...minua tietoisesti??
Vältteletkö sinä...
42
861
Vastaukset
- Anonyymi00001
No en tod!
- Anonyymi00028
En ainakaan tarkoituksella välttele, on päiviä, jolloin sitä kaipaa vain yksin oloa. Toki hyvä seura on aina tarpeeseen ja hyvä juttu? Mut sellaista harvemmin edes toivoo, kun ei koe sellaista mahdolliseksi omalla kohdalla? Hyvää seuraa on vain vaikea ymmärtää, ennen kuin sellainen osuu omalle kohtaa?
- Anonyymi00002
Kyllä.
- Anonyymi00009
Samma här.
- Anonyymi00030
Anonyymi00009 kirjoitti:
Samma här.
On kyllä huomattu. Olin ilmaa sinulle viime viikolla.
- Anonyymi00003
Kyl
- Anonyymi00004
Jos kaivattuni tuota kysyy niin en. On vain taustatekijöitä mitkä vaikuttaa sinuun lähestyä! En pelkää kyllä mitään mutta jotain odotan myös puoleltasi.
- Anonyymi00006
Tämä koko keissi on ollut molemmille varmaan raskasta. Se taustatuli ja vastustus meitä kohtaan. En koskaan ole luovuttanut ja tasapainoani horjuttanut rummutusta vastaan . Tiedän mihin pyrin ja se on ainut tavoitteeni.
- Anonyymi00008
Vaimo vai työkaverit?
- Anonyymi00005
Vähän. Salamat jännittää. Epävarmuus.
- Anonyymi00007
En usko että tietoisesti, mutta tiedostamatta?
- Anonyymi00010
Mutta tiedätkö mitä. Tahtoisin niin, että sanoisit ajatuksesi mieltäni askarruttaviin kysymyksiin. Tunnut ainoalta sopivalta, jonka kanssa voisin vaihtaa tietoja, koska se vaatii peilipintaa, mitä oikein kenelläkään ei ole. Se jännittää.
- Anonyymi00011
Eli ehkä se tuntuu vaikealta, ja jopa väärältä, etten voi puhua sinulle.
- Anonyymi00012
Toivoisin että rikkoisit jään. Olisi hyvä edes yrittää selvittää asiat.
- Anonyymi00013
Ajatus, että tuon kommentin vanavedessä vaikkapa kymmenen ihmistä päättäisikin murtaa vähän jäätä. Ja sama kun toisessa ketjussa, joku tahtoi ottaa kädestä kiinni ja joku toinen kommentoi, että ota vaan. Ei sitä ikinä tiedä mitä joku pieni yksittäinen sana saakaan aikaan.
- Anonyymi00015
Eikö se jää ole jo rikottu?
- Anonyymi00014
Kuka ketä mä en välttelee ketään mua saattaa vältellä monikin monestakin eri syystä varmaan
- Anonyymi00016
Perus reaktio kun ihastuu varattuun.
- Anonyymi00018
Minun "olen niin uju nyt-kommentti" poistettiin varmaan, kun ei ollut tarpeeksi sisätöä.
- Anonyymi00019
En välttele. Rakastan ja tiedät mies sen hyvin. ❤️
- Anonyymi00022
En tiedä. Se pitäisi sinun viestiä selkeämmin.
- Anonyymi00020
Voit olla varma siitä. Kaiken tämän jälkeen. 🫣
- Anonyymi00021
Mitä muutakaan voin, kun minulla on tunteita ja sinulla ei?
- Anonyymi00026
Onpas tunteita.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Onpas tunteita.
Milloin tilanne muuttui?
- Anonyymi00037
Anonyymi00027 kirjoitti:
Milloin tilanne muuttui?
