Kyllä tekis mieli saada kullia takaapäin.
Pitkäkällä ja paksulla dildolla uppoiduin äsken itseeni takapuoleeni.
Kunnon peppupano
15
327
Vastaukset
- Anonyymi00001
Missäs asut. 33v vers kyselee
- Anonyymi00002
Pohjanmaalla
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pohjanmaalla
Höh. Oot kaukana. Olisin kyl voinut antaa munaa perseeseen oikein huolella mut asun ite mäntässä
- Anonyymi00004
18v poju haluu parrua
- Anonyymi00005
Mikkelistä ketään jota sais nussia?
- Anonyymi00006
Voin tulla Mikkeliin, oon 18v laiha poika jota saat nussii kovaa
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voin tulla Mikkeliin, oon 18v laiha poika jota saat nussii kovaa
Saako suhun muuten yhteyttä? T:mli mies
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Saako suhun muuten yhteyttä? T:mli mies
Kik?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kik?
On kik mut en kehtaa tänne laittaa. Tee cruising mappiin profiili ni voidaan sopia anona. Tai laita omasi kik
kyllähän se dildokin tekee välillä ihan kivaa pyllyssä
- Anonyymi00010
Ensimmäisen kerran kun on saanut isokullista ja isoa kiimaista miestä takaapäin oikein kunnolla, niin ajatus on aina siinä, että tekee isoja kulleja mieli koko ajan.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ensimmäisen kerran kun on saanut isokullista ja isoa kiimaista miestä takaapäin oikein kunnolla, niin ajatus on aina siinä, että tekee isoja kulleja mieli koko ajan.
hih oletko jäännyt kiinni kullikoukkuun 😅
- Anonyymi00011
kullityttö kirjoitti:
hih oletko jäännyt kiinni kullikoukkuun 😅
Olen joo.Aina aamulla tekee mieli isoa kullia.
- Anonyymi00012
Mikä olisi hyvä koko ensikertalaiselle? Harmi kun ei oikein ole enää miehiä jotka ottaa ja antaa. Kovin on top ja bottom orientoitunutta puuhaa nykyään. M50
- Anonyymi00013
Pitää alkaa öljyämään tuota 22 senttistä tekokullia ja sovittelemaan sitä sisälle.Sulkea silmät ja työntää se pohjaan asti ja ajatella, että päällä on iso mies jonka kanssa saa naida koko yön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393