2mamu poikaa nussi rahasta

Anonyymi-ap

Olin viime kesänä syrjäisellä rannalla vetämässä leukoja. Olin silloin 15v ja super hoikka. Sit 2mamua jotain 20v molemmat, toisella oli sininen tee paita ja shortsit toisella harmaat gollarit ja musta teepaita. Ne tulee mun luo ja se jolla oli harmaat housut sanoo hey boy do you want twohundred, sanoin joo ihmetellen, sillä seiso gollareitten läpi ihan jätti kulli. Ja se kysy If we can fuck you both we give you 200€. Punastuin ja mul alko seisoo, ne pojat veti mut kädestä puitten suojaan ja alko hieroo mun peppua. Ne otti housut pois ja niiden valtavat kullit oli mun eessä. Ne otti mun housut ja boxerit pois ja laitto mut kontilleen, toinen niistä alko nuolee mun reikää ja toinen työns kullin mun suuhun. Yksin ja limasin sitä ku se työns ihan liian syvälle. Toinen sormetti mua ja nuoli välillä. Hetken päästä sain kullia peppuun olin tosi äänekäs silloin kun ei ollu kulli suussa, ähkin ah aahh ah stop IT hurt. Ne vaihto paikkaa ja ja nussi mua suuhun ja peppuun. Toinen tuli mun peppuun, tunsin ku mällit virtas sisälle, toinen alko nussia mun mällistä peppua ja hetken kuulu mun ähkintää ja läiskettä. Ensin tullut kuvas Kun toinenkin tuli mun sisälle. Lopuksi ne hiero mun peppua ja mä piereskelin mälliä. Laitoin housut jalkaan ilman boxereita ja sain mun 200€. Lisäsin toisen niistä snäpissä. Lähdin kävelemään metsäpolkua kotiinpäin, olin ihan kovana ku ajattelin äskestä. Ku pääsin kotiin runkkasin videopuhelussa mamujen Kaa, ja esittelin mun alkkareita lopulta tulin valkoisiin.

29

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuh ihania nuoruuden ja huoruuden kokemuksia 😋

• Anonyymi00002

Haluutko imee nuorta kullia? Voisin nussia tätii myös

• Anonyymi00002 kirjoitti:

hih kuulostaa kivan kiimaiselta , nuori kulli on kyllä jäntevä , toisin kuin vanhempien setien lerppakullit

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Vedä käteen kersa

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Vedä käteen kersa

Toi kullityttö on kyllä ällöttävä tapaus

• Anonyymi00004 kirjoitti:

mistäs sinä sen tiedät , ethän ole vielä edes imenyt kulliani

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Se mikään tyttö ole, pelkkä homo vaan

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Se mikään tyttö ole, pelkkä homo vaan

hih alkoiko ahdistamaan housuissasi 😅 vai muuten vaan korvien välissä niinkuin ennenkin

• Anonyymi00009
        kullityttö kirjoitti:

hih kuulostaa kivan kiimaiselta , nuori kulli on kyllä jäntevä , toisin kuin vanhempien setien lerppakullit

Mene siis Heinolaan imuttamaan SEDÄN NYSÄKULLIA

• Anonyymi00010
        kullityttö kirjoitti:

hih alkoiko ahdistamaan housuissasi 😅 vai muuten vaan korvien välissä niinkuin ennenkin

Ei kummassakaan, mutta sulla hintillä ilmeisesti on läpiveto vintillä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Mene siis Heinolaan imuttamaan SEDÄN NYSÄKULLIA

ei kyllä minä täältä etelämpää etsin kunnon kullia mitä imeä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei kummassakaan, mutta sulla hintillä ilmeisesti on läpiveto vintillä

ei sentään siellä on kiimaisia ajatuksia , toisin kuin sinulla 😆

• Anonyymi00014
        kullityttö kirjoitti:

ei sentään siellä on kiimaisia ajatuksia , toisin kuin sinulla 😆

Joo, uskon. Mun ajatukset eivät kohdistu kullien lutkutteluun, kuten sulla. Miksi muuten leikit olevasi tyttö? 🤡🤡🤡

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Joo, uskon. Mun ajatukset eivät kohdistu kullien lutkutteluun, kuten sulla. Miksi muuten leikit olevasi tyttö? 🤡🤡🤡

tuollaiset leikit on kiimaisia , ja naisten vaatteet tekevät kiimaiseksi , kai nämä jutut kiinnostavat sinuakin kun luet ja kommentoit näitä kirjoituksia , taidat kirjoitella näitä tekstejä kaapista käsin , eikö vaan

• Anonyymi00015
        kullityttö kirjoitti:

tuollaiset leikit on kiimaisia , ja naisten vaatteet tekevät kiimaiseksi , kai nämä jutut kiinnostavat sinuakin kun luet ja kommentoit näitä kirjoituksia , taidat kirjoitella näitä tekstejä kaapista käsin , eikö vaan

Ihmettelen että oletettavasti aikuinen mies joka toivottavasti tiedostaa oman sukupuolensa, leikkii tulevansa tytöksi kun pukeutuu kaapissaan äitinsä vaatteisiin. Kasaa nyt ittes, aikuinen mies.

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Ihmettelen että oletettavasti aikuinen mies joka toivottavasti tiedostaa oman sukupuolensa, leikkii tulevansa tytöksi kun pukeutuu kaapissaan äitinsä vaatteisiin. Kasaa nyt ittes, aikuinen mies.

ei ole äidin vaatteita , kunnon nahka ja pvc asut on minulla , ja miksi hitossa minä jossakin kaapissa pukeutuisin , hih kasaanhan minä tosiaan itseni kun laitan silikoonitissit paikalleen 😅 tämä tyttöily on ihanaa , monet miehet tykkäävät meistä , mikset sinäkin kokeilisi , voit löytää jotain uutta tylsään elämääsi 😏

• Anonyymi00016
        kullityttö kirjoitti:

ei ole äidin vaatteita , kunnon nahka ja pvc asut on minulla , ja miksi hitossa minä jossakin kaapissa pukeutuisin , hih kasaanhan minä tosiaan itseni kun laitan silikoonitissit paikalleen 😅 tämä tyttöily on ihanaa , monet miehet tykkäävät meistä , mikset sinäkin kokeilisi , voit löytää jotain uutta tylsään elämääsi 😏

Kiitos vain, mutta ei ole mun juttu. Ja ei, elämäni ei ole lainkaan tylsää

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Kiitos vain, mutta ei ole mun juttu. Ja ei, elämäni ei ole lainkaan tylsää

mutta silti vietät aikaa seuraamalla homoseksi sivuja 😅

• Anonyymi00001

Vittu mitä paskaa 💩💩💩🤡🤡🤡

• Anonyymi00005

Mitäs olet hähähää

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mitäs olet hähähää

Oot paskaa? No ole mun puolesta häähähähhää ja bruuhahahaa

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Oot paskaa? No ole mun puolesta häähähähhää ja bruuhahahaa

Olet siis mitäs se kellekkään kuuluu. Pysy poissa ihmisten ilmoilta haisemasta.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Vedä ittes vessasta alas, Paska 💩💩💩💩💩

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

BUUAAA HOMO BUUAA HÄHÄHÄÄ HAISE KUSELLE PASKA BUUAAA

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Vedä ittes vessasta alas, Paska 💩💩💩💩💩

Miksi et ole jo vetänyt.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Hyh pitikö sun tulla tänne avautuu ittsetäs. Eiköne päästä niuvanniemellä sua edes pesulle.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Hähähää spede mitäs olet ja haiset.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Hähähää spede mitäs olet ja haiset.

BUUAAA BUUAA homo syö paskaa buuaabuuaaabuuaa

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Hyh pitikö sun tulla tänne avautuu ittsetäs. Eiköne päästä niuvanniemellä sua edes pesulle.

Avaa persettäs siltakodissa Heinolan sedälle hupiukko 🤡🤡🤡 haiskaa siellä kimpassa kuselle hintit

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      85
      6037
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      79
      4860
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      52
      4432
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      57
      4182
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      96
      3789
    6. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      6
      3522
    7. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      92
      2569
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2503
    9. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2409
    10. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      49
      2148
    Aihe