Minulla ei ole tunteita paljon nuorempaa henkilöä kohtaan. Kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen minulla ei ole ollut mitään tarvetta saada suhdetta kenenkään kanssa. Se ei vain enää ole minun juttuni. Näin ajattelin jo silloin kun laitoin eropaperit menemään, eikä mieleni ole muuttunut koskaan tämän asian suhteen! Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää minulle. Erityispiirteisyys on vahvistunut iän myötä ja yksi syy siihen on rankat kokemukset useamman vuoden ajalta. Asumisrauhaani on häiritty ja on tapahtunut paljon sellaista, mikä ei mielestäni ole ollut hyväksi minulle!
- Anonyymi00023
En halua aiheuttaa sulle kiusallisia tilanteita.
- Anonyymi00024
Kiusaantuuko hän, kun hän näkee sinun liikkuvan kumppanisi seurassa ja tiedät, että hänellä on tunteita, mutta yrität kuitenkin olla hienovarainen asian suhteen? Spesifi.
- Anonyymi00031
Kiitos huomioinnistasi.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kiitos huomioinnistasi.
En osaa tulkita.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kiitos huomioinnistasi.
Ole hyvä. Vaikka en haluakaan sinua niin en myöskään halua sinulle huonoja kokemuksia.
- Anonyymi00025
Kuka ketä välttely johtuu yleensä kateudesta jos välttelee asiaa/ihmistä jonka kokee että oli/on elämänsä suurin virhe ja toiset taas siksi että tietävät/kokevat menettäneensä parhaan asian elämässään mua osa välttelee pelosta suoranaisesti en tiedä miksi osaan aavistella kuitenkin joidenkin kohdalla voin sanoa että se pelko ei ole täysin aiheeton olet mitä luultavammin tehny jotain sellaista miksi en mielelläni edes yritä sietää kaltaistasi ihmistä lähelläni
- Anonyymi00035
Välttelen koska kohtaamiset saavat minut heti niiden jälkeen tunteikkaaksi.
- Anonyymi00036
En ole nähnyt oman lapseni ikäistä pitkään aikaan ja koen että se on hyvä asia, koska olemme liian erilaisia ja tärkein syy on se, että haluan saman ikäisen ystävän kuin itse olen. Auttaisimme toisiamme kun ikää tulee lisää.
- Anonyymi00038
En, tietenkään tietoisesti enkä ilkeyttäni, tämä vain pitää tehdä jollain tavalla. Jokainen tekee omalla tavalla, minkä parhaimmaksi näkee itse kukin. Mitä syvemmin tunteet sisällä, sitä parempi hoitosunnitelma. Hoitosuunnitelma vierottumiseen tunteista, kaikkein järkevimmällä tavalla. Esimerkiksi päihderiippuvaisia ihmisiäkin vieroitetaan pikku hiljaa raittiuteen. Sama koskee rakkautta, ja tunteita hoitomenetelmät vain poikkeaa hieman toisistaan. Joskus on hyvä käydä psykososiaalista kuntoutusta, kohdentaa se itseensä. Eritellä mikä on järkevää ja mikä ei , että osaa järjestellä omaa hyvinvointia parempaa suuntaan.
- Anonyymi00039
Välttelen kaikkea mikä liikkuu kahdella jalalla. Koska minua ei kiinnosta, eikä ole voimia heidän ilkeyksiä vastaan.
- Anonyymi00040
Maltillisesti minimoiden.
- Anonyymi00042
et ole mulle sopiva, sivusta
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
et ole mulle sopiva, sivusta
No et sinäkään varmasti mulle 🤣
- Anonyymi00041
oon liikkeissäni vikkelä ja periaatteessa ruumiini puolesta pärjäisin missä vaan töissä helposti pää vaan ei ole aina paikalla ja se taas sitten pitää olla mukana ni sitten pojat tehdään taidetta
- Anonyymi00044
Kyllä. Aina kun kuulen tai näen sua, haluan sulle pelkkää pahaa. 😂
- Anonyymi00045
Joo origamit kikkiliiveissä??? vai miten että mikä suletaan häh??
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4365412Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1713212Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575982751Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.82567- 712098
- 442050
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!522004- 871757
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei121501MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim171383