...minua tietoisesti??
Vältteletkö sinä...
24
460
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
No en tod!
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä.
- Anonyymi00009UUSI
Samma här.
- Anonyymi00003UUSI
Kyl
- Anonyymi00004UUSI
Jos kaivattuni tuota kysyy niin en. On vain taustatekijöitä mitkä vaikuttaa sinuun lähestyä! En pelkää kyllä mitään mutta jotain odotan myös puoleltasi.
- Anonyymi00006UUSI
Tämä koko keissi on ollut molemmille varmaan raskasta. Se taustatuli ja vastustus meitä kohtaan. En koskaan ole luovuttanut ja tasapainoani horjuttanut rummutusta vastaan . Tiedän mihin pyrin ja se on ainut tavoitteeni.
- Anonyymi00008UUSI
Vaimo vai työkaverit?
- Anonyymi00005UUSI
Vähän. Salamat jännittää. Epävarmuus.
- Anonyymi00007UUSI
En usko että tietoisesti, mutta tiedostamatta?
- Anonyymi00010UUSI
Mutta tiedätkö mitä. Tahtoisin niin, että sanoisit ajatuksesi mieltäni askarruttaviin kysymyksiin. Tunnut ainoalta sopivalta, jonka kanssa voisin vaihtaa tietoja, koska se vaatii peilipintaa, mitä oikein kenelläkään ei ole. Se jännittää.
- Anonyymi00011UUSI
Eli ehkä se tuntuu vaikealta, ja jopa väärältä, etten voi puhua sinulle.
- Anonyymi00012UUSI
Toivoisin että rikkoisit jään. Olisi hyvä edes yrittää selvittää asiat.
- Anonyymi00013UUSI
Ajatus, että tuon kommentin vanavedessä vaikkapa kymmenen ihmistä päättäisikin murtaa vähän jäätä. Ja sama kun toisessa ketjussa, joku tahtoi ottaa kädestä kiinni ja joku toinen kommentoi, että ota vaan. Ei sitä ikinä tiedä mitä joku pieni yksittäinen sana saakaan aikaan.
- Anonyymi00015UUSI
Eikö se jää ole jo rikottu?
- Anonyymi00014UUSI
Kuka ketä mä en välttelee ketään mua saattaa vältellä monikin monestakin eri syystä varmaan
- Anonyymi00016UUSI
Perus reaktio kun ihastuu varattuun.
- Anonyymi00018UUSI
Minun "olen niin uju nyt-kommentti" poistettiin varmaan, kun ei ollut tarpeeksi sisätöä.
- Anonyymi00019UUSI
En välttele. Rakastan ja tiedät mies sen hyvin. ❤️
- Anonyymi00022UUSI
En tiedä. Se pitäisi sinun viestiä selkeämmin.
- Anonyymi00020UUSI
Voit olla varma siitä. Kaiken tämän jälkeen. 🫣
- Anonyymi00021UUSI
Mitä muutakaan voin, kun minulla on tunteita ja sinulla ei?
- Anonyymi00023UUSI
En halua aiheuttaa sulle kiusallisia tilanteita.
- Anonyymi00024UUSI
Kiusaantuuko hän, kun hän näkee sinun liikkuvan kumppanisi seurassa ja tiedät, että hänellä on tunteita, mutta yrität kuitenkin olla hienovarainen asian suhteen? Spesifi.
- Anonyymi00025UUSI
Kuka ketä välttely johtuu yleensä kateudesta jos välttelee asiaa/ihmistä jonka kokee että oli/on elämänsä suurin virhe ja toiset taas siksi että tietävät/kokevat menettäneensä parhaan asian elämässään mua osa välttelee pelosta suoranaisesti en tiedä miksi osaan aavistella kuitenkin joidenkin kohdalla voin sanoa että se pelko ei ole täysin aiheeton olet mitä luultavammin tehny jotain sellaista miksi en mielelläni edes yritä sietää kaltaistasi ihmistä lähelläni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.252686Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1092616- 2041404
- 1271327
- 941291
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3081285Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,491092Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �141034Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211999- 65954