Siintääkö haaveissa uusi työpaikka! Lieksasta niitä löytyy!
Työpaikat koko porukalle!
Meillä pariskuntien ja perheellisten työntekijöiden sopeutuminen otetaan tosissaan. Jos toisella puolisolla on tällä hetkellä varma työpaikka takataskussaan, autamme toistakin osapuolta löytämään omansa. Neuvontapalvelujen lisäksi järjestämme uusille tulokkaille esimerkiksi olemassa olevan osaamisen huomioivaa rekrytointipalvelua ja vierailuja alueen yrityksiin.
Tule töihin Lieksaan!
33
398
Vastaukset
- Anonyymi00001
No ei tuota työtä omillekkaan niin turha tänne tulla.
- Anonyymi00002
Lieksasta löytyy vajaa 20 työpaikkaa siitä vaan pariskunta valitsee toinen on siivooja ja toinen terveyskeskuslääkäri
- Anonyymi00018
Tullaahan myöt.
- Anonyymi00003
Te toimiston kurssilla 9 euron kuntoutujat käy myös vierailulla yrityksisssä katsokaa tämä on työpaikka täällä jotkut käyvät töissä
- Anonyymi00004
Uusille tulokkaille ja puolisoille on neuvontaa viilataan seevee kuntoon ja nostetaan ikioma ruostefillari joesta käyttöön elämänhallintaa harjoitellaan karenssin uhalla 9 euroo ruostefillari kitisee
- Anonyymi00005
Minä kun ajattelin jos voisin tuota työllistymisvirkaa kokeilla? Luvattiin jotta 9€ päivä. Sillähän saa jo vaikka mitä.
- Anonyymi00006
Tänne muuttajille Lieksa lahjoittaa heti tupsupipon ja leksa 50 hupparin.
- Anonyymi00007
Olen ammatiltani konepuuseppä ja vaimoni on karjakko. Löytyykö töitä, tulisimme mieluusti töihin ja asumaan Lieksaan 🫡
- Anonyymi00009
Lämpimästi tervetuloa täältä sitä löytyy hyvän arjen rakennuspalikoita nimittäin työtä!
- Anonyymi00010
Konepuuseppänä olen 30 v sorvannut puuhevosille hanurin reikiä. Löytyykö tämmöistä työtä. Vaimo on voittanut käsilypsyn SM mestaruuden v. 1973. Miten tuo kortteeri puoli, onko auntoja ?
- Anonyymi00011
On kokonaisia kerrostaloja tyhjänä saat vaikka koko talon itellesi jos Lieksaan tulet
- Anonyymi00012
Varmaan pitää rueta pakkaamaan ja vuokrata muutto auto 🫡
- Anonyymi00013
Lieksassa on valtava työvoimapula.
- Anonyymi00015
Jösses! Olen yrittänyt saada töitä täällä Helsingissä mutta muutan nyt heti Lieksaan!
- Anonyymi00014
Somalia kuittaa ja lähettää heti satsin kansalaisia teille!
- Anonyymi00016
Meille riittää omat työttömät. Eikä niillä edes ole kielimuuri esteenä
- Anonyymi00017
Ei Lieksaan mahdu enää enempää koneinsinöörien perustamia konepajoja.
- Anonyymi00019
työ, työ on tuttu sana.
Nyt mä hokasi kun kysyivät kassajononossa mittää työ siinä seisotatte 🫡 - Anonyymi00020
Lieksan lappu hakee somekyttääjää tekijänoikeuksiin vedoten. Palkkana huonoa seuraa ja juttuja
- Anonyymi00021
Pitääkö nyt kytätä ja ilmiantaa jos joku on lainannut uutista "huomenna on pakkasta ja sitten lauhtuu"?
- Anonyymi00022
Ne tulee ja vie meidän työt ja naiset.
- Anonyymi00023
Aion liu'uttaa sen sisään, aivan huippuun
Aion liu'uttaa sen sisään, en aio koskaan lopettaa
Liu'uta se sisään, aivan huippuun
Aion liu'uttaa sen sisään, liu'uttaa sen sisään, liu'uta sisään
Kyllä, kulta- Anonyymi00025
Prinssinakkinni kovettuu taas ja on aktiivinen 🫣
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Prinssinakkinni kovettuu taas ja on aktiivinen 🫣
Lörpsähti, ei tullut taaskaan hommasta mitään 😢
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Lörpsähti, ei tullut taaskaan hommasta mitään 😢
Vaikea saada tuo prinssinakki pysymään pystyssä, ksatuu niin herkästi 😀
- Anonyymi00024
Työ...olen kuullut tuon sanan kun poliisi kysyi että mittee työ siinä penkillä makkootte.
- Anonyymi00031
Onko pakko jos ei taho?
Lisäksi herää kysymys; olisinko jo liian iäkäs Lieksan tarjoamiin työpaikkoihin, sillä olen jo reippaasti yli seitsemänkymmentä vuotta elänyt. Muutenhan olen helevetin hyvä ellen erinomainen niin ihmisenä, kuin myös erilaisilta taidoiltani. Kykyjäni voisin tuoda esille mm. kaupunginjohtaja Pirre Seppäsen avustajana / neuvonantajana sekä erityisesti hänen seuralaisenaan. Palkkauksen suhteen vaatimukseni asettuu samaan tasoon hänen kanssaan, eli 8 900 euroa kuukaudessa. - Anonyymi00033
Muuta pakkoa ei ole kuin syntymä ja kuolema. Kaikki muut ovat omavalintaisia asioita 🤠
- Anonyymi00034
Olet väärässä ja siksi laitoimme sinulle 3 kk karenssia. Se oli sinun oma valinta.
t kelan pimut - Anonyymi00036
Työttömän elämässä on kaksi pakollista asiaa, työnhaku ja kuolema. Molemmista päättää oman alansa jumala
- Anonyymi00037
Muuta pankkoa ei ole kuin se mihin äitee tarjoilee vellin.
- Anonyymi00035
Anna lompsaa 🙃
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3253825Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283550Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42240- 1121674
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181558Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241309Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136927Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99880Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta78816- 86751