Kun kirjoittelen tiekkarilla jotain, niin tulee kirjoitusvirheitä.
En heitä sitä paperia pois, vaan käytän sitä puhdasta toistapuolta uudelleen.
Säästyy kopiointipaperia
12
121
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuossa on pino sellaista paperia josta käytän puhtaan puolen. Otan myös postissa tulevista. Elän lappujen varassa, ensin ostos- muisti- laput. Esim. tänä aamuna pannun vieressä luki: Ota kala pakasteesta sulamaan. Tulee syömävieras iltapäivällä. Lähes joka aamu jotain, soita se puhelu, laita tiskikone päälle ja milloin mitäkin. Jos tulee mieleen esim. tänne joku jutun aihe tai vitsi, laitan se paperille ohi mennessäni. Kulutus on siis niin kova että jopa säästän jos vaihtoehtoisesti kirjoittaisin keltaiselle liimalapulle kaikki mitä pitää muistaa.
- Anonyymi00002
Niin minäkin teen. Kirjoitan myös muistiin, mitä pitäisi muistaa mainita
puhelimessa henkilölle, jonka kanssa soitellaan vuorotellen, mutta joka
puhuu niin paljon, ettei saa suunvuoroa ja omat aiheet unohtuvat.
Olen oppinut katkaisemaan hänen puhetulvansa ja vedän sitten nopeasti
läpi asiat, joista minun piti kertoa.
Jonkunlaista kilpalaulantaa, mutta ei kuitenkaan suohon laulantaa! :) - Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin minäkin teen. Kirjoitan myös muistiin, mitä pitäisi muistaa mainita
puhelimessa henkilölle, jonka kanssa soitellaan vuorotellen, mutta joka
puhuu niin paljon, ettei saa suunvuoroa ja omat aiheet unohtuvat.
Olen oppinut katkaisemaan hänen puhetulvansa ja vedän sitten nopeasti
läpi asiat, joista minun piti kertoa.
Jonkunlaista kilpalaulantaa, mutta ei kuitenkaan suohon laulantaa! :)Tunnen myös puhetulvakaverin, mukavaa höpistä.
- Anonyymi00003
Aloittajalle: Miksi sinä tulostat sen kirjoitusvirheellisen paperin? Säästä se kirjoitus dokumentteihisi tietsikassa ja korjaa virheet ensin kuin tulostat.
- Anonyymi00004
Kun useimmiten huomaa vasta sen kirjoitusvirheen, kun on saanut kopion käteen.
Tulee myös uusia asioita mieleen, joita lisää sitten.
Minäkin teen listoja, aina ekaksi aamulla.
Enhän minä saa kaikkea just sinä päivänä tehtyä, mutta onhan se päivä seuraavanakin.
Mitä maksaa yks kopiontipaperi puntti?
Säästyy kun käyttää molemmat puolet, ja sekin, että ei tartte niin usein kaupasta kantaa uutta paperipunttia, painaa aika paljon.
Kirjoitan myös sen henkilön nimen ylös jolle soitan. - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kun useimmiten huomaa vasta sen kirjoitusvirheen, kun on saanut kopion käteen.
Tulee myös uusia asioita mieleen, joita lisää sitten.
Minäkin teen listoja, aina ekaksi aamulla.
Enhän minä saa kaikkea just sinä päivänä tehtyä, mutta onhan se päivä seuraavanakin.
Mitä maksaa yks kopiontipaperi puntti?
Säästyy kun käyttää molemmat puolet, ja sekin, että ei tartte niin usein kaupasta kantaa uutta paperipunttia, painaa aika paljon.
Kirjoitan myös sen henkilön nimen ylös jolle soitan.Ei se muuten toimisikaan.
- Anonyymi00005
Näppärää.
- Anonyymi00008
Minä käytän sen puhtaan puolen ostoslistojen tekemiseen ja sitä kautta sitten roskiin.
- Anonyymi00009
Vois kysyä et onko käännettäviä....?
- Anonyymi00010
Tietokoneen uusiminen edessä.
Olen ajatellut palata pöytäkoneeseen.läppäri on läppäri, on sillä etunsa, mutta näyttö on pöytäkoneissa parempi, niin, pitää ostaa näyttökin.
Tablettia kehuvat, mutta se kai on sama kun kännykkä.
Tulostin tekee niin harmaata , ettei siitä saa selvää.- Anonyymi00011
Ei ole kuin tämä pöytäkone, enkä aio muuta hankkiakaan, en näe mitään syytä.
- Anonyymi00012
Tallenna entisen koneen tiedot, pyydä jotain neuvomaan miten, jos et tiedä miten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2115302SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site354838SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun504064Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers264029Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto313776Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813746SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt723651Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään352912Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062420SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412366