, mutta tässä kaipaa sitä "tapaa" sen verran paljon, että inhalaattori on siihen hyvä apu.

        Paljon tsemppiä meille. Kyllä me tämä kestetään!

        :D
        Ja asenne iloiseksi niin jaksaa!


      • 7. päivä menossa
        kaikki! kirjoitti:

        :D
        Ja asenne iloiseksi niin jaksaa!

        Täällä ainakin ollaan iloisella päällä. Alkuviikon kireys on tiessään. Oikea perjantaifiilis.

        Tänään oli eka päivä kun ei kahvin jälkeen tehnyt mieli mennä partsille. Saavutus sekin.

        Tsemppiä kohtalotovereille!

        Löysin muuten http://www.tupakoinninihanuus.com :sta kivat bokserit. Aika kalliit kalsarit, mutta pakko palkita itsensä viikon kärsimyksen jälkeen. (Niissä lukee takapuolessa: tupakka on perseestä).


      • tsempataan!
        7. päivä menossa kirjoitti:

        Täällä ainakin ollaan iloisella päällä. Alkuviikon kireys on tiessään. Oikea perjantaifiilis.

        Tänään oli eka päivä kun ei kahvin jälkeen tehnyt mieli mennä partsille. Saavutus sekin.

        Tsemppiä kohtalotovereille!

        Löysin muuten http://www.tupakoinninihanuus.com :sta kivat bokserit. Aika kalliit kalsarit, mutta pakko palkita itsensä viikon kärsimyksen jälkeen. (Niissä lukee takapuolessa: tupakka on perseestä).

        Joko alkaa hajuaistissa tuntumaan muutoksia?

        kukissa on ihmeellinen tuoksu!


      • 8. päivä menossa
        tsempataan! kirjoitti:

        Joko alkaa hajuaistissa tuntumaan muutoksia?

        kukissa on ihmeellinen tuoksu!

        En ole vielä hajuaistissa eroa huomannut. Toisaalta tänään on satanut, enkä ole paljon ulkona käynyt kukkia haistelemassa ;) Mutta uskon kyllä, että hajuaisti palautuu. Ja makuaisti. Nam.


      • se tulee
        8. päivä menossa kirjoitti:

        En ole vielä hajuaistissa eroa huomannut. Toisaalta tänään on satanut, enkä ole paljon ulkona käynyt kukkia haistelemassa ;) Mutta uskon kyllä, että hajuaisti palautuu. Ja makuaisti. Nam.

        se hajuaisti!
        jos voin sanoo niin, olen ylpee susta!


      • 9. päivä saavutettu
        se tulee kirjoitti:

        se hajuaisti!
        jos voin sanoo niin, olen ylpee susta!

        Kiitos :) Tänään ei ole kauheasti tehnyt mieli tupakkaa. En ole laittanut edes laastaria. Inhalaattoria olen kerran käyttänyt.


      • se fyysinen osuus
        9. päivä saavutettu kirjoitti:

        Kiitos :) Tänään ei ole kauheasti tehnyt mieli tupakkaa. En ole laittanut edes laastaria. Inhalaattoria olen kerran käyttänyt.

        eli riippuvuus alkaa olla sinulla takana päin...

        Onko tullut tilanteita, joissa huomaat alkavasi selitellä itsellesi, kuinka sinä voisit polttaa vain hiukan? tms? Ettei se vaarantaisi sinun tupakanpolton lopettamista?

        Se on sitä psyykkistä riippuvuutta!
        Tsemppiä ja voimia sen riippuvuuden nujertamiseksi!


      • 10. päivä!!!
        se fyysinen osuus kirjoitti:

        eli riippuvuus alkaa olla sinulla takana päin...

        Onko tullut tilanteita, joissa huomaat alkavasi selitellä itsellesi, kuinka sinä voisit polttaa vain hiukan? tms? Ettei se vaarantaisi sinun tupakanpolton lopettamista?

        Se on sitä psyykkistä riippuvuutta!
        Tsemppiä ja voimia sen riippuvuuden nujertamiseksi!

        "Jos minä yhden tuossa imaisisin kahvitunnilla" "ruuan jälkeen voisi poltella". Viikonloppuna sain kuolemattoman ajatuksen, että jos en polttaisi arkena, mutta vain viikonloppuisin. Kaikenlaisia ääliöajatuksia sitä päähän pälkähtääkin. En kuitenkaan ole toteuttanut mitään näistä.


      • tsemppaaja
        10. päivä!!! kirjoitti:

        "Jos minä yhden tuossa imaisisin kahvitunnilla" "ruuan jälkeen voisi poltella". Viikonloppuna sain kuolemattoman ajatuksen, että jos en polttaisi arkena, mutta vain viikonloppuisin. Kaikenlaisia ääliöajatuksia sitä päähän pälkähtääkin. En kuitenkaan ole toteuttanut mitään näistä.

        Vieläkö kestät?
        Älä anna omien jopa järkeviltä kuulostavien ajatusten heikentää taisteluasi!

        Yksi kaikkien ja kaikki yhden tupakoimattoman hetken puolesta ;)


      • 11!!!
        tsemppaaja kirjoitti:

        Vieläkö kestät?
        Älä anna omien jopa järkeviltä kuulostavien ajatusten heikentää taisteluasi!

        Yksi kaikkien ja kaikki yhden tupakoimattoman hetken puolesta ;)

        Eteenpäin sanoi mummo lumessa, vai miten se nyt oli.


      • mahtavaa!
        11!!! kirjoitti:

        Eteenpäin sanoi mummo lumessa, vai miten se nyt oli.

        Upeeta! Mahtavaa! Upeeta! Mahtavaa!


      • 12. päivä
        mahtavaa! kirjoitti:

        Upeeta! Mahtavaa! Upeeta! Mahtavaa!

        On kyllä tosi kivaa, kun täällä jaksaa joku kannustaa. Pitäisi varmaan alkaa pitää jotain päiväkirjaa tästä tupakastavieroitusprojektista muuallekin kuin tänne. Tulee vähän tylsä ketju...

        Niin otsikosta sen verran, että laastarit jätin sitten saman tien pois niiden ongelmien takia ja nyt käytän vain ja ainoastaan inhalaattoria, joka on toiminut hyvin. Onhan se vähän tyhmä olo pitää välillä jotain muovinpätkää suussa, mutta parempi sekin kun ei mitään.


      • tsemppiä
        12. päivä kirjoitti:

        On kyllä tosi kivaa, kun täällä jaksaa joku kannustaa. Pitäisi varmaan alkaa pitää jotain päiväkirjaa tästä tupakastavieroitusprojektista muuallekin kuin tänne. Tulee vähän tylsä ketju...

        Niin otsikosta sen verran, että laastarit jätin sitten saman tien pois niiden ongelmien takia ja nyt käytän vain ja ainoastaan inhalaattoria, joka on toiminut hyvin. Onhan se vähän tyhmä olo pitää välillä jotain muovinpätkää suussa, mutta parempi sekin kun ei mitään.

        Haluan vielä toivottaa sulle voimia ja mielenlujuutta! :)


      • en laske enää
        tsemppiä kirjoitti:

        Haluan vielä toivottaa sulle voimia ja mielenlujuutta! :)

        Pari viikkoa on tässä siis kärvistelty jo. Ja kiitän edelleen tsemppauksesta.


    • Anonyymi

      Ootteko hengissä vielä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe