Olis siistii kirjoittaa/lukea tositarina BDSM-sessiosta, jossa ensin kirjoittajana olisi sub ja sen jälkeen Master. Kyse olisi ko. henkilöiden ensimmäisestä sessiosta yhdessä ja molemmat kirjoittaisivat omista kokemuksistaan sekä tuntemuksistaan session kulusta.
Itselläni on muutamia kokemuksia molemmista rooleista ja runsaasti asusteita sekä välineistöä…
PS. Kaikki piilohomorunkkarit voivat pitää kommenttinsa itsellään… tai käydä juttelemassa niistä terveydenhuollon ammattilaisten kanssa. 👍
Idea BDSM-tarinalle
Anonyymi-ap
7
522
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Voit painua äitis kohtuun takas vajakki
- Anonyymi00004
Joko varasit itsellesi ajan lekurille?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joko varasit itsellesi ajan lekurille?
Mikset varannu jo hopi hopi
- Anonyymi00002
Painu niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi00003
Eipä se näyttänyt sinuakaan auttaneen. 🤷♂️
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eipä se näyttänyt sinuakaan auttaneen. 🤷♂️
Sää mää ja bää tietää buaahaa
näköjään nämä väärät henkilöt aloittivat sitten vastaamisen 😏
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66877
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92733
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta123448- 43445
- 51429