Onko valetta vai totta, olin kaupas ja joku äijä siinä puhu puhelimes että täältä ajaa joensuuhun vajaas paris tunnis, jos menee yhtä soittoo ilman taukoja. Onko mahollista, vai mitä mieltä muut on kauanko kestää ajaa?
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi00002
Muistaakseni yli 5 tuntia kestää ajaa.
- Anonyymi00011
Ei aja.tiedän kun olen liki joensuuta
- Anonyymi00003
Jos ajaa parisataa lasissa koko matkan eikä paljoa hölläile kaasulta.
- Anonyymi00004
Ei aja läheskää 2 tuntia🤣🤣. Ja kuka tollasen matkan ees jaksaa ajaa ilman taukoja. Kyllä puutuis jalat jos vaa antaa mennä.
- Anonyymi00005
ilma etukilpee helposti kunnon autolla, ei millään pakoputki-viritetyllä millä nää autistit tällä kylällä kaahaa.
- Anonyymi00006
Kuka sinne yleensäkään haluaa mennä??
- Anonyymi00007
Kyllä Kestää ainakin 5 tuntia
- Anonyymi00010
Meikäläinen painelee puoleentoista tuntiin. Kannattaa kankkulaistenkin päivitellä niitä menopelejä edes tälle vuosituhannelle niin ei tarvitse körötellä kuutta kymppiä :D
- Anonyymi00012
Mää oon parhaimmillaan tuutannut 45 minuutis ruinunkulmalta Joensuun Niinivaaraan.
242 riisseli volovo, keissi karhua ja tekomuna penkkiin kiinni ja eiku vetoja! - Anonyymi00013
Piperillä tai Cessnalla pääsee pariin tuntiin.
- Anonyymi00014
Eihän Kankaanpäästä edes mene tietä Joensuuhun.
- Anonyymi00016
Meinaatko että kun täältä lähtee kaakon suuntaan teitä pitkin jälkeen, että tulee reuna vastaan ja tippuu maailmanlaidalta tyhjyyteen, vasta itärajalla niin voi käydä, mutta kyllä teitä pitkin täältä pääsee Joensuuhun
- Anonyymi00015
Juu ei sieltä mene tie kun Ninisaloon, Parkanoon, Poriin ja Karviaan.
- Anonyymi00017
Ja mikä tärkeintä Honkajoelle!
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja mikä tärkeintä Honkajoelle!
Honkajoki on Kankaanpään kaupunginosa
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Honkajoki on Kankaanpään kaupunginosa
Honkajoki on kpään pääkaupunki
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Honkajoki on kpään pääkaupunki
Huhtalan Matti Hongonjoelta maailman osti
- Anonyymi00018
Kankaanpää on oma planeettansa jossa asuu vain alieneita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811505
- 841312
- 1041048
- 48879
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..9711Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.103602Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30586Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557