Tässä sulle yksi elämäsi tärkeimmistä

Anonyymi-ap

16

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Deittisovelluksista sitä samaa vääristellään asioita

• Anonyymi00002

Kuin myös muista kerrata ainakin

• Anonyymi00003

Ja meinaat että olen kaiken pahan alku ja juuri sekä muut palstalla sädekehä ympärilläni viattomia, synnittömiä, mitään en ole tehnyt ikinä, yhtäköyttä yhdistys, marttakerho.
      Sulle hän ?
      Sulle hän, hän ?
      Sulle hän, hän, hän ?
      Nekö aina ensimmäisenä listallasi.

Mites ne muut elokuvatähdet täällä ?

• Anonyymi00004

Katsoitko edes itse ja ihan uteliaisuudesta ketä yrität käskyttää mua haluat käskyttää ni se maksaa mu onnistuu maksaja kun on vastuussa antamastaan käskystä katsot vaan että käskyyn ei sisälly rikollista toimintaa

• Anonyymi00005

En availe linkkejä kun tulee niitä mainoksia. Hidasta.

• Anonyymi00006

Oletko ap loukkaantunut jostain ?

• Anonyymi00007

Rouva sanoi että tervetuloa kyltti on pois

• Anonyymi00011

Jättö video?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jättö video?

Uuuuhlalaaa nyt on syämmein aevan riekaleina!

• Anonyymi00008

Tämä video kertoi vähäeleisesti, että välttely liittyy suoraan hyperiippumattomuuteen. Että on paljon enemmän työtä tehtävänä trauman kanssa ja täytyy luultavasti siirtää painopistettä terapiassa. Edelleen mitä traumoja niillä on ketkä pyytää anteeksi toistuvasti ja seläntakana kirjoittaa taktisesti jatkuvasti.
      Ovat varmaan täysin terveitä ja hyvinvoivia.
      Itse en käy terapiassa.
      Suomennusta oikolukuna, kuunneltuna

• Anonyymi00009

Opin tämän jo 2010 luvulla kun tinderi ehdotteli kaikki palvelun poliisit mulle.🤣
      En myöskään oo mikään autisti jolle tarvii selittää kaikki pitkän mutkan kautta .

Eli koko video tiivistettynä:
      Deittiäpit on tehty bisneksee niiku kaikki muutkin sovellukset ei parittamaan ihmisiä tai auttamaan romantiikkoja !

• Anonyymi00010

! jos olet sama kuin toisella sivulla.
      Kirjoitit jo eilistä aikaisemmin kukkamekko, matkailuauto, otan kuvan ja alan haukkua jne.
      Vaikka en edes ole ollut sinun kanssa tekemisissä. Mun ei tarvitse tyhjästä kaikkea katsoo. En ole sylkykuppi vaikka katson sormien läpi paljon oletuksia, vinoumia.
      Jos kirjoitit parille muulle mä, sä. Ymmärtävätkö englantia noin puhuttuna yli tunnin ? En väheksy heitä mutta jotkut puhuu toisia kieliä ja jotkut ei mitään ja ovat muissa aineissa koulussa parempia.
      Ristiriitoihin on mahdollisuus myös jos joku toinen käyttää tunnarina tätä --> !

• Anonyymi00013

Täytyy olla kiintymysteorian fani tätä kuunnellessa. Mutta tapa miten mies puhuu voi olla pidetty, loistava. Itseluottamus huipussa. Yksi parhaista puhujista aiheen parissa, asiaa riittää. Aito rakkaus suhde tarviiko siihen kiintymysteoriaa ?

• Anonyymi00014

Siihe tarvii kaks ihmistä ja Xtra Candy Mix pussi

• Anonyymi00015

Kyllä kuuntelin ja kaikki ymmärsin oikein hyvin... niin! Elämä jatkuu ja tuo edessä olevat eteen.

• Anonyymi00016

Jos sinulla on turvalliset vanhemmat, olet jo voittanut kiintymyssuhteen lotossa. Käytä tätä perustaa turvallisen rakkauden levittämiseen,
      se on tarttuvaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      334
      29984
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      59
      2514
    3. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      65
      1872
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      207
      1747
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      163
      1646
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1371
    7. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      85
      1213
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1048
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      102
      997
    10. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      952
    Aihe